Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Itemki po śmierci


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Skull3D

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 28.03.2011 20:02

Chce żeby po śmierci coś wypadało i dawało itemki takie:
+55hp
+45 armoru
+15 kasy
+1 koks
+granat he
+granat fb
+granat sg
+granaty all

+ do tego dorobić sklepik z koksów i zapis na nvault na każdej mapie zapisuje.
I za koksy kupuje się:

- hp
- oślepienie
- ojebanie (takie jak pijak w ruletce że widzimy taką długą kamerke etc)
- granaty
- losowanie broni
- kieszonkowiec (okradniecie przeciwnika z broni)
- spowolnienie 15 sek
- trzesienie
- oślepienie do końca rundy

za każdy item w sklepie w koksach ustawić wszystkie itemy po 1 koks
ja sobie później zmienie
dam dużooo reputów
nawet z 10.bo trudna robota
Thx z góry


Kod na wylatywanie kasy przerobić na to co wyżej:
public fw_touch(ent,id)
{       
    if(!is_user_alive(id)) // Jezeli gracz jest martwy ,zatrzymujemy
        return FMRES_IGNORED;
    
    static classname[32];
    pev(ent,pev_classname,classname,31); // Rozpoznajemy wczesniej zdefiniowana classe obiektu
    if(equali(classname,"amxx_paczka"))
	{
		idmm[id] += 15;
		ColorChat(id,GREEN,"[%s]^x01 Otrzymales^x04 15$^x01!");
	}

    engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent); // Usuwamy obiekt
    return FMRES_IGNORED; // Zwracamy wartosc funkcji
}

public client_death(killer,victim,weapon,hit,TK)
{
	static Float:victim_origin[3], Float:fNewOrigin[3];

	pev(victim,pev_origin,victim_origin);

	new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString,"info_target"));

	fNewOrigin[0] = victim_origin[0] + 1.0;
	fNewOrigin[1] = victim_origin[1];
	fNewOrigin[2] = victim_origin[2] + 32.0;
	engfunc(EngFunc_SetOrigin,ent,fNewOrigin);

	if(!pev_valid(ent))
	return 0;

	engfunc(EngFunc_SetModel,ent,"models/kasa.mdl");
	set_pev(ent,pev_classname,"amxx_plecak");
			
	dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent);
	set_pev(ent,pev_solid,SOLID_BBOX);
	set_pev(ent,pev_movetype,MOVETYPE_TOSS);
	engfunc(EngFunc_SetSize,ent,MINS,MAXS);
	engfunc(EngFunc_DropToFloor,ent);

	return 0;
}


@@Sma tego proszę dać na PW

Użytkownik Skull3D edytował ten post 28.03.2011 20:03





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych