Witam,
Mój problem jest następujący.
Dalem jednej z klas niewidzialność i nie działają na tej klasie itemki z INV typu stalker, a chciałbym aby INV z itemku działała jeżeli jeszcze bardziej jej zmniejszy INV, np. Klasa ma 100INV a item daje 50 i wtedy działa, gdy daje 101 to już nie.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Klasa z niewidzialnoscia
Started By Weed, 02.04.2011 08:04
4 replies to this topic
#2
Posted 02.04.2011 08:49
Może napisałbyś jaki kod zrobiłeś, gdzie edytowałeś? Jasnowidzami nie jesteśmy...
#4
Posted 02.04.2011 11:37
else if(player_class[id] == klasa)
{
if(player_b_inv[id] < 100) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, player_b_inv[id])
else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100)
}
100 - niewidzialność Twojej klasy. Nie testowane! Dodaj przed ostatnim else w set_renderchange.
Edited by GoldeN, 02.04.2011 11:37.
#5
Posted 02.04.2011 16:19
wystarczy zamienić
hmm jeśli twoja klasa ma 125 to daj
Działa na 100%
inv_bonus-=20
hmm jeśli twoja klasa ma 125 to daj
inv_bonus-=2jak za mocne zmień na 5
Działa na 100%
Edited by Stachu123, 02.04.2011 16:20.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users