Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Edycja HSOnlyTaka by go nie włączać + przeniesienia informacji

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 T1000

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:66
  • Lokalizacja:Świat
Offline

Napisano 27.03.2011 17:49

Witam!

Załączony plik  HSOnly.sma   2,66 KB  99 Ilość pobrań
  HSOnly.amxx

Czy dało by rade przerobić ten plugin aby nie trzeba było go włączać? Aby poprostu działał bez cvaru...
Poza tym czy dało by rade aby animacja napisu byla zapętlona w koło (cały czas się animowała - taka drukarka najpeir napis potem np białym to samo) i znajdowała się po środku moniotra nad takstami z amxx typu "xxx przkonałs ię że xxx coś ejdnka w głowie maił"

Bardzo mi an tym zależy
Z góry thx
T1000
  • +
  • -
  • 0

#2 daniosik

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:80
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:g
Offline

Napisano 27.03.2011 18:56

Zobacz to:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define MAX_PLAYERS 32

new bool:g_hs_mode
new display_hud
new bool:g_RestartAttempt[MAX_PLAYERS+1]
new g_fwid


public plugin_init() {
register_plugin("HeadShot Mod", "1.1b", "ConnorMcLeod")
register_dictionary("hs_only.txt")

register_event("TextMsg", "eRestartAttempt", "a", "2=#Game_will_restart_in")
register_event("ResetHUD", "eResetHUD", "be")

set_task(1.0, "switchCmd", 0, _, _, "a")
set_task(10.0, "display_status", 0, _, _, "b")
register_clcmd("clcmd_fullupdate", "fullupdateCmd")

display_hud = register_cvar("amx_hs_display", "1")
}

public fullupdateCmd() {
return PLUGIN_HANDLED_MAIN
}

public eRestartAttempt() {
new players[MAX_PLAYERS], num
get_players(players, num, "a")
for (new i; i < num; ++i)
g_RestartAttempt[players[i]] = true
}

public eResetHUD(id) {
if (g_RestartAttempt[id]) {
g_RestartAttempt[id] = false
return
}
event_player_spawn(id)
}

event_player_spawn(id) {
if( g_hs_mode && get_pcvar_num(display_hud) )
display_status(id)
}

public switchCmd(id, level, cid) {
if(!cmd_access(id, level, cid, 2))
return PLUGIN_HANDLED

new arg[2]
read_argv(1, arg, 1)


g_fwid = register_forward(FM_TraceLine, "forward_traceline", 1)
g_hs_mode = true

return PLUGIN_HANDLED
}

public forward_traceline(Float:v1[3], Float:v2[3], noMonsters, pentToSkip)
{
if(!is_user_alive(pentToSkip))
return FMRES_IGNORED

static entity2 ; entity2 = get_tr(TR_pHit)
if(!is_user_alive(entity2))
return FMRES_IGNORED

if(pentToSkip == entity2)
return FMRES_IGNORED

if(get_tr(TR_iHitgroup) != 1) {
set_tr(TR_flFraction,1.0)
return FMRES_SUPERCEDE
}
return FMRES_IGNORED
}

display_status(id=0)
{
set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.4, 0, 6.0, 10.0)
show_hudmessage(0, "%L", id ? id : LANG_PLAYER, "HS_MODE_ON")
}

Użytkownik daniosik edytował ten post 27.03.2011 19:18

  • +
  • -
  • 1

#3 T1000

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:66
  • Lokalizacja:Świat
Offline

Napisano 27.03.2011 19:25

Spoko + poszł
Tylko że tekst andal sie eni wyśietla!!

Dodano 29 marzec 2011 - 09:06:
Po edicie text wyśietla się tylko na ułaek sekundy (pozatymw hud a nie tak jak "terrorist win") poza tym nie wiem czemu w ogóle nie działa ten plugin bo można zabić bez HS a napis sie nie wysietla!!
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych