Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

CoD Pobieranie

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kaburabu

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Krk
Offline

Napisano 19.03.2011 23:07

Witam.
Mam prośbę o podanie mi adresu z plikami (wszystkimi) CoD-a. Już ściągnąłem kilka paczek z internetu ale nadal mi CoD mod nie działa.
Proszę o pomoc.
  • +
  • -
  • 0

#2 master.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:228
  • Lokalizacja:C:\Program Files
Offline

Napisano 19.03.2011 23:13

LAP
  • +
  • -
  • 0

#3 Kaburabu

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Krk
Offline

Napisano 20.03.2011 12:25

A powiedzcie mi jeszcze jak i co ustawić. Niby mam to->odpalam serwer->wchodzę na niego i nie mam żadnych klas. Co teraz??
  • +
  • -
  • 0

#4 master.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:228
  • Lokalizacja:C:\Program Files
Offline

Napisano 20.03.2011 12:32

Sprawdz czy masz wymagane moduly lub je odblokuj w modules.ini.
  • +
  • -
  • 0

#5 Kaburabu

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Krk
Offline

Napisano 20.03.2011 14:59

A jak sprawdzić te moduły?
Z nalazłem plik modules.ini i w nim jest to:

;;;
; To enable a module, remove the semi-colon (;) in front of its name.
; If it's not here, simply add it its name, one per line.
; You don't need to write the _amxx part or the file extension.
;;;

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; SQL Modules usually need to be enabled manually ;;
;; You can have any number on at a time. Use ;;
;; amx_sql_type in sql.cfg to specify the default ;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

;mysql
;sqlite

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; Put third party modules below here. ;;
;; You can just list their names, without the _amxx ;;
;; or file extension. ;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;



;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; These modules will be auto-detected and loaded ;;
;; as needed. You do not need to enable them here ;;
;; unless you have problems. ;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

fun
;engine
;fakemeta
;geoip
;sockets
;regex
;nvault
cstrike
csx

I co dalej?
  • +
  • -
  • 0

#6 Neazo

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:340
  • GG:
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Rzgów
Offline

Napisano 20.03.2011 15:19

Usuń ";" przed nazwami modułów :)

#7 Kaburabu

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Krk
Offline

Napisano 20.03.2011 15:34

Ale w tym pliku czy szukać w innych?

EDIT: Usunąłem w tym pliku ale dalej nic nie działa. Jakaś jeszcze propozycja?

Teraz mój plik modules.ini wygląda tak:

;;;
; To enable a module, remove the semi-colon (;) in front of its name.
; If

it's not here, simply add it its name, one per line.
; You don't need to write

the _amxx part or the file extension.
;;;

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; SQL Modules usually

need to be enabled manually ;;
;; You can have any number on at a time. Use

;;
;; amx_sql_type in sql.cfg to specify the default ;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

;mysql
;sqlite

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; Put third party

modules below here. ;;
;; You can just list their names, without

the _amxx ;;
;; or file extension. ;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;



;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; These modules will be

auto-detected and loaded ;;
;; as needed. You do not need to enable them

here ;;
;; unless you have problems.

fun engine fakemeta


geoip sockets regex nvault
cstrike
csx


Użytkownik Kaburabu edytował ten post 20.03.2011 19:30

  • +
  • -
  • 0

#8 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 228
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 20.03.2011 18:04

Dopisałeś nazwę pluginu do plugins.ini ?
  • +
  • -
  • 1

#9 Kaburabu

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Krk
Offline

Napisano 20.03.2011 18:12

Nie. A jak to dopisać?
Wygląda on tak:

; AMX Mod X plugins

; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx ; admin base (required for any admin-related)
admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)

; Basic
admincmd.amxx ; basic admin console commands
adminhelp.amxx ; help command for admin console commands
adminslots.amxx ; slot reservation
multilingual.amxx ; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx ; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.)
telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel)

; Chat / Messages
adminchat.amxx ; console chat commands
antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message
imessage.amxx ; displays information messages
adminvote.amxx ; vote commands

; Map related
nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle
mapchooser.amxx ; allows to vote for next map
timeleft.amxx ; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
restmenu.amxx ; restrict weapons menu
statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!)
miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike
stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer

; Custom - Add 3rd party plugins here

;Pluginy
ad_manager.amxx ;Reklamy
admin_gag.amxx ;Wyciszenie gracza
admin_spec_esp.amxx ;Esp dla admina ( przydatne w łapaniu cziterow)
adminlisten.amxx ;Admin widzi wszystko co pisza.
afkkisss.amxx ;Wywala graczy afk
amx_ip.amxx ;Po wpisaniu amx_ip w consoli pokazuja sie ip graczy.
Automaticknifeduel.amxx ;Gdy jestes 1vs1 pocierasz kosa o sciane i rzucasz wyzwanie drugiemu
bomba.amxx ;Czas bomby do wybuchu.
descriptive_fire_in_the_hole.amxx ;Pokazuje kto jaki granat rzucil
ewelinka_sounds.amxx ;Dzwieki typu elo , siema , siemano , gdzie strzelasz itp.
extreme_bancfg2.amxx :Plugin banuje graczy na cfg "amx_bancfg"
grenade_trail.amxx ;Smuga za rzuconym granatem.
headshot_deluxe.amxx ;Po wpisaniu "/hsall , /hs" ukazuje sie ranking hs.
mapchooser4.amxx ;Plugin do nominacji map i tworzenia vota.
mutemenu.amxx ;Kazdy gracz moze kogos wyciszyc za pomoca komendy "/mute"
plmenu.amxx ;Polskie menu ( głownie chodzi o amxmodmenu)
polski_cs.amxx ;Polskie napisy np. bomba podlozona itp
ptb.amxx ;Wyrównuje Teamy. ( dzialajace !! )
ReasonKicker.amxx ;Powody kicka
swear_replacement.amxx ;Zakaz przeklinia na serwerze
timeprojector.amxx ;W lewym gornym rogu pokazuje ile zostalo do konca mapu
unbanmenu.amxx ;Admin odbanowuje graczy za pomoca "amx_unbanmenu"
afkbombtransfer.amxx ;Przenosi pake od gracza afk
straznik_ex_interp.amxx ;Pilnuje interpu
ultimate_ss.amxx ;Robie screenshotow amx_ss "Nick" "ilosc"
QTM_CodMod.amxx ;Główny Silnik Cod Moda (nie trzeba bazy mysql, oraz zablokowane sa bindy na kupowanie)
GHW_Weapon_Replacement.amxx ;Podminia bronie gracza na te z COD moda






Użytkownik Kaburabu edytował ten post 20.03.2011 19:31

  • +
  • -
  • 0

#10 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 228
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 20.03.2011 20:08

QTM_CodMod.amxx ;Główny Silnik Cod Moda (nie trzeba bazy mysql, oraz zablokowane sa bindy na kupowanie)

Wpisałeś.
A Co w logach ?
A może plugin jest zablokowany w amxmodmenu -> 9 -> Zatrzymaj Pluginy ?
  • +
  • -
  • 0

#11 master.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:228
  • Lokalizacja:C:\Program Files
Offline

Napisano 20.03.2011 20:28

Spoiler

Wgraj wszystkie modele jesli nie wgrales.
I wrzuc logi.
  • +
  • -
  • 0

#12 Kaburabu

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Krk
Offline

Napisano 20.03.2011 20:47

A może plugin jest zablokowany w amxmodmenu -> 9 -> Zatrzymaj Pluginy ?


A gdzie to mam znaleźć lub wpisać(jestem w tych sprawach całkiem nowy.


Wgraj wszystkie modele jesli nie wgrales.


Jak mam to zrobić?
  • +
  • -
  • 0

#13 master.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:228
  • Lokalizacja:C:\Program Files
Offline

Napisano 20.03.2011 20:51

Jesli pobrales i wgrales Cod z paczki ktora ci polecilem wszystko bedziesz mial w niej.
models wgrywasz do models, sound do sound, sprites do sprites oczywiscie do katalogow na ftp twojego servera.

Użytkownik master. edytował ten post 20.03.2011 20:51

  • +
  • -
  • 0

#14 Kaburabu

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Krk
Offline

Napisano 20.03.2011 21:22

Ale ja chcę zrobić serwer na swoim kompie.
I tak, to co ty mi dałeś.

Kolega mi ostatnio mówił, że w pliku scripting powinien się znajdować jakiś plik .exe i żeby go odpalić a ja nic takiego nie mam.

Użytkownik Kaburabu edytował ten post 21.03.2011 14:12

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych