dodaje je do załącznika!
Attached Files
-
NiceFrag1.mp3 232.78KB
95 downloads
-
NiceFrag2.mp3 244.9KB
90 downloads
-
NiceFrag3.mp3 232.38KB
95 downloads
-
NiceFrag4.mp3 616.45KB
87 downloads
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Posted 03.04.2011 17:31
Posted 03.04.2011 18:50
Posted 03.04.2011 18:54
Plugin odpowiada za muzykę na koniec rundy, aby włączyć / wyłączyć muzykę przez danego usera wystarczy użyć komendy "say /roundsound". Muzyka może być puszczana w formacie wav jak i mp3.
Plik prefix-prefixmap.ini:
plik edytujemy tylko wtedy gdy chcemy mieć inną muzykę do wybranych grup map np. zmieniasz nazwę pliku z prefix-prefixmap.ini na cs_.ini i dodajesz wybrana listę utworów tą samą metodą co w roundsound.ini, od tej pory na wszystkich mapach cs_ będą grane utwory które są wpisane w ten plik.
Plik mapname.ini:
praktycznie taka sama zasada działania jak prefix-prefixmap.ini tylko, że plik odpowiada za konkretną mapę, zmieniasz nazwę pliku na de_dust.ini i dopisujesz tam swoją listę utworów do mapy de_dust.
ers_enabled //czy plugin ma działać 0 - wyłączony / 1 - właczony, oryginalnie 1
ers_player_toggle //komenda "/roundsound" (dzięki tej komendzie każdy gracz będzie mógł wyłączyć i włączyć sobie muzykę na koniec rundy) 0 - wyłączona / 1 - właczona, oryginalnie 1
erc_time_ads // czas w sekundach co ile ma wyświetlać w czacie informacje o "/roundsound" 0 - wyłączony, oryginalnie 120
erc_random_precache //ilość plików muzycznych na drużynę, przykład:
gdy do obu drużyn przypisane są po dwa utwory:
// erc_random_precache "2"
lub gdy dla Terro są przypisana 2 pliki a dla CT 3 pliki:
// erc_random_precache "2-3"
Edited by Drzanas, 03.04.2011 18:55.
Posted 05.04.2011 16:02
Posted 07.04.2011 19:02
Posted 07.04.2011 19:15
0 members, 1 guests, 0 anonymous users