Inteligent Map Change - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Edytowałem sma i wrzuciłem to do kompilatora:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Inteligent Map Change" #define VERSION "0.1" #define AUTHOR "SAMURAI" new const g_maps[][] = { "aim_map_usp", "aim_map" } new pplayers; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0"); pplayers = register_cvar("imc_maxplayers","8"); } public event_new_round() { new players = get_playersnum(1); new tleft = get_timeleft(); if(tleft <= 40 && players <= get_pcvar_num(pplayers) ) { new mapname[32], str[32]; get_mapname(mapname,31); formatex(str,31,"%s",g_maps[random(sizeof g_maps)]); if(!is_map_valid(str) ) return PLUGIN_CONTINUE; if(equali(mapname,str) ) return PLUGIN_CONTINUE; samurai_map("%s",str); } return PLUGIN_CONTINUE; } /* samurai_map ex: samurai_map("de_dust") */ stock samurai_map(const mapname[], {Float,Sql,Result,_}:...) { if(strlen(mapname) != 0) { server_cmd("changelevel %s",mapname); } }Dostałem komunikat że wszystko jest ok. Wgrałem plugin na serwer, dodalem wpis do plugins.ini, dodalem cavy do amxx.cfg, zmieniłem mape i po wejsciu na serwer mapa sie nie zmieniła