Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

WAV zapisywanie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 kubus

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:284
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 14.12.2008 10:54

Witam mam pytanie związane z zapisywaniem moich roundsound'ów - mam program Audacity i chce zapisywać w postaci .wav tylko że jak zapisuje to 10sekundowy roundsound ma 1mb... w jakiej postaci mam to zapisać zeby zajmował najmniej oczywiście przy zachowaniu wszystkich właściwości i jakości? z góry dzięki.
(sry umieszczenie tutaj tego tematu ale nigdzie indziej nie pasował)
  • +
  • -
  • 0

#2 wizu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:1 217
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 14.12.2008 10:55

Najlepiej mp3.
  • +
  • -
  • 0

#3 kubus

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:284
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 14.12.2008 11:03

ale chodzi mi o .wav widziałem tez 10sekundowe roundsondy które miały o 350kb
  • +
  • -
  • 0

#4 wizu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:1 217
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 14.12.2008 11:07

Ale dlaczego nie chcesz zmienić na mp3-ki? Możesz kombinować z rożnymi ustawieniami wav-ów, ale i tak nic lepszego niż mp3 nie zrobisz ;)
  • +
  • -
  • 0

#5 kubus

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:284
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 14.12.2008 11:33

wizu, możesz polecić jakiś dobry plug roundsound pod te mp3? (bez zbednych informacji dla gracza "wpisz round_sound Aby włączyc lub wyłączyć muzyke")
  • +
  • -
  • 0

#6 wizu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:1 217
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 14.12.2008 11:38

Podaj mi kod Twojego roundsounda, to Ci go przerobię na mp3 ;)
  • +
  • -
  • 0

#7 pawlik

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:579
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 14.12.2008 11:45

http://amxx.pl/viewtopic.php?t=3635
  • +
  • -
  • 0

#8 kubus

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:284
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 14.12.2008 11:56

//RoundSound.amxx -by Raku

#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")
register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
}

public t_win()
{
new rand = random_num(0,4)

client_cmd(0,"stopsound")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk misc/ttttw1")
case 1: client_cmd(0,"spk misc/ttttw2")
case 2: client_cmd(0,"spk misc/ttttw3")
case 3: client_cmd(0,"spk misc/ttttw4")
case 4: client_cmd(0,"spk misc/ttttw5")
}

return PLUGIN_HANDLED
}

public ct_win()
{
new rand = random_num(0,4)

client_cmd(0,"stopsound")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk misc/ctttw1")
case 1: client_cmd(0,"spk misc/ctttw2")
case 2: client_cmd(0,"spk misc/ctttw3")
case 3: client_cmd(0,"spk misc/ctttw4")
case 4: client_cmd(0,"spk misc/ctttw5")
}

return PLUGIN_HANDLED
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/ctttw1.wav")
precache_sound("misc/ctttw2.wav")
precache_sound("misc/ctttw3.wav")
precache_sound("misc/ctttw4.wav")
precache_sound("misc/ctttw5.wav")
precache_sound("misc/ttttw1.wav")
precache_sound("misc/ttttw2.wav")
precache_sound("misc/ttttw3.wav")
precache_sound("misc/ttttw4.wav")
precache_sound("misc/ttttw5.wav")

return PLUGIN_CONTINUE
}


  • +
  • -
  • 0

#9 wizu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:1 217
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 14.12.2008 12:03

//RoundSound.amxx -by Raku



#include <amxmodx>



public plugin_init()

{

register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")

register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")

register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")

}



public t_win()

{

new rand = random_num(0,4)



client_cmd(0,"stopsound")



switch(rand)

{

case 0: client_cmd(0,"mp3 play misc/ttttw1.mp3")

case 1: client_cmd(0,"mp3 play misc/ttttw2.mp3")

case 2: client_cmd(0,"mp3 play misc/ttttw3.mp3")

case 3: client_cmd(0,"mp3 play misc/ttttw4.mp3")

case 4: client_cmd(0,"mp3 play misc/ttttw5.mp3")

}



return PLUGIN_HANDLED

}



public ct_win()

{

new rand = random_num(0,4)



client_cmd(0,"stopsound")



switch(rand)

{

case 0: client_cmd(0,"mp3 play misc/ctttw1.mp3")

case 1: client_cmd(0,"mp3 play misc/ctttw2.mp3")

case 2: client_cmd(0,"mp3 play misc/ctttw3.mp3")

case 3: client_cmd(0,"mp3 play misc/ctttw4.mp3")

case 4: client_cmd(0,"mp3 play misc/ctttw5.mp3")

}



return PLUGIN_HANDLED

}



public plugin_precache()

{

precache_sound("misc/ctttw1.mp3")

precache_sound("misc/ctttw2.mp3")

precache_sound("misc/ctttw3.mp3")

precache_sound("misc/ctttw4.mp3")

precache_sound("misc/ctttw5.mp3")

precache_sound("misc/ttttw1.mp3")

precache_sound("misc/ttttw2.mp3")

precache_sound("misc/ttttw3.mp3")

precache_sound("misc/ttttw4.mp3")

precache_sound("misc/ttttw5.mp3")



return PLUGIN_CONTINUE

}

  • +
  • -
  • 0

#10 kubus

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:284
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 14.12.2008 12:19

wizu, dzięki śliczne :]
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych