Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Kompilacja silnika, i klasa.;x

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 CreatiVe01

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:73
  • Imię:Tomasz 'naik' Naikowski
  • Lokalizacja:Lewniowa
Offline

Napisano 16.03.2011 18:12

Cześć, mam problem, usunąłem z plugins-codmod.ini czy jakoś tak, wszystko prócz silnika, dobra - ok. Wbijam sobie już dzisiaj na serwer, wgrałem tylko jedną klasę, 0 itemków. Po wpisaniu /klasa nic się nie dzieje, ciekawe, prawda? Oto kod klasy:

Spoiler


I nic nie działa, wpisuję normalnie /klasa i nic. Frakcje dodałem poprawnie, do pliku klasy, ale pojawił się 2-gi błąd, przy robieniu, mianowicie odnosząc się do niedziałającego /klasa, mam taki wynik kompilacji:

Spoiler


Oto są linijki

12:

new frakcja_klas[MAX_WIELKOSC_FRAKCJA+1][MAX_ILOSC_KLAS+1]

25:

new const maxAmmo[31] = {0, 52, 0, 90, 1, 31, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 31, 90, 120,
90, 2, 35, 90, 90,0, 100};


Dzięki za pomoc, z góry.

Dodano 17 marzec 2011 - 16:56:
o
d
k
o
p
u
j
ę





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych