Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zedytowanie na klase premium


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kamil.s

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Kamil
Offline

Napisano 05.04.2011 20:37

Witam, i proszę o zedytowanie na klasę premium. Robię wg tego poradnika klik i nie działa. podeśle oryginał i ten mój.

Załączone pliki


Użytkownik Kamil.s edytował ten post 05.04.2011 20:41


#2 Lukasz5

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 280
Wszechwidzący

  • Postów:1 414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 05.04.2011 21:12

Hmmm...
Zamień
        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA

Na:
        if((get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA

  • +
  • -
  • 1

#3 Kamil.s

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Kamil
Offline

Napisano 05.04.2011 21:38

Taki błędy przy kompilacji :

codclass_demolitions_edytowane.sma(1) : error 010: invalid function or declaration
codclass_demolitions_edytowane.sma(42) : warning 217: loose indentation
codclass_demolitions_edytowane.sma(47) : warning 217: loose indentation
codclass_demolitions_edytowane.sma(47) : error 017: undefined symbol "ma_klase"
codclass_demolitions_edytowane.sma(47) : warning 215: expression has no effect
codclass_demolitions_edytowane.sma(47) : error 001: expected token: ";", but found "]"
codclass_demolitions_edytowane.sma(47) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_demolitions_edytowane.sma(47) : fatal error 107: too many error messages on one line


#4 Lukasz5

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 280
Wszechwidzący

  • Postów:1 414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 06.04.2011 13:57

Daj .sma najnowszej edycji... ;]
  • +
  • -
  • 0

#5 Kamil.s

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Kamil
Offline

Napisano 06.04.2011 16:24

Proszę.


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <ColorChat>

new const nazwa[] = "Demolitions";
new const opis[] = "Ma dynamit, ktory moze podlozyc raz na runde.";
new const bronie = 1<<CSW_AUG | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 30;


new dynamit[33];

new sprite_blast,
     sprite_white;

public plugin_init() 
{
        register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
        
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        
        register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
        register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
}

public plugin_precache()
{
        sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
        sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
        precache_model("models/QTM_CodMod/dynamite.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
{
        ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 amxx.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
        if((get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA
        {
                ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM 
                return COD_STOP;
        }
        ma_klase[id] = true;
		dynamit[id] = 2;
        return COD_CONTINUE;
}
		
public cod_class_skill_used(id)
{               
        if(dynamit[id]==0 || !is_user_alive(id))
                return PLUGIN_CONTINUE;
                
        static dynamit_gracza[33];
        if(is_valid_ent(dynamit_gracza[id]))
        {
                dynamit[id]--;
                
                new Float:fOrigin[3];
                entity_get_vector(dynamit_gracza[id], EV_VEC_origin, fOrigin);
        
                new iOrigin[3];
                for(new i=0;i<3;i++)
                        iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
        
                message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
                write_byte(TE_EXPLOSION);
                write_coord(iOrigin[0]);
                write_coord(iOrigin[1]);
                write_coord(iOrigin[2]);
                write_short(sprite_blast);
                write_byte(32); 
                write_byte(20); 
                write_byte(0);
                message_end();
                
                message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
                write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
                write_coord( iOrigin[0] );
                write_coord( iOrigin[1] );
                write_coord( iOrigin[2] );
                write_coord( iOrigin[0] );
                write_coord( iOrigin[1] + 250 );
                write_coord( iOrigin[2] + 250 );
                write_short( sprite_white );
                write_byte( 0 ); 
                write_byte( 0 ); 
                write_byte( 10 ); 
                write_byte( 10 ); 
                write_byte( 255 ); 
                write_byte( 255 ); 
                write_byte( 100 );
                write_byte( 100 ); 
                write_byte( 128 ); 
                write_byte( 0 ); 
                message_end();
        
                new entlist[33];
                new numfound = find_sphere_class(dynamit_gracza[id], "player", 250.0 , entlist, 32);
                
                for (new i=0; i < numfound; i++)
                {               
                        new pid = entlist[i];
                        
                        if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
                                cod_inflict_damage(id, pid, 95.0, 0.8, dynamit_gracza[id], (1<<24));
                }
                remove_entity(dynamit_gracza[id]);
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
                
        new Float:origin[3];
        entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
                
        dynamit_gracza[id] = create_entity("info_target");
        entity_set_string(dynamit_gracza[id], EV_SZ_classname, "dynamite");
        entity_set_edict(dynamit_gracza[id], EV_ENT_owner, id);
        entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
        entity_set_origin(dynamit_gracza[id], origin);
        entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
        
        entity_set_model(dynamit_gracza[id], "models/QTM_CodMod/dynamite.mdl");
        entity_set_size(dynamit_gracza[id], Float:{-16.0,-16.0,0.0}, Float:{16.0,16.0,2.0});
        
        drop_to_floor(dynamit_gracza[id]);
        
        return PLUGIN_CONTINUE;
}       

public ResetHUD(id)
{
        client_disconnect(id);
        dynamit[id] = 2;
}

public client_disconnect(id)
{
        new ent = find_ent_by_class(0, "dynamite");
        while(ent > 0)
        {
                if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
                        remove_entity(ent);
                ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");
        }
}

public NowaRunda()
{
        new ent = find_ent_by_class(-1, "dynamite");
        while(ent > 0) 
        {
                remove_entity(ent);
                ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");       
        }
}


#6 Truposz WWL

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:159
  • Lokalizacja:Duczki
Offline

Napisano 07.04.2011 17:41

Powinno dziłać
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <ColorChat>

new const nazwa[] = "Demolitions";
new const opis[] = "Ma dynamit, ktory moze podlozyc raz na runde.";
new const bronie = 1<<CSW_AUG | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 30;


new dynamit[33];

new sprite_blast,
sprite_white;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
}

public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/QTM_CodMod/dynamite.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 amxx.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA
{
ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM
return COD_STOP;
}
else{
dynamit[id] = 2;

}
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_skill_used(id)
{
if(dynamit[id]==0 || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

static dynamit_gracza[33];
if(is_valid_ent(dynamit_gracza[id]))
{
dynamit[id]--;

new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(dynamit_gracza[id], EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 250 );
write_coord( iOrigin[2] + 250 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 10 );
write_byte( 10 );
write_byte( 255 );
write_byte( 255 );
write_byte( 100 );
write_byte( 100 );
write_byte( 128 );
write_byte( 0 );
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(dynamit_gracza[id], "player", 250.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
cod_inflict_damage(id, pid, 95.0, 0.8, dynamit_gracza[id], (1<<24));
}
remove_entity(dynamit_gracza[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

dynamit_gracza[id] = create_entity("info_target");
entity_set_string(dynamit_gracza[id], EV_SZ_classname, "dynamite");
entity_set_edict(dynamit_gracza[id], EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(dynamit_gracza[id], origin);
entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

entity_set_model(dynamit_gracza[id], "models/QTM_CodMod/dynamite.mdl");
entity_set_size(dynamit_gracza[id], Float:{-16.0,-16.0,0.0}, Float:{16.0,16.0,2.0});

drop_to_floor(dynamit_gracza[id]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public ResetHUD(id)
{
client_disconnect(id);
dynamit[id] = 2;
}

public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "dynamite");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");
}
}

public NowaRunda()
{
new ent = find_ent_by_class(-1, "dynamite");
while(ent > 0)
{
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");
}
}

  • +
  • -
  • 0

#7 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 476
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 07.04.2011 17:52

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Banned

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych