Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Odnośnie "is user alive"?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 28.03.2011 17:44

Witam otuż mam taki kawałek kodu :P

czy jest on poprawny? ;)


public Spawn(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
new kasa = cs_get_user_money(id)
if(dostep(id))
{
cs_set_user_money(id, kasa + 500);
}
else if(dostep(id) && dostep2(id))
{
fm_give_item(id, "weapon_deagle");
cs_set_user_money(id, kasa + 500);

}
else if(dostep(id) && dostep2(id) && dostep3(id))
{
fm_give_item(id, "weapon_deagle");
cs_set_user_money(id, kasa + 1000);
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.03.2011 17:46

nie ma sensu :P
public Spawn(id)
{
        if(is_user_alive(id))
        {
                new kasa = cs_get_user_money(id)
                if(dostep(id))
                {
                        cs_set_user_money(id, kasa + 500);
                }
                else if(dostep2(id))
                {
                        fm_give_item(id, "weapon_deagle");
                        cs_set_user_money(id, kasa + 500);              
                
                }
                else if(dostep3(id))
                {
                        fm_give_item(id, "weapon_deagle");
                        cs_set_user_money(id, kasa + 1000);
                }
        }
        return PLUGIN_HANDLED;
}
w tym kodzie co dales jesli funkcja dostep zwracal false wszystkie warunki automatycznie byly nieprawdziwe :)
  • +
  • -
  • 0

#3 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 28.03.2011 17:47

Powinno być raczej
public Spawn(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
new kasa = cs_get_user_money(id)
if(dostep(id) && dostep2(id) && dostep3(id))
{
fm_give_item(id, "weapon_deagle");
cs_set_user_money(id, kasa + 1000);
}
else if(dostep(id) && dostep2(id))
{
fm_give_item(id, "weapon_deagle");
cs_set_user_money(id, kasa + 500);
}
else if(dostep(id))
{
cs_set_user_money(id, kasa + 500);
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}


EDIT
W sumie racja...

EDIT2
No to chyba jednak moje będzie dobrze ;]

Użytkownik sebul edytował ten post 28.03.2011 17:51

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#4 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 28.03.2011 17:48

nie ma sensu :P

public Spawn(id)
{
        if(is_user_alive(id))
        {
                new kasa = cs_get_user_money(id)
                if(dostep(id))
                {
                        cs_set_user_money(id, kasa + 500);
                }
                else if(dostep2(id))
                {
                        fm_give_item(id, "weapon_deagle");
                        cs_set_user_money(id, kasa + 500);              
                
                }
                else if(dostep3(id))
                {
                        fm_give_item(id, "weapon_deagle");
                        cs_set_user_money(id, kasa + 1000);
                }
        }
        return PLUGIN_HANDLED;
}
w tym kodzie co dales jesli funkcja dostep zwracal false wszystkie warunki automatycznie byly nieprawdziwe :)


funkcji dostep:

return (ch_get_user_stats(id, CSW_BOMBE) >= 30);


jak gracz nie spełni warunku funkcji dostąp nie ma dostawać nagrody ;P

+ każda z nagrod musi spelniac odpowiednie wymogi
na 1 ma byc tylko dostep 1
na 2 ma byc dostep 1 i 2
a na 3 dostep 1,2,3 ;)

Użytkownik MisieQ edytował ten post 28.03.2011 17:50

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych