Tu zamieszczam kod:
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <fun> #define PLUGIN "skelp" #define VERSION "2.0" #define AUTHOR "Criss" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /sklep", "menu", ) register_cvar("amx_sklep","6000") // Add your code here... } public menu(id) { public plugin_init() register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /sklep", "menu", ) register_cvar("amx_sklep","6000") new menu = menu_create("\wSklepik By Criss:", "wybieranie") menu_additem(menu, "\wGranat Zamrazajacy" "1", 0); menu_additem(menu, "\wGranat Podpalajacy" "2", 0); menu_additem(menu, "\wPompa" "3", 0); menu_additem(menu, "\wKAMPA CT" "4", 0); menu_additem(menu, "\wKAMPA TT" "5", 0); menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) menu_display(id, menu, 0) } public wybieranie(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } new data[6], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback) new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1:{ give_item(id, "weapon_flashbang") ; if(!is_user_alive(id)){ client_print(id,print_chat,"[Sklepi] Nie mozesz skorzystac z tej uslugi ziom, bo jestes niezywy ;-(") return PLUGIN_HANDLED } case 2:{ give_item(id, "weapon_hegrenade"); if(!is_user_alive(id)){ client_print(id,print_chat,"[Sklepik] Nie mozesz skorzystac z tej uslugi ziom, bo jestes niezywy ;-(") return PLUGIN_CONTINUE } case 3:{ give_item(id, "weapon_m249"); give_item(id,"ammo_556nato") if(!is_user_alive(id)){ client_print(id,print_chat,"[Sklepik] Nie mozesz skorzystac z tej uslugi ziom, bo jestes niezywy ;-(") } case 4:{ give_item(id, "weapon_sg550"); give_item(id,"ammo_556nato") if(!is_user_alive(id)){ client_print(id,print_chat,"[Sklepik] Nie mozesz skorzystac z tej uslugi ziom, bo jestes niezywy ;-(") } case 5:{ give_item(id, "weapon_g3sg1"); give_item(id,"ammo_762nato") if(!is_user_alive(id)) client_print(id,print_chat,"[Sklepik] Nie mozesz skorzystac z tej uslugi ziom, bo jestes niezywy ;-(") menu_destroy(menu) menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED }
Użytkownik Criss edytował ten post 19.03.2011 15:17