Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dwa [chyba] banalne pytania - set_task(gdzie?) i..i usuwanie "0. Exit" z menu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 15.03.2011 19:47

Tak jak w temacie i opisie. Pierwsze:

set_task(5.0, "WyszkolenieSanitarne", client+TASK_WYSZKOLENIE_SANITARNE);

[Wziąłem to z CODmoda. Tylko gdzie wrzucić set_task, tak aby przez całą rundę zapętlał się task Wyszkolenie sanitarne i dawał te 5 hp? Dodawanie hp zrobiłem, ale co gdzie, w jakiej funkcji wkleić taska, by calusieńką rundę działał]


A drugie proste pytanie: Jak mogę usunąć coś takiego:

ImageShack� - Online Photo and Video Hosting

Nie chcę tego 0. Exit, ponieważ funkcja exit zawiera się teoretycznie w opcji "nie".


ShowMenuLosowanie(client)
{
static title[128];
formatex(title, sizeof(title) - 1, "Czy Chcesz losowac?");
new menu = menu_create(title, "MenuLosowanie");

menu_additem(menu, "Tak", "1");
menu_additem(menu, "Nie", "2");


menu_display(client, menu);
}
public MenuLosowanie(client, menu, item)
{


static _access, info[4], callback;
menu_item_getinfo(menu, item, _access, info, sizeof(info) - 1, _, _, callback);
menu_destroy(menu);

switch( info[0] )
{

case '1':
{
losowanie(client);
}
case '2':
{
client_print(client,print_chat,"Nie to nie, to w koncu Twoj wybor.");
menu_destroy(menu);
return;
}


}
}
public losowanie(client)
{
switch(random_num(1, 20)) {
case 1 :
case 2:
...

}

Użytkownik ^Grzyboo edytował ten post 15.03.2011 19:49

  • +
  • -
  • 0

#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 15.03.2011 20:09

1. ja bym próbował tak ale nie wiem czy dobrze :] chyba moj daje 5 hp a nie dodac 5 ale nie wiem :D
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Administrator"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
        set_task(5.0, "hp", _, _, _, "b")
}
public hp(id)
{
	set_user_health(id, 5)
}

  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#3 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 15.03.2011 20:10

Co do drugiego, to wykorzystać stare menu: Wklejka 13002163158307 - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Co do pierwszego, puść taska od początku rundy z flagą "b".

set_task


@Up.

Twoje ustawia 5hp.

Po drugie Twój kod jest błędny, bo plugin_init nie zna indexu graczy i trzeba zrobić tak:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

public plugin_init() {
register_plugin("Cos", "1.0", "Administrator")
set_task(5.0, "hp", _, _, _, "b")
}
public hp(){
new players[32], count, id, i
get_players(players, count, "ah")
for(i=0;i<count;i++){
id = players[i]
set_user_health(id, 5)
}
}


Ale to tylko tak dla sprostowania.

Użytkownik GoldeN edytował ten post 15.03.2011 20:15


#4 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 15.03.2011 20:23

A da radę zrobić tak, aby przed taskiem wkleić warunek?

if(xxx)
set_task(...)

w plugin_init raczej tak nie zrobimy.
  • +
  • -
  • 0

#5 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 15.03.2011 20:26

W public hp go dodaj chcesz zrobic to dla premium ? :]
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#6 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 15.03.2011 20:29

Nie, w expmodzie:
if(poziom skilla > 0)
  • +
  • -
  • 0

#7 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 15.03.2011 20:31

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

public plugin_init() {
        register_plugin("Cos", "1.0", "Administrator")
        set_task(5.0, "hp", _, _, _, "b")
}
public hp(){
        if(poziom skilla > 0)
        new players[32], count, id, i
        get_players(players, count, "ah")
        for(i=0;i<count;i++){
                id = players[i]
                set_user_health(id, 5)
        }
}
try :]
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#8 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 15.03.2011 20:43

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

public plugin_init() {
        register_plugin("Cos", "1.0", "Administrator")
        set_task(5.0, "hp", _, _, _, "b")
}
public hp(){
        if(poziom skilla > 0)
        new players[32], count, id, i
        get_players(players, count, "ah")
        for(i=0;i<count;i++){
                id = players[i]
                set_user_health(id, 5)
        }
}
try :]


Nie pisz już.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

public plugin_init() {
register_plugin("Cos", "1.0", "Administrator")
set_task(5.0, "hp", _, _, _, "b")
}
public hp(){
new players[32], count, id, i
get_players(players, count, "ah")
for(i=0;i<count;i++){
id = players[i]

if(poziom_skilla[id] > 0)
set_user_health(id, 5)
}
}


#9 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 15.03.2011 21:20

Dzięki, działa!
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych