Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Modyfikacja komendy /dajjak wyżej

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 NieMaMnie

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:23
  • Steam:steam
  • Imię:Jaś
  • Lokalizacja:Miesiąc
Offline

Napisano 04.04.2011 20:23

Witajcie. Nie będę się rozpisywał, ale wszystko wytłumaczę:

otóż podlukałem na innym serwie, że podczas przekazywania itemku komendą "/daj" przekazuje się item z AKTUALNĄ wytrzymałością..

Zapobiega to temu, że gracze mają item przez całą mape

np ktoś dostanie item który ma 1/LW na trafienie HSa - trafi mu się 1/1 i będzie "naprawiał" [gdy ma 20/100 daje go komuś, tem mu oddaje ale już 100/100] go w nieskończoność..

jak takie coś zrobić?
Zn się trzeba będzie odczytać wytrz. itemu przed przekazaniem go komuś a jak już się przekażę to ustawić taką jak się odczytało.. ?

Jak ktoś będzie mógł to niech napisze kod tutaj a jeśli potrzebuje CAŁEGO .SMA to niech pisze PW :)

Dodano 09 kwiecień 2011 - 18:42:
Dobra, już to obczaiłem. Wystarczy po przekazaniu itemku zczytać wartosć wytrz.gracza dającego u podstawić pod obecną ;)

Użytkownik NieMaMnie edytował ten post 04.04.2011 20:24

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych