+55hp
+45 armoru
+15 kasy
+1 koks
+granat he
+granat fb
+granat sg
+granaty all
+ do tego dorobić sklepik z koksów i zapis na nvault na każdej mapie zapisuje.
I za koksy kupuje się:
- hp
- oślepienie
- ojebanie (takie jak pijak w ruletce że widzimy taką długą kamerke etc)
- granaty
- losowanie broni
- kieszonkowiec (okradniecie przeciwnika z broni)
- spowolnienie 15 sek
- trzesienie
- oślepienie do końca rundy
za każdy item w sklepie w koksach ustawić wszystkie itemy po 1 koks
ja sobie później zmienie
dam dużooo reputów
nawet z 10.bo trudna robota
Thx z góry
Kod na wylatywanie kasy przerobić na to co wyżej:
public fw_touch(ent,id) { if(!is_user_alive(id)) // Jezeli gracz jest martwy ,zatrzymujemy return FMRES_IGNORED; static classname[32]; pev(ent,pev_classname,classname,31); // Rozpoznajemy wczesniej zdefiniowana classe obiektu if(equali(classname,"amxx_paczka")) { idmm[id] += 15; ColorChat(id,GREEN,"[%s]^x01 Otrzymales^x04 15$^x01!"); } engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent); // Usuwamy obiekt return FMRES_IGNORED; // Zwracamy wartosc funkcji } public client_death(killer,victim,weapon,hit,TK) { static Float:victim_origin[3], Float:fNewOrigin[3]; pev(victim,pev_origin,victim_origin); new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString,"info_target")); fNewOrigin[0] = victim_origin[0] + 1.0; fNewOrigin[1] = victim_origin[1]; fNewOrigin[2] = victim_origin[2] + 32.0; engfunc(EngFunc_SetOrigin,ent,fNewOrigin); if(!pev_valid(ent)) return 0; engfunc(EngFunc_SetModel,ent,"models/kasa.mdl"); set_pev(ent,pev_classname,"amxx_plecak"); dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent); set_pev(ent,pev_solid,SOLID_BBOX); set_pev(ent,pev_movetype,MOVETYPE_TOSS); engfunc(EngFunc_SetSize,ent,MINS,MAXS); engfunc(EngFunc_DropToFloor,ent); return 0; }
@@Sma tego proszę dać na PW
Użytkownik Skull3D edytował ten post 28.03.2011 20:03