Mam na serwie wgranego BF2 i potrzebna mi do niego przeróbka odznak.
PO:
1. odznaka z shota=zmniejszenie grawitacji z nożem (zamiast niewidzialności)
2. odznaka z snajperki=leczenie podczas trzymania AWP (zamiast darmowej snajperki)
Znalazłem takie przeróbki, ale do wersji z 3 poziomami odznak (podstawowy, weteran i expert). Ja mam BF2 z 4 poziomami (podstawowy, weteran, expert i profesjonalista) i nie mogę znaleźć przeróbek poziomu "profesjonalista".
Proszę o przeróbkę tych odznak i wstawienie tu, lub wysłanie na gg 23325200.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 12.03.2011 21:00
#3
Napisano 13.03.2011 14:38
Kurcze, kumpel mi to kiedyś przesłał. A ja tego nie mogę znaleźć ;/.
Nie mógłbyś przerobić tych 2 z każdego poziomu (w sumie 8 odznak)??
shot=za każdy stopień zmniejsza o 100 grawitacje z nożem.
snajperka=leczenie hp gdy trzyma się AWP (im wyższy poziom tym szybsze).
Ew. jeśli bardzo tego potrzebujesz to pogadam z kumplem...
Nie mógłbyś przerobić tych 2 z każdego poziomu (w sumie 8 odznak)??
shot=za każdy stopień zmniejsza o 100 grawitacje z nożem.
snajperka=leczenie hp gdy trzyma się AWP (im wyższy poziom tym szybsze).
Ew. jeśli bardzo tego potrzebujesz to pogadam z kumplem...
#4
Napisano 13.03.2011 16:44
jutro postaram sie to machnąć
Gravitacja
badgespower.inl
Znajdź:
Zamień na:
Gravitacja
badgespower.inl
Znajdź:
public set_invis(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) ) return;
new shotgunlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SHOTGUN];
if ( shotgunlevel && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, gInvisAlphaValue[shotgunlevel-1]);
g_invis[id] = true;
}
else
{
fm_set_rendering(id);
g_invis[id] = false;
}
}
Zamień na:
public set_invis(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) ) return;
new shotgunlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SHOTGUN];
if ( shotgunlevel && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
new Float:grav
switch(shotgunlevel)
{
case 1: grav = 0.875 //700
case 2: grav = 0.75 //600
case 3: grav = 0.625 //500
case 4: grav = 0.5 //400
}
fm_set_user_gravity(id, grav);
g_invis[id] = true;
}
else
{
fm_set_user_gravity(id, 1.0)
g_invis[id] = false;
}
}
Użytkownik MisieQ edytował ten post 13.03.2011 18:59
#5
Napisano 13.03.2011 19:15
Dzięki. Jeszcze na leczenie z AWP czekam
#6
Napisano 13.03.2011 22:33
Dzięki. Jeszcze na leczenie z AWP czekam
HaPe
badgepowers.inl
Znajdź:
public give_userweapon(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) ) return;
new bool:givenitem = false;
new assaultlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_ASSAULT];
if ( assaultlevel )
{
new hp;
hp = 100 + (assaultlevel*10);
set_user_health(id, hp);
givenitem = true;
}
new sniperlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SNIPER];
if ( sniperlevel )
{
if ( random_num(1, (5-sniperlevel)) == 1 )
{
new weaponName[32];
new weaponID = get_user_weapon(id);
if ( !get_pcvar_num(gPcvarFreeAwp) )
{
fm_give_item(id, "weapon_scout");
}
else
{
fm_give_item(id, "weapon_awp");
}
if ( weaponID )
{
get_weaponname(weaponID, weaponName, charsmax(weaponName));
engclient_cmd(id, weaponName);
}
givenitem = true;
}
}
Zamień na:
stock get_user_maxhealth( id )
{
new maxHealth = 100
new assaultlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_ASSAULT];
if ( assaultlevel > 0 )
{
maxHealth += assaultlevel * 10;
}
return maxHealth
}
new const gValueHp[4] =
{
1,
2,
3,
4
};
public give_userweapon(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) ) return;
new bool:givenitem = false;
new assaultlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_ASSAULT];
if ( assaultlevel )
{
new hp;
hp = 100 + (assaultlevel*10);
set_user_health(id, hp);
givenitem = true;
}
new sniperlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SNIPER];
if ( sniperlevel )
{
new iHealth = get_user_health(id);
if ( iHealth <= get_user_maxhealth( id ) )
{
fm_set_user_health(id, iHealth + gValueHp[sniperlevel-1])
givenitem = true;
}
}
bf2rank.sma
Znajdź:
new gPcvarFreeAwp;
Zamień na:
//new gPcvarFreeAwp;
Znajdź:
gPcvarFreeAwp = register_cvar("bf2_awp", "0");
Zamień na:
//gPcvarFreeAwp = register_cvar("bf2_awp", "0");
Użytkownik MisieQ edytował ten post 13.03.2011 22:34
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: BattleField2
|
BattleField2
[ROZWIĄZANE] Problem z Kompliacja - Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.3.1problem z bf2rank.sma Napisany przez DonPedro, 28.12.2022 battlefield2 |
|
|||
BattleField2
BF2MOD 24odznaki problem z opisem odznak.Napisany przez Orik, 11.03.2018 battlefield2 |
|
||||
BattleField2
Czy ma ktoś paczkę bf2/4 z diamentami?Napisany przez TWZ, 27.05.2017 battlefield2 |
|
||||
BattleField2
Problem bf2 Statystyki serweraProblem bf2 Statystyki serwera Napisany przez Mr_ZuXii, 13.04.2017 battlefield2, bf2 |
|
||||
BattleField2
Asysty BF2Napisany przez WeeDowa, 13.03.2017 battlefield2 |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych