otóż podlukałem na innym serwie, że podczas przekazywania itemku komendą "/daj" przekazuje się item z AKTUALNĄ wytrzymałością..
Zapobiega to temu, że gracze mają item przez całą mape
np ktoś dostanie item który ma 1/LW na trafienie HSa - trafi mu się 1/1 i będzie "naprawiał" [gdy ma 20/100 daje go komuś, tem mu oddaje ale już 100/100] go w nieskończoność..
jak takie coś zrobić?
Zn się trzeba będzie odczytać wytrz. itemu przed przekazaniem go komuś a jak już się przekażę to ustawić taką jak się odczytało.. ?
Jak ktoś będzie mógł to niech napisze kod tutaj a jeśli potrzebuje CAŁEGO .SMA to niech pisze PW
Dodano 09 kwiecień 2011 - 18:42:
Dobra, już to obczaiłem. Wystarczy po przekazaniu itemku zczytać wartosć wytrz.gracza dającego u podstawić pod obecną
Użytkownik NieMaMnie edytował ten post 04.04.2011 20:24