1.witam mam problem odnosnie itemow na diablomod , jak zmienjszyc jego wytrzymalosc np. maja item moi koledzy mhm Stalkers Ring i maja go przez 10 minut zeby troche wytrzymalosc zmniejszyc.
2.Drugie Pytanie to jak zrobic zeby np. pod klawiszem "v" bylo otwierane menu "/sklep"
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Wytrzymalosc itemu
Temat rozp.
Jaroo
, 19.03.2011 13:17
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 19.03.2011 13:17
#2
Napisano 19.03.2011 16:05
1.
Szukasz:
I podmieniasz na:
Co właściwie zostało zmienione ?.
2. Na "V" nie umiem, ale zamiast "V" dałem "C".
Szukasz:
Pod tym wklejasz:
NP.:
-nazwa publica ze sklepem- - taka sama nazwa jak potem public ze sklepem
Powinno działać, tak mi się wydaje - jak nie to poprawię, bo obecnie nie mam tego jak sprawdzić. Z góry przepraszam za błędy ; D
Pozdrawiam
~ 0g!eR
Dodano 19 marzec 2011 - 16:10:
Szukasz:
case 17:
{
player_item_name[id] = "Stalkers ring"
player_item_id[id] = rannum
player_b_reduceH[id] = 95
player_b_inv[id] = 8
item_durability[id] = 100
if (is_user_alive(id)) set_user_health(id,5)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz 5 zycia i noz, jestes prawie niewidoczny",player_item_name[id])
}
I podmieniasz na:
case 17:
{
player_item_name[id] = "Stalkers ring"
player_item_id[id] = rannum
player_b_reduceH[id] = 95
player_b_inv[id] = 8
item_durability[id] = 50
if (is_user_alive(id)) set_user_health(id,5)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz 5 zycia i noz, jestes prawie niewidoczny",player_item_name[id])
}
Co właściwie zostało zmienione ?.
item_durability[id] = xxx (zamiast XXX podajesz wartość, standardowo itemy mają wartość: 250, stalkers ring ma 100, polecam 50 ?.)
2. Na "V" nie umiem, ale zamiast "V" dałem "C".
Szukasz:
register_clcmd("say /menu","showmenu")
Pod tym wklejasz:
register_clcmd("radio3","-public shop-")
NP.:
register_clcmd("radio3","show_menu_shop")
-nazwa publica ze sklepem- - taka sama nazwa jak potem public ze sklepem
Powinno działać, tak mi się wydaje - jak nie to poprawię, bo obecnie nie mam tego jak sprawdzić. Z góry przepraszam za błędy ; D
Pozdrawiam
~ 0g!eR
Dodano 19 marzec 2011 - 16:10:
1.
Szukasz:case 17:
{
player_item_name[id] = "Stalkers ring"
player_item_id[id] = rannum
player_b_reduceH[id] = 95
player_b_inv[id] = 8
item_durability[id] = 100
if (is_user_alive(id)) set_user_health(id,5)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz 5 zycia i noz, jestes prawie niewidoczny",player_item_name[id])
}
I podmieniasz na:case 17:
{
player_item_name[id] = "Stalkers ring"
player_item_id[id] = rannum
player_b_reduceH[id] = 95
player_b_inv[id] = 8
item_durability[id] = 50
if (is_user_alive(id)) set_user_health(id,5)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz 5 zycia i noz, jestes prawie niewidoczny",player_item_name[id])
}
Co właściwie zostało zmienione ?.item_durability[id] = xxx (zamiast XXX podajesz wartość, standardowo itemy mają wartość: 250, stalkers ring ma 100, polecam 50 ?.)
2. Na "V" nie umiem, ale zamiast "V" dałem "C" - będzie działać, jeśli pod "C" mamy radio (trzecie), myślę czy się menu /sklep nie będzie bugować z radiem, sprawdzę to potem Sorry za to, nie jestem tego pewien. Ale tak mi się wydaję.
Szukasz:register_clcmd("say /menu","showmenu")
Pod tym wklejasz:register_clcmd("radio3","-public shop-")
NP.:register_clcmd("radio3","show_menu_shop")
-nazwa publica ze sklepem- - taka sama nazwa jak potem public ze sklepem
Powinno działać, tak mi się wydaje - jak nie to poprawię, bo obecnie nie mam tego jak sprawdzić. Z góry przepraszam za błędy ; D
Pozdrawiam
~ 0g!eR
Użytkownik ogieR- edytował ten post 19.03.2011 16:08
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#3
Napisano 19.03.2011 16:12
Na serwie w konsoli:
bind "klawisz" "sklepik"
register_clcmd("sklepik","-public shop-")
#4
Napisano 19.03.2011 16:18
KariiO, ale mu chyba chodzi tak, że każdy to menu ma niezależnie od osobistych bind-ów
W sensie, ze te bindowanie "sklepik" jest automatyczne wszystkim ustawiane, myślę czy nie można by było to podebrać z pluginu na ex_interp, on też wymusza ex_interp 0.01, to ten mógłby np. bind "v" "sklepik".
Pozdrawiam
~ 0g!eR
W sensie, ze te bindowanie "sklepik" jest automatyczne wszystkim ustawiane, myślę czy nie można by było to podebrać z pluginu na ex_interp, on też wymusza ex_interp 0.01, to ten mógłby np. bind "v" "sklepik".
Pozdrawiam
~ 0g!eR
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#5
Napisano 19.03.2011 17:06
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Binder"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "binduj"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV","bind","a", "1=0", "2=0")
register_cvar("amx_bind", "1")
}
public bind()
{
new players[32],count;
get_players(players,count)
new style = get_cvar_num("amx_bind")
if(style == 1 )
{
for (new i = 1; i <= count; i++)
console_cmd (i,"bind klawisz komenda")
}
else
{
for (new i = 1; i <= count; i++)
{
console_cmd (i,"bind klawisz komenda")
}
}
}
cvar
amx_bind "1"
Przyklad:
say:
console_cmd (i,"bind z say /klasa")
konsola:
console_cmd (i,"bind z klasa")// nie wiem czy istnieje klasa przez konsole ;] to tylko przyklad
item_durability[id] = x // to odpowiada za wytrzymalosc itemku. Gdzie x to wytrzymalosc.
Użytkownik master245 edytował ten post 19.03.2011 17:12
#6
Napisano 19.03.2011 17:15
#include <amxmodx>
public client_authorized(id)
{
client_cmd(id,"unbind ^"v^"");
client_cmd(id,"bind ^"v^" ^"sklepik^"");
}
public client_disconnect(id)
{
client_cmd(id,"unbind ^"v^""); //jezeli chcesz zeby po wyjsciu odbindowalo
}
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych