Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Klasa z niewidzialnoscia


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Weed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Ganjor
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 02.04.2011 08:04

Witam,
Mój problem jest następujący.
Dalem jednej z klas niewidzialność i nie działają na tej klasie itemki z INV typu stalker, a chciałbym aby INV z itemku działała jeżeli jeszcze bardziej jej zmniejszy INV, np. Klasa ma 100INV a item daje 50 i wtedy działa, gdy daje 101 to już nie.
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#2 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 02.04.2011 08:49

Może napisałbyś jaki kod zrobiłeś, gdzie edytowałeś? Jasnowidzami nie jesteśmy...
  • +
  • -
  • 0

#3 Weed

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Ganjor
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 02.04.2011 08:55

Proszę:
Spoiler

Użytkownik Weed edytował ten post 02.04.2011 08:55

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#4 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 02.04.2011 11:37

                        else if(player_class[id] == klasa)
{
if(player_b_inv[id] < 100) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, player_b_inv[id])
else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100)
}



100 - niewidzialność Twojej klasy. Nie testowane! Dodaj przed ostatnim else w set_renderchange.

Użytkownik GoldeN edytował ten post 02.04.2011 11:37


#5 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 237
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 02.04.2011 16:19

wystarczy zamienić

inv_bonus-=20


hmm jeśli twoja klasa ma 125 to daj

inv_bonus-=2
jak za mocne zmień na 5


Działa na 100% :D

Użytkownik Stachu123 edytował ten post 02.04.2011 16:20

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych