Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
COD MOD dwa problemy
#1
Napisano 06.04.2011 14:37
Proszę o pomoc, mianowicie nie działa mi komenda na wygląd przeciwnika, w itemach które to posiadają również nie działa.
Jak to naprawić? Oraz przy respawnie każdej klasie dodaje pistolety. Przykład: TT dostaje Glocka, CT dostaje USP.
W klasie nie ma tego żeby te pistolety im dawało. Jak to usunąć?
.SMA podam ewentualnie na PW, nie chcę żeby zaraz dzieci kradły i wrzucały na swój serwer.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
www.shoot4u.eu - Rektywujemy : )
#2
Napisano 06.04.2011 16:17
Hej.
Proszę o pomoc, mianowicie nie działa mi komenda na wygląd przeciwnika, w itemach które to posiadają również nie działa.
Jak to naprawić? Oraz przy respawnie każdej klasie dodaje pistolety. Przykład: TT dostaje Glocka, CT dostaje USP.
W klasie nie ma tego żeby te pistolety im dawało. Jak to usunąć?
.SMA podam ewentualnie na PW, nie chcę żeby zaraz dzieci kradły i wrzucały na swój serwer.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
Pokaż swój:
- plugins.ini
- amx.cfg
- logi z errorem bo na pewno musi być, jeżeli nie pojawia sie wygląd
oraz wyślij mi na PW sma
Użytkownik Dando edytował ten post 06.04.2011 16:19
#3
Napisano 08.04.2011 05:18
W public Odrodzenie, przed:Oraz przy respawnie każdej klasie dodaje pistolety. Przykład: TT dostaje Glocka, CT dostaje USP.
give_item(id, "weapon_knife");Dodaj:
strip_user_weapons(id);
#4
Napisano 08.04.2011 19:29
W public Odrodzenie, przed:Oraz przy respawnie każdej klasie dodaje pistolety. Przykład: TT dostaje Glocka, CT dostaje USP.
give_item(id, "weapon_knife");Dodaj:strip_user_weapons(id);
Dzięki działa, a jakies sugestie dlaczego nie działa ten wygląd przeciwnika?
SMA wysyłam tylko osobom które się na tym znają i widzę że pomagają.
Użytkownikom co mają mniej niż 10 postów sry, ale nie
www.shoot4u.eu - Rektywujemy : )
#5
Napisano 08.04.2011 19:34
case Terminator: { give_item(id, "weapon_mp5navy"); ilosc_dynamitow_gracza[id] = 3; give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_deagle"); }Dopisz tak:
case Terminator: { give_item(id, "weapon_mp5navy"); ilosc_dynamitow_gracza[id] = 3; give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_deagle"); ZmienUbranie(id, 0); }
Znaczy się to jest tylko przykładowa klasa, chodzi abyś dodał ZmienUbranie(id, 0); w tej funkcji.
Użytkownik BinDer edytował ten post 08.04.2011 19:35
#6
Napisano 09.04.2011 07:37
case przykład: { give_item(id, "weapon_m249"); give_item(id, "weapon_mac10"); give_item(id, "weapon_m4a1"); give_item(id, "weapon_ak47"); give_item(id, "weapon_elite"); give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); niewidzialnosc_kucanie[id] = 1; ilosc_rakiet_gracza[id] = 10; set_user_gravity(id, 0.5); ZmienUbranie(id, 0); }i właśnie nie działa zmienianie stroju na strój przeciwnika
www.shoot4u.eu - Rektywujemy : )
#7
Napisano 09.04.2011 07:41
#8
Napisano 10.04.2011 19:54
{
if(klasa_gracza[id] == Nazwa klasy)
ZmienUbranie(id, 0);
}
Użytkownik kiver edytował ten post 10.04.2011 19:55
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych