Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z klasa premium

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 SuB

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:21
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Ukf
Offline

Napisano 10.04.2011 19:26

Może ktoś mi pomóc z tą klasą?
bo mam trochę problemów, o to sma:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <ColorChat>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<3)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "KombaT (premium)";
new const opis[] = "Niewidzialnosc na nozu, 1/3 na natychmiastowe zabicie z deagla";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE | 1<<AK47 | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 25;
new const wytrzymalosc = 25;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
{
ColorChat(id, RED, "[KombaT] Nie masz uprawnien, aby korzystac z tej klasy. ");
return COD_STOP;
}

ColorChat(id, RED, "[KombaT] Klasa premium ustawiona.")
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 25);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);

if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_KNIFE)
{
set_task(0.1 ,"ma" ,id)
}
}

public ma(id)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}


wykaz błędów:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_kombat.sma(11) : warning 201: redefinition of constant/macro (symbol "DMG_BULLET")
codclass_kombat.sma(18) : error 017: undefined symbol "AK47"
codclass_kombat.sma(18 -- 19) : error 008: must be a constant expression; assumed zero
codclass_kombat.sma(42) : warning 217: loose indentation
codclass_kombat.sma(57) : warning 217: loose indentation
codclass_kombat.sma(57) : error 017: undefined symbol "weapon"
codclass_kombat.sma(60) : warning 217: loose indentation
codclass_kombat.sma(73) : warning 217: loose indentation
codclass_kombat.sma(77) : warning 209: function "CurWeapon" should return a value

3 Errors.
Could not locate output file codclass_kombat.amxx (compile failed).

Użytkownik SuB edytował ten post 10.04.2011 19:28


#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 10.04.2011 19:48

Wklejka: 130246125812545
  • +
  • -
  • 1

#3 SuB

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:21
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Ukf
Offline

Napisano 10.04.2011 19:53

po wybraniu klasy, wyrzuca wszystkie bronie, zostaje tylko nóż

Użytkownik SuB edytował ten post 10.04.2011 20:03


#4 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 10.04.2011 20:40

try :)
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <ColorChat>
#include <fun>
 
new bool:ma_klase[33];
 
new const nazwa[] = "KombaT (premium)";
new const opis[] = "Niewidzialnosc na nozu, 1/3 na natychmiastowe zabicie z deagla";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 25;
new const wytrzymalosc = 25;
 
public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
 
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F)) 
	{
		ColorChat(id, RED, "[KombaT] Nie masz uprawnien, aby korzystac z tej klasy. "); 
		return COD_STOP;
	}
 
	ColorChat(id, RED, "[KombaT] Klasa premium ustawiona.") 
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
 
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
 
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1) 
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
	return HAM_IGNORED;
}
 
public CurWeapon(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return PLUGIN_CONTINUE; 
 
	if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 25);
	else
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);  
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#5 SuB

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:21
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Ukf
Offline

Napisano 10.04.2011 20:52

dzięki wszystko juz działa:] łap +





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych