Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Zamiana kierunków, zmiana pozycji celowania.
Temat rozp.
GoldeN
, 08.04.2011 16:01
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 08.04.2011 16:01
Witam. Mam do Was dwa pytania:
1. Jak mogę zrobić, że gdy gracz wciśnie klawisz D (W prawo) to postać pójdzie mu w lewo, jak wciśnie A (w lewo) to postać pójdzie w prawo?
2. Jak mogę ustawić graczowi origin celownika o 180 stopni? Gdy patrzy prosto, to by nagle patrzał w drugą stronę.
1. Jak mogę zrobić, że gdy gracz wciśnie klawisz D (W prawo) to postać pójdzie mu w lewo, jak wciśnie A (w lewo) to postać pójdzie w prawo?
2. Jak mogę ustawić graczowi origin celownika o 180 stopni? Gdy patrzy prosto, to by nagle patrzał w drugą stronę.
#2
Napisano 08.04.2011 16:48
1. Jak mogę zrobić, że gdy gracz wciśnie klawisz D (W prawo) to postać pójdzie mu w lewo, jak wciśnie A (w lewo) to postać pójdzie w prawo?
hmm... tak na chłopski rozum to zbindowanie odwrotne klawiszy graczowi
#3
Napisano 08.04.2011 17:57
1. Jak mogę zrobić, że gdy gracz wciśnie klawisz D (W prawo) to postać pójdzie mu w lewo, jak wciśnie A (w lewo) to postać pójdzie w prawo?
hmm... tak na chłopski rozum to zbindowanie odwrotne klawiszy graczowi
Myślałem nad tym, ale nie ma lepszych sposobów?
#4
Napisano 08.04.2011 18:42
1.
Co do tego nie jestem pewien czy kombinacji old buttons nie trzeba użyć.
2.
z chr_engine
Pobierasz origin o numerze 3 (aiming) i sobie zmieniasz bodajże drugą tablicę a potem tylko
Co do tego nie jestem pewien czy kombinacji old buttons nie trzeba użyć.
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
static const VERSION[] = "0.1";
public plugin_init(){
register_plugin("Odwrocone klawisze", VERSION, "diablix");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwd_PreThink");
}
public fwd_PreThink(id){
if(!is_user_alive(id)) return;
new button = pev(id, pev_button);
switch(button){
case IN_LEFT: set_pev(id, pev_button, button & IN_RIGHT);
case IN_RIGHT:set_pev(id, pev_button, button & IN_LEFT);
}
}
2.
z chr_engine
Pobierasz origin o numerze 3 (aiming) i sobie zmieniasz bodajże drugą tablicę a potem tylko
stock entity_set_aim(ent,const Float:origin2[3],bone=0)
{
if(!pev_valid(ent))
return 0;
static Float:origin[3]
origin[0] = origin2[0]
origin[1] = origin2[1]
origin[2] = origin2[2]
static Float:ent_origin[3], Float:angles[3]
if(bone)
engfunc(EngFunc_GetBonePosition,ent,bone,ent_origin,angles)
else
pev(ent,pev_origin,ent_origin)
origin[0] -= ent_origin[0]
origin[1] -= ent_origin[1]
origin[2] -= ent_origin[2]
static Float:v_length
v_length = vector_length(origin)
static Float:aim_vector[3]
aim_vector[0] = origin[0] / v_length
aim_vector[1] = origin[1] / v_length
aim_vector[2] = origin[2] / v_length
static Float:new_angles[3]
vector_to_angle(aim_vector,new_angles)
new_angles[0] *= -1
if(new_angles[1]>180.0) new_angles[1] -= 360
if(new_angles[1]<-180.0) new_angles[1] += 360
if(new_angles[1]==180.0 || new_angles[1]==-180.0) new_angles[1]=-179.999999
set_pev(ent,pev_angles,new_angles)
set_pev(ent,pev_fixangle,1)
return 1;
}
Użytkownik diablix edytował ten post 08.04.2011 18:48
#5
Napisano 08.04.2011 19:00
Pierwsze niestety nie działa. ; /
A więc? Co z tą zmianą kierunków?
A więc? Co z tą zmianą kierunków?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych