Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

JB - Menu Broni


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Gufinsky

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 267
Wszechwidzący

  • Postów:591
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 19.03.2011 20:25

Witam, proszę o napisanie pluginu.
Co respawn dla CT pokazuje sie menu z wyborem broni.
Najpierw
Wybierz Bron:
* M4a1
* Ak47
* Mp5
* AWP

Pozniej, bo wyborze karabinu

Wybierz Pistolet:
* Usp
* Deagle
* Glock



I daje graczowi z CT bronie które wybrał.
  • +
  • -
  • 0

#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 20.03.2011 10:31

Prosze tylko w miejsce twoja bron dac te bronie w pierwszym menu ak itp w drugim usp itp i nazwac to jakos twoj pierwszy wybor zamienic na co chcesz a tu masz spis broni itp Nazwy broni i ammo do give_item (+ speed) - AMXX.pl: Support AMX Mod X
mysle ze sam dasz rade dopasowac to do własnej potrzeby :)
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN "JB Weapons"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "michal"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
        register_logevent("func_round",2,"1=Round_Start")
}
public func_round(id)
{
        if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
	{	
		menu(id)
	}
}
public menu(id)
{
    new menu = menu_create("\rMenu Broni", "wybieranie")
    
    menu_additem(menu, "\wTwoj pierwszy wybor", "1", 0)
    menu_additem(menu, "\wTwoj drugi wybor", "2", 0)
    menu_additem(menu, "\wTwoj trzeci wybor", "3", 0) 
    menu_additem(menu, "\wTwoj czwarty wybor", "4", 0)     
    
    menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
    
    menu_display(id, menu, 0)
}

public wybieranie(id, menu, item)
{
    if (item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu)
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    new data[6], iName[64]
    new acces, callback
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
    
    new key = str_to_num(data)
    
    switch(key)
    {
        case 1:{
            give_item(id, "twoja bron")
            menu2(id)
            menu_destroy(menu)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        
        case 2:{
            give_item(id, "twoja bron")
            menu2(id)
            menu_destroy(menu)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        
        case 3:{
            give_item(id, "twoja bron")
            menu2(id)
            menu_destroy(menu)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        case 4:{
            give_item(id, "twoja bron")
            menu2(id)
            menu_destroy(menu)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
    }
    menu_destroy(menu)
    return PLUGIN_HANDLED
}
public menu2(id)
{
    new menu2 = menu_create("\rDrugie bronie!:", "wybieranie2")
    
    menu_additem(menu2, "\wTwoj pierwszy wybor", "1", 0)
    menu_additem(menu2, "\wTwoj drugi wybor", "2", 0)
    menu_additem(menu2, "\wTwoj trzeci wybor", "3", 0) 
    menu_setprop(menu2, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
    
    menu_display(id, menu2, 0)
   }

public wybieranie2(id, menu2, item)
{
    if (item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu2)
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    new data[6], iName[64]
    new acces, callback
    menu_item_getinfo(menu2, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
    
    new key = str_to_num(data)
    
    switch(key)
    {
        case 1:{
            give_item(id, "twoja bron")
            menu_destroy(menu2)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        
        case 2:{
            give_item(id, "twoja bron")
            menu_destroy(menu2)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        
        case 3:{
            give_item(id, "twoja bron")
            menu_destroy(menu2)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
    }
    menu_destroy(menu2)
    return PLUGIN_HANDLED
} 
kompiluje sie normalnie
Header size:            492 bytes
Code size:             2928 bytes
Data size:             1340 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=781 cells (3124 bytes)
Total requirements:   21144 bytes
Done.

Użytkownik speedkill123 edytował ten post 20.03.2011 10:31

  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych