Problem w tym, ze nie wiem jak sie za to zabrac, poniewaz chcialbym to zamiescic w QTM_Codmod, a nie dopisywac do kazdej klasy i perka.
Ma to dzialac na takiej zasadzie:
ColorChat(id, GREEN, "Dostales perk: Eagle Eye");
ColorChat(id, GREEN, "Opis: Widzisz niewidzialnych");
Probowalem cos zrobic i udalo mi sie tylko przerobic stary komunikat, ktory juz byl zawarty w QTM_Codmod:
perk_gracza[id] = perk;
wartosc_perku_gracza[id] = wartosc;
obroty[id] = 0;
if(pokaz_info && perk_gracza[id])
ColorChat(id, BLUE, "Perk: %s ", nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
Zalezy mi na tym, aby pozostale 3 komunikaty (opis perka, nazwa klasy i opis klasy) rowniez wykorzystywaly Colorchat i dzialaly na takiej samej prostej zasadzie. Jakies pomysly?