Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Sklepik do base bulidera


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Criss

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:106
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Włodawa
Offline

Napisano 19.03.2011 14:14

Siema napisałem se sklepik do base buldera 6.4 ale są błędy:








Tu zamieszczam kod:
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN "skelp"
#define VERSION "2.0"
#define AUTHOR "Criss"


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("say /sklep", "menu",  )
    register_cvar("amx_sklep","6000") 
    
    // Add your code here...
}


public menu(id)
{
    public plugin_init()
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("say /sklep", "menu",  )
    register_cvar("amx_sklep","6000") 
    
    
    new menu = menu_create("\wSklepik By Criss:", "wybieranie")
    menu_additem(menu, "\wGranat Zamrazajacy" "1", 0);
    menu_additem(menu, "\wGranat Podpalajacy" "2", 0);
    menu_additem(menu, "\wPompa" "3", 0);
    menu_additem(menu, "\wKAMPA CT" "4", 0);
    menu_additem(menu, "\wKAMPA TT" "5", 0);
   
    menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
    
    menu_display(id, menu, 0)
}

public wybieranie(id, menu, item)
{
    
    if (item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu)
        
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    
    new data[6], iName[64]
    new acces, callback
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
    

    new key = str_to_num(data)
    
    
    switch(key)
    {
        case 1:{
                
		give_item(id, "weapon_flashbang") ;
                  if(!is_user_alive(id)){
                  client_print(id,print_chat,"[Sklepi] Nie mozesz skorzystac z tej uslugi ziom, bo jestes niezywy ;-(")
                  return PLUGIN_HANDLED
    
        }
        
        case 2:{
                
		give_item(id, "weapon_hegrenade");
	        if(!is_user_alive(id)){
                 client_print(id,print_chat,"[Sklepik] Nie mozesz skorzystac z tej uslugi ziom, bo jestes niezywy ;-(")
	        return PLUGIN_CONTINUE
        }
     
        case 3:{
                
		give_item(id, "weapon_m249");
	         give_item(id,"ammo_556nato")
		if(!is_user_alive(id)){
                  client_print(id,print_chat,"[Sklepik] Nie mozesz skorzystac z tej uslugi ziom, bo jestes niezywy ;-(")
        }
        
        case 4:{ 
		
		give_item(id, "weapon_sg550");
		give_item(id,"ammo_556nato")
		if(!is_user_alive(id)){
                  client_print(id,print_chat,"[Sklepik] Nie mozesz skorzystac z tej uslugi ziom, bo jestes niezywy ;-(")
        }
        
        case 5:{ 
		
	         give_item(id, "weapon_g3sg1");
		give_item(id,"ammo_762nato")
		if(!is_user_alive(id))
                  client_print(id,print_chat,"[Sklepik] Nie mozesz skorzystac z tej uslugi ziom, bo jestes niezywy ;-(")
		menu_destroy(menu)
                   
 
    menu_destroy(menu)
    return PLUGIN_HANDLED
}  

Użytkownik Criss edytował ten post 19.03.2011 15:17

  • +
  • -
  • 0

#2 Swierko12

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:41
  • GG:
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Sokołów Podlaski
Offline

Napisano 19.03.2011 20:00

Sprawdz.

Załączone pliki



#3 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 228
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 19.03.2011 21:43

Kod poprawiony, powinien działać.


#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN "skelp"
#define VERSION "2.0"
#define AUTHOR "Criss"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /sklep", "menu")
}


public menu(id)
{
new menu = menu_create("\wSklepik By Criss:", "wybieranie")
menu_additem(menu, "\wGranat Zamrazajacy" ,"1", 0);
menu_additem(menu, "\wGranat Podpalajacy","2", 0);
menu_additem(menu, "\wPompa" ,"3", 0);
menu_additem(menu, "\wKAMPA CT", "4", 0);
menu_additem(menu, "\wKAMPA TT", "5", 0);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu)
}

public wybieranie(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)

return PLUGIN_HANDLED
}

new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)


new key = str_to_num(data)


switch(key)
{
case 1:{

give_item(id, "weapon_flashbang") ;
if(!is_user_alive(id))
{
client_print(id,print_chat,"[Sklepi] Nie mozesz skorzystac z tej uslugi ziom, bo jestes niezywy ;-(")
return PLUGIN_HANDLED
}

}

case 2:
{

give_item(id, "weapon_hegrenade");
if(!is_user_alive(id))
{
client_print(id,print_chat,"[Sklepik] Nie mozesz skorzystac z tej uslugi ziom, bo jestes niezywy ;-(")
return PLUGIN_CONTINUE
}
}

case 3:{

give_item(id, "weapon_m249");
give_item(id,"ammo_556nato")
if(!is_user_alive(id))
{
client_print(id,print_chat,"[Sklepik] Nie mozesz skorzystac z tej uslugi ziom, bo jestes niezywy ;-(")
}
}

case 4:{

give_item(id, "weapon_sg550");
give_item(id,"ammo_556nato")
if(!is_user_alive(id))
{
client_print(id,print_chat,"[Sklepik] Nie mozesz skorzystac z tej uslugi ziom, bo jestes niezywy ;-(")
}
}
case 5:{

give_item(id, "weapon_g3sg1");
give_item(id,"ammo_762nato")
if(!is_user_alive(id))
{
client_print(id,print_chat,"[Sklepik] Nie mozesz skorzystac z tej uslugi ziom, bo jestes niezywy ;-(")
}
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik Muzzi edytował ten post 19.03.2011 21:45

  • +
  • -
  • 1

#4 Criss

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:106
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Włodawa
Offline

Napisano 20.03.2011 10:36

Muzzi Dzięki ++

PS: Czy możesz mi dać kawałek kodu aby odejmowało kasę za kupiony przedmiot?

Użytkownik Criss edytował ten post 20.03.2011 10:39

  • +
  • -
  • 0

#5 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 228
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 20.03.2011 12:23


#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN "skelp"
#define VERSION "2.0"
#define AUTHOR "Criss"

new cena

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /sklep", "menu")
}


public menu(id)
{
new menu = menu_create("\wSklepik By Criss:", "wybieranie")
menu_additem(menu, "\wGranat Zamrazajacy" ,"1", 0);
menu_additem(menu, "\wGranat Podpalajacy","2", 0);
menu_additem(menu, "\wPompa" ,"3", 0);
menu_additem(menu, "\wKAMPA CT", "4", 0);
menu_additem(menu, "\wKAMPA TT", "5", 0);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu)
}

public wybieranie(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)

return PLUGIN_HANDLED
}

new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)


new key = str_to_num(data)
new kasa = cs_get_user_money(id)

switch(key)
{
case 1:
{
cena = 1000
if(!is_user_alive(id))
{
client_print(id,print_chat,"[Sklepi] Nie mozesz skorzystac z tej uslugi ziom, bo jestes niezywy ;-(")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(kasa >= cena)
{
give_item(id, "weapon_flashbang")
}

}

case 2:
{
cena = 1000
if(!is_user_alive(id))
{
client_print(id,print_chat,"[Sklepik] Nie mozesz skorzystac z tej uslugi ziom, bo jestes niezywy ;-(")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(kasa >= cena)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
}

case 3:
{
cena = 1000
if(!is_user_alive(id))
{
client_print(id,print_chat,"[Sklepik] Nie mozesz skorzystac z tej uslugi ziom, bo jestes niezywy ;-(")
}
if(kasa >= cena)
{
give_item(id, "weapon_m249");
give_item(id,"ammo_556nato")
}
}

case 4:
{
cena = 1000
if(!is_user_alive(id))
{
client_print(id,print_chat,"[Sklepik] Nie mozesz skorzystac z tej uslugi ziom, bo jestes niezywy ;-(")
}
if(kasa >= cena)
{
give_item(id, "weapon_sg550");
give_item(id,"ammo_556nato")
}

}
case 5:
{
cena = 1000
if(!is_user_alive(id))
{
client_print(id,print_chat,"[Sklepik] Nie mozesz skorzystac z tej uslugi ziom, bo jestes niezywy ;-(")
}
if(kasa >= cena)
{
give_item(id, "weapon_g3sg1");
give_item(id,"ammo_762nato")
}
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_CONTINUE;
}


Coś takiego ?
W każdym case wpisz do zmiennej cena koszt danego itemu.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych