Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

klasa szpiej jest widzialna

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 -bercik-

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:58
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 23.03.2011 21:54

Witam

szpieg jest widoczny na kosie moze mi ktos pomoc i to naprawic?

Z góry dzięki:)

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <engine>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "Jest niewidzialny na nozu";
new const bronie = 1<<CSW_USP | 1<<CSW_GLOCK18;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}

public cod_klase_enabled(id)
{
	ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.KaraTornia.pl", nazwa);
	ma_klase[id] = true;
}

public cod_klase_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}

public CurWeapon(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return PLUGIN_CONTINUE; 
	
	if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10);
	else
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 24.03.2011 14:53

Facepalm... Wiesz jak nazywają się forwardy klas?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <engine>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "Jest niewidzialny na nozu";
new const bronie = 1<<CSW_USP | 1<<CSW_GLOCK18;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.KaraTornia.pl", nazwa);
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}

public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych