Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

czerwony flash na szary


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 aba

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:43
  • Imię:albert
  • Lokalizacja:tamtont
Offline

Napisano 21.03.2011 17:28

elo elo
prosilbym o edycje tego czerwonego flasha na szary

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Colored Flashbangs"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "v3x"

new g_nMsgScreenFade

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
register_event("ScreenFade","FlashedEvent","be","4=255","5=255","6=255","7>199")
g_nMsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade")
// Cvars
register_cvar("amx_fb_mode", "1")
register_cvar("amx_fb_r", "255")
register_cvar("amx_fb_g", "25")
register_cvar("amx_fb_b", "25")
}

public FlashedEvent( id )
{
new iMode = get_cvar_num("amx_fb_mode")

if ( !iMode ) return PLUGIN_CONTINUE

new iRed,iGreen,iBlue

switch( iMode )
{
case 1:
{
iRed = get_cvar_num("amx_fb_r")
iGreen = get_cvar_num("amx_fb_g")
iBlue = get_cvar_num("amx_fb_b")
}
case 2:
{
iRed = random_num(0,255)
iGreen = random_num(0,255)
iBlue = random_num(0,255)
}
}

if ( !( iRed ) || !( iGreen ) || !( iBlue ) )
{
iRed = 100
iGreen = 100
iBlue = 100
}
message_begin( MSG_ONE,g_nMsgScreenFade,{0,0,0},id )
write_short( read_data( 1 ) ) // Duration
write_short( read_data( 2 ) ) // Hold time
write_short( read_data( 3 ) ) // Fade type
write_byte ( iRed ) // Red
write_byte ( iGreen ) // Green
write_byte ( iBlue ) // Blue
write_byte ( read_data( 7 ) ) // Alpha
message_end()
client_cmd(0,"spk misc/flashbang")

return PLUGIN_HANDLED
}

public plugin_precache() {
precache_sound("misc/flashbang.wav")
}

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

IP: 91.203.223.84:27264

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 21.03.2011 17:31

Dodaj do amxx.cfg:
amx_fb_r 100
amx_fb_g 100
amx_fb_b 100

  • +
  • -
  • 1

#3 aba

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:43
  • Imię:albert
  • Lokalizacja:tamtont
Offline

Napisano 21.03.2011 17:36

pewne to jest?
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

IP: 91.203.223.84:27264

#4 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 21.03.2011 17:40

Tak.
  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.03.2011 19:11

odchudzony plugin i jeden bug naprawiony ustawiony kolor szary
#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Colored Flashbangs"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "v3x"

new g_nMsgScreenFade

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
	register_event("ScreenFade","FlashedEvent","be","4=255","5=255","6=255","7>199")
	g_nMsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade")
}

public FlashedEvent( id )
{
	message_begin( MSG_ONE,g_nMsgScreenFade,{0,0,0},id )
	write_short( read_data( 1 ) ) // Duration
	write_short( read_data( 2 ) ) // Hold time
	write_short( read_data( 3 ) ) // Fade type
	write_byte ( 128) // Red
	write_byte ( 128 ) // Green
	write_byte ( 128 ) // Blue
	write_byte ( read_data( 7 ) ) // Alpha
	message_end()
	client_cmd(id,"spk misc/flashbang")
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

public plugin_precache() {
	precache_sound("misc/flashbang.wav")
}
:]
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych