Jump to content

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Photo

Cvary nie chcą działać


  • This topic is locked This topic is locked
7 replies to this topic

#1 WazzaP

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:1,161
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Łęczna
Offline

Posted 08.04.2011 06:29

Siemka.
Mam problem z pluginem w którym jak się walnie z noża to go odrzuca i zabiera trochę hp. I tutaj mam problem próbowałem ustawiać w cvarach w pluginie mniejszy odrzut i żeby zadawał mniej damage.
Ustawione wcześniej było tak:
	cvar_knife         = register_cvar("zp_knife_knock" , "1");
cvar_knock = register_cvar("zp_knife_power" , "10");
cvar_jump = register_cvar("zp_knife_jump", "300.0");
cvar_survivor = register_cvar("zp_knife_survivor" , "1");
cvar_sounds = register_cvar("zp_knife_sound" , "1");
cvar_damage_human = register_cvar("zp_knife_damage_survivor", "10")
cvar_damage_survivor = register_cvar("zp_knife_damage_human", "5")


I zmieniłem na to:

cvar_knife = register_cvar("zp_knife_knock" , "1");
cvar_knock = register_cvar("zp_knife_power" , "10");
cvar_jump = register_cvar("zp_knife_jump", "100.0");
cvar_survivor = register_cvar("zp_knife_survivor" , "1");
cvar_sounds = register_cvar("zp_knife_sound" , "1");
cvar_damage_human = register_cvar("zp_knife_damage_survivor", "3")
cvar_damage_survivor = register_cvar("zp_knife_damage_human", "4")


I to nic nie działa. Z noża wali po 975 a odrzuca na duuuużą odległość.
Co mam zrobić?

Attached Files


Edited by WazzaP, 08.04.2011 06:30.

  • +
  • -
  • 0

#2 BinDer

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:118
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Końskie
Offline

Posted 08.04.2011 06:37

Może zmniejsz:
cvar_knock         = register_cvar("zp_knife_power" , "10");
Pobaw się z tym może, metoda prób i błędów.
  • +
  • -
  • 1

#3 WazzaP

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:1,161
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Łęczna
Offline

Posted 08.04.2011 12:25

Wcześniej próbowałem, ale nic nie dawało. No ale jeszcze po próbuje. A może ktoś jeszcze ma jakieś propozycję?
  • +
  • -
  • 0

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1,742
Godlike

  • Postów:6,881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Posted 08.04.2011 13:15

A może ktoś jeszcze ma jakieś propozycję?

Czemu edytujesz to w kodzie a nie w .cfg?
W ogóle kompilujesz plugin po edycji?
  • +
  • -
  • 1

#5 WazzaP

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:1,161
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Łęczna
Offline

Posted 08.04.2011 13:29

Pe edytacji kompiluje.
A nie robię tego w .cfg bo nie mam cvarów.
Znalazłem jakieś w sieci ale one np. nie mają tego:
cvar_damage_human       = register_cvar("zp_knife_damage_survivor", "3")         
cvar_damage_survivor = register_cvar("zp_knife_damage_human", "4")

Edited by WazzaP, 08.04.2011 13:29.

  • +
  • -
  • 0

#6 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1,742
Godlike

  • Postów:6,881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Posted 08.04.2011 13:34

A nie robię tego w .cfg bo nie mam cvarów.

Może ja się nie znam, ale na co to ci wygląda jak nie na cvary:

cvar_knife = register_cvar("zp_knife_knock" , "1");
cvar_knock = register_cvar("zp_knife_power" , "10");
cvar_jump = register_cvar("zp_knife_jump", "300.0");
cvar_survivor = register_cvar("zp_knife_survivor" , "1");
cvar_sounds = register_cvar("zp_knife_sound" , "1");
cvar_damage_human = register_cvar("zp_knife_damage_survivor", "10")
cvar_damage_survivor = register_cvar("zp_knife_damage_human", "5")

W .cfg dajesz np:
zp_knife_knock "1"
zp_knife_power "10"
Itd itd.
  • +
  • -
  • 1

#7 WazzaP

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:1,161
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Łęczna
Offline

Posted 08.04.2011 14:18

Ok, dziękuje Panowie !
Działa :)
Można zamknąć :)
  • +
  • -
  • 0

#8 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7,516
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Posted 08.04.2011 14:36

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Problem rozwiązany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users