set_task(0.3, "podpal_gracza", i + 9999, data, 1, "a", 9)
Jest on dany w pętli, która idzie po wszystkich graczacz i wykonany, gdy znajdzie gracza w X obszarze, lecz on nie działa, ciało taska:
public podpal_gracza(id,data[])
{
id -= 9999
new owner = data[0]
new origin[3], Float:originF[3];
pev(id, pev_origin, originF);
FVecIVec(originF, origin);
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_SPRITE);
write_coord(-5+origin[0]+random_num(0, 10));
write_coord(-5+origin[1]+random_num(0, 10));
write_coord(-10+origin[2]+random_num(0, 20));
write_short(flame_sprite);
write_byte(random_num(5, 10));
write_byte(200);
message_end();
client_print(owner, print_chat, "[DEBUG] Wykonalo Taska!")
}
Nie wyśw. się Wykonało Taska, reszta wszystko działa, tylko Task z efektem nie działa.