Witam. Mam menu i do tego menu dorobiłem klawisz "Wyjdz" tylko, że nie mogę nigdzie znależć jak zrobic ten przycisk ze po wcisnieciu zniknie Kod tego wyglada tak ^n10. \wWyjdz . Z góry dziekuje za pomoc.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Przycisk dzieki ktoremu znika menu.
Temat rozp. V3ko, 19.03.2011 16:51
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 19.03.2011 16:51
#2
Napisano 19.03.2011 17:04
Fajnie, że Wyjdź dałeś pod dziesiątym klawiszem, ja, żeby to wcisnąć muszę chyba mieć chińską klawiaturę..
Musisz dodać przycisk jako case w Twoim menu.
Po drugie bardzo dużo kodu nam pokazałeś by móc stwierdzić, co musisz zrobić. -.-
Musisz dodać przycisk jako case w Twoim menu.
Po drugie bardzo dużo kodu nam pokazałeś by móc stwierdzić, co musisz zrobić. -.-
Użytkownik GoldeN edytował ten post 19.03.2011 17:05
#3
Napisano 19.03.2011 17:05
10 to 0 jako case? to jaka tam funkcja będzie ?
Dodano 19 marzec 2011 - 17:06:
Tutaj masz ostatnie case w menu
case 8:
{
if (player_men[id]<2 && player_point[id]>29){
player_point[id]-=30
player_men[id]+=1
client_print(id,print_center,"Poziom %i",player_men[id])
}
else client_print(id,print_center,"Potrzebujesz 30pkt Lub osiagnoles juz maksymalny 2 Poziom")
}
}
if (player_point[id] > 0)
skilltree(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
Dodano 19 marzec 2011 - 17:06:
Tutaj masz ostatnie case w menu
case 8:
{
if (player_men[id]<2 && player_point[id]>29){
player_point[id]-=30
player_men[id]+=1
client_print(id,print_center,"Poziom %i",player_men[id])
}
else client_print(id,print_center,"Potrzebujesz 30pkt Lub osiagnoles juz maksymalny 2 Poziom")
}
}
if (player_point[id] > 0)
skilltree(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
#4
Napisano 19.03.2011 17:11
case 9:
To jest ZERO.
Pod tym ost. zamknięciem od case dodajesz:
case 9: return PLUGIN_HANDLED;
I jeżeli nie masz, to do definicji klawiszy dopisujesz:
|(1<<9)
#5
Napisano 19.03.2011 17:16
Do definicji klawiszów mam dopisane tylko nie bardzo cię zrozumiałem w którym miejscu mam dodać to case 9: return PLUGIN_HANDLED. PS. nie mogę już wykorzystać 9 jako 0, ponieważ mam tak
Zaradnosc \yPozoim \w[%i] [\yDarmowe Eq \w]^n8. Adrenalina \yPozoim \w[%i] [\y Szansa Na Krytyczne Uderzenie \r( %i%% ) \w] ^n9. Metalnosc \yPozoim \w[%i] [\y Wiecej Obrony \r( %i ) \w]^n10. \wWyjdz
Tak ze wiesz.
Zaradnosc \yPozoim \w[%i] [\yDarmowe Eq \w]^n8. Adrenalina \yPozoim \w[%i] [\y Szansa Na Krytyczne Uderzenie \r( %i%% ) \w] ^n9. Metalnosc \yPozoim \w[%i] [\y Wiecej Obrony \r( %i ) \w]^n10. \wWyjdz
Tak ze wiesz.
#6
Napisano 19.03.2011 17:29
TO JEST TYLKO FORMATOWANIE!
0 TO JEDEN.
1 TO DWA.
2 TO TRZY ETC!
9 TO ZERO
Co za ludzie. :F
Tworzenie menu - AMXX.pl: Support AMX Mod X
0 TO JEDEN.
1 TO DWA.
2 TO TRZY ETC!
9 TO ZERO
Co za ludzie. :F
Tworzenie menu - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych