Witam. Jak mogę stworzyć niewidzialny ent tam gdzie celuję, a następnie wokół tego entu pobrać ilość graczy w 150 unitach?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Jak postawić niewidzialny byt.
Temat rozp.
GoldeN
, 29.03.2011 22:07
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 29.03.2011 22:07
#2
Napisano 30.03.2011 19:36
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>
new const gModelNClassNVER[][] = {
"models/model.mdl", //twoj model!
"ent_classname1",
"0.1"
};
new Float:vectorSize[3] = { 32.0, 32.0, 32.0};
public plugin_init(){
register_plugin("Create ent", gModelNClassNVER[2], "diablix");
register_clcmd("say /create_ent", "createByAim");
register_think(gModelNClassNVER[1], "entThink");
}
public entThink(ent){
if(pev_valid(ent)){
new iPlayers[32], iNum, i;
get_players(iPlayers, iNum, "ac");
for(i = 0 ; i < iNum; i++){
if(entity_range(iPlayers[i], ent) <= 150.0){
client_print(0, 3, "Wykryto gracza w zasiegu 150 unitow");
}
}
set_pev(ent, pev_nextthink, get_gametime() + 0.1);
}
}
public plugin_precache() engfunc(EngFunc_PrecacheModel, gModelNClassNVER[0]);
public createByAim(id){
new vOrigin[3], Float:fOrigin[3];
get_user_origin(id, vOrigin, 3);
IVecFVec(vOrigin, fOrigin);
vOrigin[2] += 32.0;
createEnt(fOrigin);
}
public createEnt(Float:fOrigin[3]){
new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"));
set_pev(ent, pev_classname, gModelNClassNVER[1]);
set_pev(ent, pev_solid, 2);
set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_NONE);
set_pev(ent, pev_model, gModelNClassNVER[1]);
set_pev(ent, pev_size, vectorSize, vectorSize);
set_pev(ent, pev_origin, fOrigin);
set_pev(ent, pev_renderfx, kRenderFxGlowShell);
set_pev(ent, pev_rendercolor, {255, 255, 255});
set_pev(ent, pev_rendermode, kRenderTransAlpha);
set_pev(ent, pev_renderamt, 0);
set_pev(ent, pev_nextthink, get_gametime() + 0.1);
}
Użytkownik Diablix edytował ten post 30.03.2011 19:40
#3
Napisano 30.03.2011 21:24
A jak zrobić bez modelu? Bo mam tak, że wciskam na nożu R i wale tam gdzie patrze efektem i tam gdzie naceluje chce wyszukać przeciwników i zrobić na nich operacje.
#4
Napisano 30.03.2011 22:12
Skoro model ma być niewidzialny to co ci przeszkadza dać tam dowolny model(np. jakiejś broni)?A jak zrobić bez modelu?
#5
Napisano 30.03.2011 22:59
Skoro model ma być niewidzialny to co ci przeszkadza dać tam dowolny model(np. jakiejś broni)?A jak zrobić bez modelu?
Racja.
A może są jakieś inne możliwości takiej operacji:
Celuje w dany obszar, gdy wciskam dany klawisz to w tym miejscu pokazuje się efekt i jak mogę wyłapać wokół tego punktu gdzie nacelowałem w odległości 250 unitów innych graczy i zrobić na nich operacje?
#6
Napisano 31.03.2011 11:52
#include <amxmodx> #include <xs> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" new gMax = 33; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("check","hClCmd") gMax = get_maxplayers(); } public hClCmd(id){ if(!is_user_alive(id)){ return PLUGIN_CONTINUE; } new vOrigin[3] get_user_origin(id, vOrigin, 3); message_begin(MSG_BROADCAST ,SVC_TEMPENTITY) //message begin write_byte(TE_PARTICLEBURST ) write_coord(vOrigin[0]) // origin write_coord(vOrigin[1]) // origin write_coord(vOrigin[2]+20) // origin write_short(20) // radius write_byte(1) // particle color write_byte(4) // duration * 10 will be randomized a bit message_end() new Float:fEOrigin[3]; IVecFVec(vOrigin, fEOrigin); new Float:fOrigin[3]; new Float:fVec[3]; for(new i = 1;i<=gMax;i++){ if(!is_user_alive(i) || i == id){ continue; } get_user_origin(i, vOrigin) IVecFVec(vOrigin, fOrigin); xs_vec_sub(fEOrigin, fOrigin, fVec); if(vector_length(fVec) <= 250.0){ client_print(0, 3, "Wykryto gracza w zasiegu 150 unitow"); } } return PLUGIN_CONTINUE; }
#7
Napisano 31.03.2011 18:26
Co robi: TE_PARTICLEBURST ?
#8
Napisano 31.03.2011 18:35
fajne kuleczki
zreszta czy nie mozesz zobaczyc tego w grze ?
zreszta czy nie mozesz zobaczyc tego w grze ?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych