Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Model noza w itemku


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 master245

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:205
  • Lokalizacja:Witów
Offline

Napisano 11.04.2011 16:44

Spoiler


Teraz pytanko.
Jak zmienic model noża do itemu 1/x z noża.
public add_bonus_knifemasterdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_knifemaster[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,player_b_knifemaster[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")

}

return PLUGIN_HANDLED

}


ZA pomoc dam +

Dodano 12 kwiecień 2011 - 09:11:
Moge dac nawet 2 +

#2 Divic

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.04.2011 11:34

hmm nigdy tego nie robiłem ale powinno dzialac na zasadzie itemu : Sword

szukasz
new player_sword[33]

nizej dodajesz

new player_newsword[33]

szukasz
new SWORD_VIEW[]

nizej dodajesz
new NEWSWORD_VIEW[]

po tabulatorze (TAB) dajesz lokalizacje i nazwę nowego noża

szukasz
precache_model(SWORD_VIEW)

dodajesz nizej
precache_model(NEWSWORD_VIEW)


szukasz
if (is_user_connected(id))
w nim szukasz
if(player_sword[id] == 1)

nad
if(on_knife[id]){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, SWORD_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SWORD_PLAYER)  
			}

dodajesz

if(on_knife[id]){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, NEWSWORD_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, NEWSWORD_PLAYER)  
			}


tutaj nie wiem czy potrzebne ale moze lepiej dodać
szukasz[code]player_sword[id] = 0 [/code]
 nizej dodaj
[code]player_newsword[id] = 0 [/code]

w itemach na końcu dodajesz
[code]		case xxx:
		{
			player_item_name[id] = "New Sword"
			player_item_id[id] = rannum
			player_newsword[id] = 1
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: zadajesz wieksze obrazenia nozem",player_item_name[id])		
		}[/code]

xxx - numer itemu i zmien za gorze ilosc itemow

jeszcze szukaj 
[code]public command_bow(id)[/code]

pod [code]        }else if(player_sword[id] == 1)
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, SWORD_VIEW)  
		entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SWORD_PLAYER)  
		bow[id]=0
	}[/code]

dodaj[code]
        }else if(player_newsword[id] == 1)
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, NEWSWORD_VIEW)  
		entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SWORD_PLAYER)  
		bow[id]=0
	}



Hmmm nie wiem czy będzie dzialac choć powinno niech ktoś mądrzejszy sprawdzi mi sie nudziło uczę się tego wiec dałem coś takiego:P
  • +
  • -
  • 1

#3 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 12.04.2011 13:10

[quote name='Divic' timestamp='1302604475' post='235825']
hmm nigdy tego nie robiłem ale powinno dzialac na zasadzie itemu : Sword

szukasz
new player_sword[33]

nizej dodajesz

new player_newsword[33]

szukasz
new SWORD_VIEW[]

nizej dodajesz
new NEWSWORD_VIEW[]

Edit1 ( w sumie po co nowa zmienna ?)
Rób tak jak kolega Ci powiedział tylko wszystkie:
player_newsword
na:
player_b_knifemaster

po tabulatorze (TAB) dajesz lokalizacje i nazwę nowego noża

szukasz
precache_model(SWORD_VIEW)

dodajesz nizej
precache_model(NEWSWORD_VIEW)


szukasz
if (is_user_connected(id))
w nim szukasz
if(player_sword[id] == 1)

nad
if(on_knife[id]){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, SWORD_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SWORD_PLAYER)  
			}

dodajesz

if(on_knife[id]){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, NEWSWORD_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, NEWSWORD_PLAYER)  
			}


tutaj nie wiem czy potrzebne ale moze lepiej dodać
szukasz[code]player_sword[id] = 0 [/code]
 nizej dodaj
[code]player_newsword[id] = 0 [/code]

w itemach na końcu dodajesz
[code]		case xxx:
		{
			player_item_name[id] = "New Sword"
			player_item_id[id] = rannum
			player_newsword[id] = 1
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: zadajesz wieksze obrazenia nozem",player_item_name[id])		
		}[/code]

xxx - numer itemu i zmien za gorze ilosc itemow

jeszcze szukaj 
[code]public command_bow(id)[/code]

pod [code]        }else if(player_sword[id] == 1)
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, SWORD_VIEW)  
		entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SWORD_PLAYER)  
		bow[id]=0
	}[/code]

dodaj[code]
        }else if(player_newsword[id] == 1)
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, NEWSWORD_VIEW)  
		entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SWORD_PLAYER)  // <- Nie wydaję mi się...(KariiO)
		bow[id]=0
	}[/code]



Hmmm nie wiem czy będzie dzialac choć powinno niech ktoś mądrzejszy sprawdzi mi sie nudziło uczę się tego wiec dałem coś takiego:P
[/quote]
Co nad wyżej zcrashuje mu serwer...

Jeszcze znajdź:
[code]new SWORD_PLAYER[]       = "models/diablomod/p_knife.mdl"[/code]
Dodaj pod:
[code]new NEWSWORD_PLAYER[]       = "models/diablomod/p_knife.mdl" //twoja ścieżka[/code]

Edit1(W sumie po co nowa zmienna...)
Rób tak jak Ci napisał z wyjątkiem że wszystkie:
[code]player_newsword[/code]
na:
[code]player_b_knifemaster

Użytkownik KariiO edytował ten post 12.04.2011 13:14

  • +
  • -
  • 1

#4 master245

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:205
  • Lokalizacja:Witów
Offline

Napisano 13.04.2011 08:01

NIE DZIAŁA ;[

#5 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 13.04.2011 08:04

Jak się nie umie zrobić to nie działa.
  • +
  • -
  • 0

#6 master245

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:205
  • Lokalizacja:Witów
Offline

Napisano 13.04.2011 08:12

zrobilem dokladnie tak jak napisaliscie i nie zmienia modelu noza ;[

entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, NEWSWORD_PLAYER) to wyskakiwało ze jest nizdefiniowane
zrobilem i dalem model p
a pod to wyzej model v
na dowrót tez probowałem i tez nie działa

#7 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 13.04.2011 08:29

[Tutorial]Dla danej klasy dany nóż. - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Zamiast player_class[id]==Ninja daj player_b_knifemaster[id]>0 w tam tym ifie.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych