Witam Mam Taką Sprawę. Czy Mógłby mi ktoś napisać jak zrobić itemy z szybkością np. Ze Item dodaje 300pkt do szybkości(100 zwinności) i ze cicho biega. I Jeszcze Item na coś takiego ze mam 1/3, 1/4 , 1/5 z dgl albo 1/2.
Bardzo Bym Prosił O Napisanie albo podanie tematu z czymś takim a nie ze łatwo przerobić bo ja zielony w tych sprawach.
Po Drugie. Napiszcie jakieś propozycje na klasy i jakie moce. ( JAKBY SIE Dało napiszcie jak zrobić te moce) I Żeby Klasy Te Miały jakieś Fajne Moce a nie ze: Wysysa 4 hp z wroga coś mocniejszego i lepszego
Z Góry Dziękuje.
| HardcoR | AnGeL
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Nowe Itemy i klasy
Temat rozp. HardcoR AnGeL, 09.04.2011 14:37
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 09.04.2011 14:37
#2
Napisano 09.04.2011 15:08
Item na bieganie wienc tak
szukasz
dodajesz pod
szukasz
pod dodajesz
znajdz
pod dodaj
znajdz
pod dodaj
znajdz
zmien na
Tam gdzie xx wpisz nr itemu !!!
P.S nie testowane
szukasz
new player_b_silent[33] = 1
dodajesz pod
new player_b_butyspeeda[33] = 1
szukasz
player_b_silentid] = 0
pod dodajesz
player_b_butyspeeda[id] = 0
znajdz
if (player_b_silent[id] > 0)
{
add(itemEffect,199,"Twoj bieg cichnie")
}
pod dodaj
if (player_b_butyspeeda[id] > 0)
{
add(itemEffect,199,"Twoj bieg cichnie i masz dodatkowe 300 zwinnosci")
}
znajdz
case 68:
{
player_item_name[id] = "Ultra Armor
player_item_id[id] = 68
player_ultra_armor[id] = random_num(7,11)
player_ultra_armor_left[id]=player_ultra_armor[id]
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Twoj pancerz moze odbic do %i pociskow",player_item_name[id],player_ultra_armor[id])
}
pod dodaj
case xx:
{
player_item_name[id] = "Powietrzne buty"
player_item_id[id] = rannum
player_agility[id] = random_num(300)
player_b_silent[id] = 1
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Twoj Bieg cichnie i masz dodatkowe %i zwinnosci",player_item_name[id],player_silent[id],player_agility[id])
}
znajdz
set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 4.0, 0.2, 0.3, 5)
new rannum = random_num(1,68)
zmien na
set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 4.0, 0.2, 0.3, 5)
new rannum = random_num(1,xx)
Tam gdzie xx wpisz nr itemu !!!
P.S nie testowane
Użytkownik Aard edytował ten post 09.04.2011 15:18
#3
Napisano 09.04.2011 15:40
ok zaraz zobacze jak działa + leci,
#4
Napisano 09.04.2011 17:12
To nie będzie działać.
Przecież plugin sprawdza czy gracz nie ma za dużo pkt lvl*2-2 czy coś podobnego, a jak ma więcej to mu resetuje.
Zresztą po co dajesz random_num i 1 wartość ?
Przecież plugin sprawdza czy gracz nie ma za dużo pkt lvl*2-2 czy coś podobnego, a jak ma więcej to mu resetuje.
Zresztą po co dajesz random_num i 1 wartość ?
#5
Napisano 09.04.2011 17:37
0nYk3 Bardzo Proszę Jeśli byś mógł napisz mi to na gg 21994832.
Z Góry Thx
Z Góry Thx
#6
Napisano 09.04.2011 18:35
?wienc
player_agility[id] = 300+zależy jakie ma max. staty + pewnie przy takim czymś mu popsujesz staty i jeszcze wyjdzie na -...
#7
Napisano 10.04.2011 17:43
KariiO jego sposobem na pewno wyjdzie na --
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych