Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak postawić niewidzialny byt.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 29.03.2011 22:07

Witam. Jak mogę stworzyć niewidzialny ent tam gdzie celuję, a następnie wokół tego entu pobrać ilość graczy w 150 unitach?

#2 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.03.2011 19:36

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>

new const gModelNClassNVER[][] = {
"models/model.mdl", //twoj model!
"ent_classname1",
"0.1"
};

new Float:vectorSize[3] = { 32.0, 32.0, 32.0};

public plugin_init(){
register_plugin("Create ent", gModelNClassNVER[2], "diablix");
register_clcmd("say /create_ent", "createByAim");
register_think(gModelNClassNVER[1], "entThink");
}

public entThink(ent){
if(pev_valid(ent)){
new iPlayers[32], iNum, i;
get_players(iPlayers, iNum, "ac");

for(i = 0 ; i < iNum; i++){
if(entity_range(iPlayers[i], ent) <= 150.0){
client_print(0, 3, "Wykryto gracza w zasiegu 150 unitow");
}
}
set_pev(ent, pev_nextthink, get_gametime() + 0.1);
}
}

public plugin_precache() engfunc(EngFunc_PrecacheModel, gModelNClassNVER[0]);

public createByAim(id){
new vOrigin[3], Float:fOrigin[3];

get_user_origin(id, vOrigin, 3);
IVecFVec(vOrigin, fOrigin);
vOrigin[2] += 32.0;

createEnt(fOrigin);
}

public createEnt(Float:fOrigin[3]){
new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"));

set_pev(ent, pev_classname, gModelNClassNVER[1]);
set_pev(ent, pev_solid, 2);
set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_NONE);

set_pev(ent, pev_model, gModelNClassNVER[1]);
set_pev(ent, pev_size, vectorSize, vectorSize);
set_pev(ent, pev_origin, fOrigin);
set_pev(ent, pev_renderfx, kRenderFxGlowShell);
set_pev(ent, pev_rendercolor, {255, 255, 255});
set_pev(ent, pev_rendermode, kRenderTransAlpha);
set_pev(ent, pev_renderamt, 0);

set_pev(ent, pev_nextthink, get_gametime() + 0.1);
}

Użytkownik Diablix edytował ten post 30.03.2011 19:40

  • +
  • -
  • 1

#3 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 30.03.2011 21:24

A jak zrobić bez modelu? Bo mam tak, że wciskam na nożu R i wale tam gdzie patrze efektem i tam gdzie naceluje chce wyszukać przeciwników i zrobić na nich operacje.

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 30.03.2011 22:12

A jak zrobić bez modelu?

Skoro model ma być niewidzialny to co ci przeszkadza dać tam dowolny model(np. jakiejś broni)?
  • +
  • -
  • 1

#5 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 30.03.2011 22:59

A jak zrobić bez modelu?

Skoro model ma być niewidzialny to co ci przeszkadza dać tam dowolny model(np. jakiejś broni)?



Racja. :D

A może są jakieś inne możliwości takiej operacji:

Celuje w dany obszar, gdy wciskam dany klawisz to w tym miejscu pokazuje się efekt i jak mogę wyłapać wokół tego punktu gdzie nacelowałem w odległości 250 unitów innych graczy i zrobić na nich operacje?

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.03.2011 11:52


#include <amxmodx>

#include <xs>



#define PLUGIN "New Plug-In"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "DarkGL"



new gMax = 33;



public plugin_init() {

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	

	register_clcmd("check","hClCmd")

	

	gMax = get_maxplayers();

}



public hClCmd(id){

	if(!is_user_alive(id)){

		return PLUGIN_CONTINUE;

	}

	new vOrigin[3]

	get_user_origin(id, vOrigin, 3);

	

	message_begin(MSG_BROADCAST ,SVC_TEMPENTITY) //message begin

	write_byte(TE_PARTICLEBURST )

	write_coord(vOrigin[0]) // origin

	write_coord(vOrigin[1]) // origin

	write_coord(vOrigin[2]+20) // origin

	write_short(20) // radius

	write_byte(1) // particle color

	write_byte(4) // duration * 10 will be randomized a bit

	message_end()

	

	new Float:fEOrigin[3];

	IVecFVec(vOrigin, fEOrigin);



	new Float:fOrigin[3];

	new Float:fVec[3];

	for(new i = 1;i<=gMax;i++){

		if(!is_user_alive(i) || i == id){

			continue;

		}

		get_user_origin(i, vOrigin)

		IVecFVec(vOrigin, fOrigin);

		

		xs_vec_sub(fEOrigin, fOrigin, fVec);

		if(vector_length(fVec) <= 250.0){

			client_print(0, 3, "Wykryto gracza w zasiegu 150 unitow");

		}

	}

	return PLUGIN_CONTINUE;

}

  • +
  • -
  • 1

#7 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 31.03.2011 18:26

Co robi: TE_PARTICLEBURST ?

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.03.2011 18:35

fajne kuleczki
zreszta czy nie mozesz zobaczyc tego w grze ?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych