Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z klasa, widocznosc przechodzi na inna.Po zmianie klasy mniejsza widocznosc przechodzi na inna klase.

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 master.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:228
  • Lokalizacja:C:\Program Files
Offline

Napisano 22.03.2011 15:51

Witam. Mam maly problem z klasa premium. Dodalem jej 30% na nozu, wszystko smiaga elegancko ale po zmianie klasy mniejsza widocznosc przechodzi na zmieniona klase. Probowalem juz na wiele sposobow ale zawszen to samo:/
W plugin_int
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
Public curweapon
public CurWeapon(id)
{
        if(!ma_klase[id])
                return PLUGIN_CONTINUE; 
        
        if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
                set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 30);
        else
                set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
        
}
Wie ktos jak temu zaradzic?:D
Oczywiscie beda +:)
  • +
  • -
  • 0

#2 manipers

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:223
  • GG:
  • Imię:Seweryn
  • Lokalizacja:Dalej niż myślisz
Offline

Napisano 22.03.2011 15:55

Usuń Plugin amxx_super może pomoże

#3 master.

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:228
  • Lokalizacja:C:\Program Files
Offline

Napisano 22.03.2011 16:08

Nie mam nic takiego na serverze.
Ponadto mam 2 klasy z podobnymi funkcjami i nic takiego nie ma miejsca.
  • +
  • -
  • 0

#4 Dzik

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 22.03.2011 19:31

public cod_class_enabled
public cod_class_enabled(id)
{
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
     set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 30);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}

Sprobuj tak

Użytkownik Dzik edytował ten post 22.03.2011 19:35

  • +
  • -
  • 1

#5 master.

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:228
  • Lokalizacja:C:\Program Files
Offline

Napisano 22.03.2011 20:40

Jeszcze inaczej sie porobilo:p
Ale dzięki za checi.
  • +
  • -
  • 0

#6 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 22.03.2011 21:20

do public cod_class_disabled dodaj:

set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);


I powinno być dobrze.
  • +
  • -
  • 0

#7 master.

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:228
  • Lokalizacja:C:\Program Files
Offline

Napisano 23.03.2011 00:00

Zgadza sie. dzięki za pomoc.
Temat mozna zamknac.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych