Hej.
Proszę o pomoc, mianowicie nie działa mi komenda na wygląd przeciwnika, w itemach które to posiadają również nie dziala...
Jak to naprawic?
Oraz, przy respawnie każdej klasie dodaje pistolety
tzn
TT dostaje GLocka
CT dostaje Usp
A w klasie nie ma tego żeby te pistole im dawało. Jak to usunąć?
.SMA nie daje.
Czekam na podpowiedzi.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
0
Wygląd przeciwnika, i dodawanie pistoletówprzy respawnie
Started By mtzzka, 05.04.2011 15:37
CoD Stary
1 reply to this topic
#2
Posted 09.04.2011 03:39
if(nowa_klasa_gracza[id])
{
klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
nowa_klasa_gracza[id] = 0;
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
switch(get_user_team(id))
{
case 1: give_item(id, "weapon_glock18");
case 2: give_item(id, "weapon_usp");
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
}
tutaj masz to z pistoletami, pobawisz sie tym i sie dowiesz ;D [ nawet sie nie ma co bawic ]
a co do komendy do jakies wieksze info?
wyskakuja Ci probly czy cos!?
{
klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
nowa_klasa_gracza[id] = 0;
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
switch(get_user_team(id))
{
case 1: give_item(id, "weapon_glock18");
case 2: give_item(id, "weapon_usp");
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
}
tutaj masz to z pistoletami, pobawisz sie tym i sie dowiesz ;D [ nawet sie nie ma co bawic ]
a co do komendy do jakies wieksze info?
wyskakuja Ci probly czy cos!?