Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Blokada inty na łowcy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 ParadisO

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:689
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 22.03.2011 21:15

Mam pytanie, czy da się na łowcy zablokować dodawanie następnych punktów inteligencji ??
np tak od około 200 ??
  • +
  • -
  • 0

#2 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 22.03.2011 21:51

Da się.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#3 ParadisO

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:689
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 24.03.2011 16:10

może napiszesz jak ??
  • +
  • -
  • 0

#4 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 24.03.2011 17:52

A mogę... ;] Jeśli dobrze zrozumiałem to znajdź
		case 0: 
{
if (player_intelligence[id]<50){
player_point[id]-=1
player_intelligence[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")

}

i zamień na
		case 0:
{
if(player_class[id] != Hunter && player_intelligence[id]<50) {
player_point[id]--
player_intelligence[id]++
}
else if(player_intelligence[id] < X) { // X zamień na jakąś swoją liczbę
player_point[id]--
player_intelligence[id]++
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
}

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#5 ParadisO

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:689
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 24.03.2011 20:59

A mogę za

player_point[id]--
player_intelligence[id]++


wpisać
player_point[id]-=2
player_intelligence[id]+=2

?

Dodano 24 marzec 2011 - 21:10:
else if(player_intelligence[id] < X) { // X zamień na jakąś swoją liczbę

tzn. że mam wpisać max lvl/2 ??
  • +
  • -
  • 0

#6 Weed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Ganjor
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 24.03.2011 21:13

Ja bym obstawiał, że masz wpisać ile chcesz mieć pkt normalnie inteligencji...

Weed :ganja: :ganja: :ganja: :ganja:
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#7 ParadisO

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:689
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 24.03.2011 21:54

już nie potrzebne
//można zamknąć
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych