Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wyświetlanie napisu po wpisaniu /klasa


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Shak33

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:37
  • Imię:Jakieś
  • Lokalizacja:Cali
Offline

Napisano 25.03.2011 22:07

Witam, zrobiłem plugin który po wpisaniu np /Sniper pokazuje opis tej klasy w say, ale zamiast pod /Sniper pokazuje on nad nim... Nie wiem o co chodzi niby jest wszystko dobrze, ale wyświetla

opis klasy sniper
/Sniper

W takiej kolejności jak pokazałem na górze... Ponieżej dodaje kod, plugin ten działa na zasadzie multilangual scripting.


#include <amxmodx>
public plugin_init()
{
register_dictionary("klasy.txt")
register_clcmd("say /Sniper", "Sniper")
}
public Sniper(id)
{
client_print(id, print_chat, "%L", id, "SNIPER_MSG");
}



I jeszcze drugie pytanie żeby nie zaśmiecać forum dwoma tematami do tego samegu pluginu, czy można zrobić zamiast client_print, color_chat? Pokazuje np. [MOD] na zielono a resztę w zwyczajnych barwach, chciałem już tak raz zrobić to zamiast tylko tego [MOD] na zielono wszystko było na zielono... I czy mógłby właśnie ktoś zapis tego color_chat zaprezentować. Z góry dziękuję.
  • +
  • -
  • 0

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 25.03.2011 22:20

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
public plugin_init()
{
register_dictionary("klasy.txt")
register_clcmd("say /Sniper", "Sniper")
}
public Sniper(id)
{
set_task(0.1, "Sniper2", id);
}

public Sniper2(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "%L", id, "SNIPER_MSG");
}

A w pliku ze słownikiem ustawiasz tak:
SNIPER_MSG = [MOD]^x01 <twój dalszy tekst>

  • +
  • -
  • 0

#3 Shak33

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:37
  • Imię:Jakieś
  • Lokalizacja:Cali
Offline

Napisano 25.03.2011 22:44

Teraz zrobiłem to tylko dla Sniper bo w pluginie mam też resztę komend do sprawdzania klas no i tamte bez ColorChat działają, a /Sniper nie działa, na zielono pokazuje się napis ML_NOTFOUND = SNIPER_MSG

Użytkownik Shak33 edytował ten post 25.03.2011 22:52

  • +
  • -
  • 0

#4 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 890
Czempion

  • Postów:4 102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 25.03.2011 22:48

A w pliku ze słownikiem ustawiasz tak:

SNIPER_MSG = [MOD]^x01 <twój dalszy tekst>

  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#5 Shak33

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:37
  • Imię:Jakieś
  • Lokalizacja:Cali
Offline

Napisano 25.03.2011 22:52

Kasza, umiem czytać i jest tak zrobione.

Dobra Sniper nie działa ale Commando już działa... bez sens. Jest tak samo a nie działa.
I tak jak mówiłem, tak samo robiłem wtedy, cały tekst jest na zielono w przypadku działającego Commando : ) A nie tylko [MOD]
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych