Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Airstrike borbadierAirstrike


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 totoff

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:122
  • Imię:christophe
  • Lokalizacja:france
Offline

Napisano 04.04.2011 16:10

Dobrý den,

Chci plugin aistrike Bombardier pro mod MW2 COD
Našel jsem jeden, ale to nefunguje a je neúplná
plugin airstrike bombardier - AlliedModders
Někdo bude mít ten, který funguje, prosím?
  • +
  • -
  • 0

#2 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 476
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 04.04.2011 16:35

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X -> Szukam pluginu
do
AMX Mod X -> Multilingual


#3 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 161
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 04.04.2011 17:09

try

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "KillStreak"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "cypis"

new sprite_blast;
new PobraneOrigin[3];
new g_bomby[15]
new g_use

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_forward(FM_Touch, "fw_Touch");
register_logevent("RundStart", 2, "1=Round_Start");

register_clcmd("say /air", "CreateNalot")
}

public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr")
precache_model("models/p_hegrenade.mdl");
precache_model("models/Mig29.mdl");
precache_sound("mw/jet_fly1.wav");
}

public RundStart()
{
client_print(0, print_chat, "You have the right to a Airstrikes");
g_use = 1
}

public fw_Touch(ent, id)
{
if (!pev_valid(ent))
return FMRES_IGNORED

new EntClassName[32]
entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, EntClassName, charsmax(EntClassName))

if(equal(EntClassName, "Bomb"))
{
bombs_explode(ent, 100, 150)
remove_entity(ent)
return FMRES_IGNORED
}
return FMRES_IGNORED
}

public CreateNalot(id)
{
if(!g_use)
return;
CreatePlane(id)
set_task(1.0, "CreateBombs", id+997, "", 0, "a", 3)
set_task(6.0, "remove_ent")
g_use--;
}

public remove_ent()
remove_entity_name("Samolot");

public CreatePlane(id){
new Float:Origin[3], Float: Velocity[3];

get_user_origin(id, PobraneOrigin, 3);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
Origin[2] = Origin[2] + 250;

new Float: vAngle[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);

vAngle[0] *= -1.0;

new g_samolot = create_entity("info_target");
entity_set_string(g_samolot, EV_SZ_classname, "Samolot");
entity_set_int(g_samolot, EV_INT_solid, 2);
entity_set_int(g_samolot, EV_INT_movetype, 8);
entity_set_edict(g_samolot, EV_ENT_owner, id);
entity_set_model(g_samolot, "models/Mig29.mdl");
entity_set_origin(g_samolot, Origin);
entity_set_vector(g_samolot, EV_VEC_angles, vAngle);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
Velocity[2] = Origin[2];
entity_set_vector(g_samolot, EV_VEC_velocity ,Velocity);

emit_sound(g_samolot, CHAN_ITEM, "mw/jet_fly1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}

public CreateBombs(taskid)
{
new id = (taskid-997)

new radlocation[3];
new randomx;
new randomy;

PobraneOrigin[2] += 50;

for(new i=0; i<15; i++)
{
randomx = random_num(-150,150);
randomy = random_num(-150,150);

radlocation[0] = PobraneOrigin[0]+1*randomx;
radlocation[1] = PobraneOrigin[1]+1*randomy;
radlocation[2] = PobraneOrigin[2];

new Float:LocVec[3];
IVecFVec(radlocation, LocVec);

g_bomby[i] = create_entity("info_target");
entity_set_string(g_bomby[i], EV_SZ_classname, "Bomb");
entity_set_int(g_bomby[i], EV_INT_solid, 2);
entity_set_int(g_bomby[i], EV_INT_movetype, 10);
entity_set_edict(g_bomby[i], EV_ENT_owner, id);
entity_set_model(g_bomby[i], "models/p_hegrenade.mdl");
entity_set_origin(g_bomby[i], LocVec);
}
}

bombs_explode(ent, damage, radius)
{
if (!pev_valid(ent))
return;

new attacker = pev(ent, pev_owner)

new Float:entOrigin[3], Float:fDistance, Float:fDamage, Float:nade_damage, Float:nade_radius, Float:vOrigin[3]
nade_damage = float(damage)
nade_radius = float(radius)
pev(ent, pev_origin, entOrigin)
entOrigin[2] += 1.0

new victim = -1
while ((victim = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere, victim, entOrigin, nade_radius)) != 0)
{
if (attacker==victim || !pev_valid(victim)) continue;

pev(victim, pev_origin, vOrigin)
fDistance = get_distance_f(vOrigin, entOrigin)
fDamage = nade_damage - floatmul(nade_damage, floatdiv(fDistance, nade_radius))
fDamage *= estimate_take_hurt(entOrigin, victim, 0)
if(fDamage>0.0)
{
if(get_user_team(attacker)!=get_user_team(victim))
{
if(pev(victim, pev_health))
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, victim, ent, attacker, fDamage, DMG_BULLET)
}
}
}
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(floatround(entOrigin[0]));
write_coord(floatround(entOrigin[1]));
write_coord(floatround(entOrigin[2]));
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
}

stock Float:estimate_take_hurt(Float:fPoint[3], ent, ignored)
{
new Float:fOrigin[3]
new tr
new Float:fFraction
pev(ent, pev_origin, fOrigin)
engfunc(EngFunc_TraceLine, fPoint, fOrigin, DONT_IGNORE_MONSTERS, ignored, tr)
get_tr2(tr, TR_flFraction, fFraction)
if ( fFraction == 1.0 || get_tr2( tr, TR_pHit ) == ent )
return 1.0
return 0.6
}

Użytkownik Cypis' edytował ten post 04.04.2011 21:15

  • +
  • -
  • 0

#4 totoff

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:122
  • Imię:christophe
  • Lokalizacja:france
Offline

Napisano 04.04.2011 17:58

Server plivl

L 04/04/2011 - 18:53:10: FATAL ERROR (shutting down): Cache_TryAlloc: 1760640 is greater then free hunk
FATAL ERROR (shutting down): Cache_TryAlloc: 1760640 is greater then free hunk
Add "-debug" to the ./hlds_run command line to generate a debug.log to help with solving this problem
Mon Apr 4 18:53:10 CEST 2011: Server restart in 10 seconds

chybí sprites, models, sons
  • +
  • -
  • 0

#5 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 161
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 04.04.2011 19:05

yes, sprites is not in the ftp serwer
upload this:

Załączone pliki


Użytkownik Cypis' edytował ten post 04.04.2011 22:00

  • +
  • -
  • 0

#6 totoff

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:122
  • Imię:christophe
  • Lokalizacja:france
Offline

Napisano 04.04.2011 21:23

to funguje děkuji
  • +
  • -
  • 0

#7 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 161
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 04.04.2011 21:57

lol, tam na alliedmods pisze
Sorry for my english i'm french
a tu pisze po czesku xD

temat do zamknięcia rozwiązany problem

to funguje děkuji ==> dziękuje bardzo

Użytkownik Cypis' edytował ten post 04.04.2011 21:58

  • +
  • -
  • 0

#8 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 476
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 04.04.2011 22:06

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Problém vyřešen

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych