Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Cod mod nowe statyRozdawanie pkt skilli


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Qimax

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:204
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Haszyszlandia
Offline

Napisano 23.03.2011 13:04

Witam mam pytanie bo chcialem sobie dorobic nowy skill Wiekszy Atak. Czyli zabieramy przeciwnikowi wiecej hm w zaleznosci od zaladowania.

No i zaczelem dodawac to pokolei:
Zaraz pod tabela expa

new punkty_gracza[33];
new zdrowie_gracza[33];
new inteligencja_gracza[33];
new wytrzymalosc_gracza[33];
new damage_gracza[33];     // to jest moje ktore chce dodac
new Float:redukcja_obrazen_gracza[33];
new kondycja_gracza[33];
new maksymalne_zdrowie_gracza[33];
new Float:szybkosc_gracza[33];
new wytrzymalosc_itemu[33];

Nastepnie tutaj:
public PrzydzielPunkty(id)
{
	new inteligencja[65];
	new zdrowie[60];
	new wytrzymalosc[60];
	new kondycja[60];
	new damage[60];
	new tytul[25];
	format(inteligencja, 64, "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza obrazenia zadawane przedmiotami)", inteligencja_gracza[id]);
	format(zdrowie, 59, "Zycie: \r%i \y(Zwieksza zycie)", zdrowie_gracza[id]);
	format(wytrzymalosc, 59, "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", wytrzymalosc_gracza[id]);
	format(kondycja, 59, "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", kondycja_gracza[id]);
	format(damage, 64, "Atak: \r%i \y(Zwieksza zadawane obrazenia)", damage_gracza[id]);
	format(tytul, 24, "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
	new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
	menu_additem(menu, inteligencja);
	menu_additem(menu, zdrowie);
	menu_additem(menu, wytrzymalosc);
	menu_additem(menu, kondycja);
	menu_display(id, menu);
	#if defined BOTY
	if(is_user_bot2(id))
		PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, random(4));
	#endif
}

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	switch(item) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			if(inteligencja_gracza[id]<20001)
				inteligencja_gracza[id]++;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
			
		}
		case 1: 
		{	
			if(zdrowie_gracza[id]<20001)
				zdrowie_gracza[id]++;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
		}
		case 2: 
		{	
			if(wytrzymalosc_gracza[id]<20001)
				wytrzymalosc_gracza[id]++;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
			
		}
		case 3: 
		{	
			if(kondycja_gracza[id]<20001)
				kondycja_gracza[id]++;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
		}
		case 4: 
		{	
			if(damage_gracza[id]<20001)
				damage_gracza[id]++;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
		}
	}
	
	punkty_gracza[id]--;
	
	if(punkty_gracza[id]>0)
		PrzydzielPunkty(id);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public ResetujPunkty(id)
{	
	punkty_gracza[id] = poziom_gracza[id]*2-2;
	inteligencja_gracza[id] = 0;
	zdrowie_gracza[id] = 0;
	kondycja_gracza[id] = 0;
	wytrzymalosc_gracza[id] = 0;
	damage_gracza[id] = 0;
}


I jeszcze tu:
public ZapiszDane(id)
{
	new vaultkey[64],vaultdata[256];
	format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa_gracza[id]);
	format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], damage_gracza[id]);
	nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
}

public WczytajDane(id, klasa)
{
	new vaultkey[64],vaultdata[256];
	format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
	format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], damage_gracza[id]);
	nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);
	
	replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
	
	new doswiadczeniegracza[32], poziomgracza[32], inteligencjagracza[32], silagracza[32], zrecznoscgracza[32], zwinnoscgracza[32], damagegracza[32];
	
	parse(vaultdata, doswiadczeniegracza, 31, poziomgracza, 31, inteligencjagracza, 31, silagracza, 31, zrecznoscgracza, 31, zwinnoscgracza, 31, damagegracza, 31);
	
	doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(doswiadczeniegracza);
	poziom_gracza[id] = str_to_num(poziomgracza)>0?str_to_num(poziomgracza):1;
	inteligencja_gracza[id] = str_to_num(inteligencjagracza);
	zdrowie_gracza[id] = str_to_num(silagracza);
	wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(zrecznoscgracza);
	kondycja_gracza[id] = str_to_num(zwinnoscgracza);
	damage_gracza[id] = str_to_num(damagegracza)
	punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-damage_gracza[id];
}


Dodaje takze cale sma.
Może złej komendy używam lub coś ź;e dodałem?
dzięki za pomoc dam plusa.

Dodano 24 marzec 2011 - 12:51:
Pomoże mi ktoś z tym?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych