Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Problem z 2itemkami. Potrzebna pomoc!Jak w tytule! POMOCY!

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jakubiak

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:78
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 13.03.2011 16:14

Witam. Jestem początkującym w sprawach edytowania starego COD'a, więc zwracam się do Was o pomoc. Chciałem sobie zrobić itemek, który za zabójstwo(za każdego fraga) daje dodatkowo 7000 EXP'a.
Proszę o poprawienie kodu.

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][1] == 32)
                {
                        doswiadczenia_za_zabojstwo += 7000
                }

Posiadam serwer COD + DM. Za każdego fraga jest teraz 1000doświadczenia. Z itemkiem powinno dostawać się 8000EXP/Frag.

Drugim itemkiem, z którym mam problem jest item dający nieskończone ammo(strzelając nie trzeba przeładowywać). Item mi nie działa. Proszę o poprawienie kodu.

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 34)
		{
			set_user_clip(id, maxClip[get_user_weapon(id)]);
		}

Za każdą pomoc daję plusy.
  • +
  • -
  • 0

#2 stasekstaskowy

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:339
  • GG:
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 13.03.2011 17:10

1.
zmien na
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 32)
{
doswiadczenia_za_zabojstwo += 7000
}


co do 2 warunku w jakiej procedurze go umiesciles?
  • +
  • -
  • 2
Moja oferta
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj Dołączona grafika

#3 Jakubiak

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:78
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 13.03.2011 17:33

" co do 2 warunku" - ???

Nie zrozumiałem, więc napiszę tak:

1item ma dawać dodatkowe 7000EXPa gdy gracz zostanie zabity przez nas.

2item ma powodować, że w każdej posiadanej przez nas broni mamy nieskończone ammo.
  • +
  • -
  • 0

#4 stasekstaskowy

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:339
  • GG:
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 13.03.2011 17:56

a wiec:

new CSW_MAXAMMO[33]= {-2, 52, 0, 90, 1, 32, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 32, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90, 0, 100, -1, -1}

public plugin_init()
{
register_event("CurWeapon", "event_curweapon", "be", "1=1")
}

public event_curweapon(id)
{
if(!is_user_alive(id)
return PLUGIN_CONTINUE;

new weaponID= read_data(2)
if(weaponID==CSW_C4 || weaponID==CSW_KNIFE || weaponID==CSW_HEGRENADE || weaponID==CSW_SMOKEGRENADE || weaponID==CSW_FLASHBANG)
return PLUGIN_CONTINUE;

if(cs_get_user_bpammo(id, weaponID)!=CSW_MAXAMMO[weaponID])
cs_set_user_bpammo(id, weaponID, CSW_MAXAMMO[weaponID])

return PLUGIN_CONTINUE;
}


kod nie moj. Powinno dzialac
  • +
  • -
  • 0
Moja oferta
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj Dołączona grafika

#5 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 13.03.2011 19:51

Co do pierwszego itemu to nie powinno być tak?

        if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 32)
{
doswiadczenie_za_zabojstwo += 7000
}

  • +
  • -
  • 0

#6 Jakubiak

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:78
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 14.03.2011 15:28

@ stasekstaskowy

A jak to zapisać w postaci itemu??
  • +
  • -
  • 0

#7 stasekstaskowy

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:339
  • GG:
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 14.03.2011 16:42

@RPK. Shark
Jezeli Jakubiak ma standardowe zmienne to rzeczywiscie masz racje.

@Jakubiak
np tak

new CSW_MAXAMMO[33]= {-2, 52, 0, 90, 1, 32, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 32, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90, 0, 100, -1, -1}

public plugin_init()
{
register_event("CurWeapon", "event_curweapon", "be", "1=1")
}

public event_curweapon(id)
{
if(!is_user_alive(id) && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] != NR_ITEMU)
return PLUGIN_CONTINUE;

new weaponID= read_data(2)
if(weaponID==CSW_C4 || weaponID==CSW_KNIFE || weaponID==CSW_HEGRENADE || weaponID==CSW_SMOKEGRENADE || weaponID==CSW_FLASHBANG)
return PLUGIN_CONTINUE;

if(cs_get_user_bpammo(id, weaponID)!=CSW_MAXAMMO[weaponID])
cs_set_user_bpammo(id, weaponID, CSW_MAXAMMO[weaponID])

return PLUGIN_CONTINUE;


  • +
  • -
  • 0
Moja oferta
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj Dołączona grafika





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych