Witam. Jak powinny być pobrane koordy i wywołane, b sprite stworzyć tam, gdzie mamy celownik? Czyli celuje na ziemie to na ziemi się pojawia itd.?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Sprite na celowniku
Temat rozp.
GoldeN
, 18.03.2011 16:48
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 18.03.2011 16:48
#2
Napisano 18.03.2011 16:53
Moja oferta
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj
#3
Napisano 18.03.2011 17:46
Teraz który koord (X,Y,Z) wyznacza jak daleko? Czyli jeżeli wskazany koord jest za daleki to ma ustawić mniejszy.
I jak mogę sprawdzić, czy na celowniku mam przeciwnika i pobrać graczy wokół tego wyszukanego przeciwnika?
I jak mogę sprawdzić, czy na celowniku mam przeciwnika i pobrać graczy wokół tego wyszukanego przeciwnika?
Użytkownik GoldeN edytował ten post 18.03.2011 18:36
#4
Napisano 18.03.2011 19:18
#include<xs>
Dokumentacja AMXX.pl: Core >> amxmodx > get_user_aiming
zalezy co masz na mysli wokol tak szczerze to kazdy gracz jest wokół jakiegoś gracza
new iOrigin[3]; get_user_origin(id, iOrigin, 3); new Float:fEOrigin[3]; IVecFVec(iOrigin, fEOrigin); new Float:fOrigin[3]; pev(id, pev_origin, fOrigin); new Float:fDistance; xs_vec_sub(fEOrigin, fOrigin, fEOrigin); fDistance = vector_length(fEOrigin); if(fDistance > 250.0){ //punkt wskazywany jest dalej niz 250 unitow od gracza }
Dokumentacja AMXX.pl: Core >> amxmodx > get_user_aiming
zalezy co masz na mysli wokol tak szczerze to kazdy gracz jest wokół jakiegoś gracza
#5
Napisano 18.03.2011 19:24
Okej. Myślę, że za pomocą get_user_aiming(id) pobiorę koordy przeciwnika i na podstawie tych koordów sprawdzę dookoła, czy kogoś nie ma.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych