Witam!
HSOnly.sma 2,66 KB 99 Ilość pobrań
HSOnly.amxx
Czy dało by rade przerobić ten plugin aby nie trzeba było go włączać? Aby poprostu działał bez cvaru...
Poza tym czy dało by rade aby animacja napisu byla zapętlona w koło (cały czas się animowała - taka drukarka najpeir napis potem np białym to samo) i znajdowała się po środku moniotra nad takstami z amxx typu "xxx przkonałs ię że xxx coś ejdnka w głowie maił"
Bardzo mi an tym zależy
Z góry thx
T1000
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Edycja HSOnlyTaka by go nie włączać + przeniesienia informacji
Temat rozp. T1000, 27.03.2011 17:49
Modyfikacja
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 27.03.2011 17:49
#2
Napisano 27.03.2011 18:56
Zobacz to:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#define MAX_PLAYERS 32
new bool:g_hs_mode
new display_hud
new bool:g_RestartAttempt[MAX_PLAYERS+1]
new g_fwid
public plugin_init() {
register_plugin("HeadShot Mod", "1.1b", "ConnorMcLeod")
register_dictionary("hs_only.txt")
register_event("TextMsg", "eRestartAttempt", "a", "2=#Game_will_restart_in")
register_event("ResetHUD", "eResetHUD", "be")
set_task(1.0, "switchCmd", 0, _, _, "a")
set_task(10.0, "display_status", 0, _, _, "b")
register_clcmd("clcmd_fullupdate", "fullupdateCmd")
display_hud = register_cvar("amx_hs_display", "1")
}
public fullupdateCmd() {
return PLUGIN_HANDLED_MAIN
}
public eRestartAttempt() {
new players[MAX_PLAYERS], num
get_players(players, num, "a")
for (new i; i < num; ++i)
g_RestartAttempt[players[i]] = true
}
public eResetHUD(id) {
if (g_RestartAttempt[id]) {
g_RestartAttempt[id] = false
return
}
event_player_spawn(id)
}
event_player_spawn(id) {
if( g_hs_mode && get_pcvar_num(display_hud) )
display_status(id)
}
public switchCmd(id, level, cid) {
if(!cmd_access(id, level, cid, 2))
return PLUGIN_HANDLED
new arg[2]
read_argv(1, arg, 1)
g_fwid = register_forward(FM_TraceLine, "forward_traceline", 1)
g_hs_mode = true
return PLUGIN_HANDLED
}
public forward_traceline(Float:v1[3], Float:v2[3], noMonsters, pentToSkip)
{
if(!is_user_alive(pentToSkip))
return FMRES_IGNORED
static entity2 ; entity2 = get_tr(TR_pHit)
if(!is_user_alive(entity2))
return FMRES_IGNORED
if(pentToSkip == entity2)
return FMRES_IGNORED
if(get_tr(TR_iHitgroup) != 1) {
set_tr(TR_flFraction,1.0)
return FMRES_SUPERCEDE
}
return FMRES_IGNORED
}
display_status(id=0)
{
set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.4, 0, 6.0, 10.0)
show_hudmessage(0, "%L", id ? id : LANG_PLAYER, "HS_MODE_ON")
}
Użytkownik daniosik edytował ten post 27.03.2011 19:18
#3
Napisano 27.03.2011 19:25
Spoko + poszł
Tylko że tekst andal sie eni wyśietla!!
Dodano 29 marzec 2011 - 09:06:
Po edicie text wyśietla się tylko na ułaek sekundy (pozatymw hud a nie tak jak "terrorist win") poza tym nie wiem czemu w ogóle nie działa ten plugin bo można zabić bez HS a napis sie nie wysietla!!
Tylko że tekst andal sie eni wyśietla!!
Dodano 29 marzec 2011 - 09:06:
Po edicie text wyśietla się tylko na ułaek sekundy (pozatymw hud a nie tak jak "terrorist win") poza tym nie wiem czemu w ogóle nie działa ten plugin bo można zabić bez HS a napis sie nie wysietla!!
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja
Inny
Dodanie Broni do PaintBallNapisany przez One ShooT, 05.02.2024 inny, modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
prośba o przerobienie pluginuprośba Napisany przez bili, 06.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Prośba o dodanie modelu do vipa z generatoraNapisany przez Vanilla, 01.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Plugin na przenikanie/spadochron pod komendąNapisany przez Polonez, 22.01.2021 modyfikacja |
|
||||
|
[ROZWIĄZANE] Modyfikacja pluginuNapisany przez _.-*`PaniQ*-._, 11.01.2021 modyfikacja |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych