Co chcesz przerobić ?.
Chcę zrobić następną stronę po to aby było można szybko rozdzielić statystki .
proszę okorzystanie z przykładów ity oraz siły . Bo nie wiem jak zrobić next stronę .
1. Tu ma zostać
2. To też ma zostać
3. To też ma zostać
4. To też ma zostać
5. To też ma zostać
6. To też ma zostać
7. Wszystko w inteligencję
8. Wszystko w Siłe
9. Nastepna strona
1. Wszystko w Zrecznosc
2. Wszystko w zwinność
3. Wszystko w Panerz
4. Wszystko w Kradziez
Kod który trzeba przerobić .
public skilltree(id) { new text[513] new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9) format(text, 512, "\yWybierz Staty- \rPunkty: %i^n^n\w1. Inteligencja [%i] [Wieksze obrazenia czarami]^n\w2. Sila [%i] [Wiecej zycia]^n\w3. Zrecznosc [%i] [Bronie zadaja ci mniejsze obrazenia]^n\w4. Zwinnosc [%i] [Szybciej biegasz i magia zadaje ci mniejsze obrazenia]^n\w5. pancerz [%i] [Dostajesz dodatkowa obrone]^n\w6. kradziez [%i] [Kradniez pienidzy od gracza] ^n\w7. Wszystko w Inteligencje ^n\w8. Wszystko w sile ^n\w9. Wszystko w zrecznosc ^n\w0. Wszystko w zwinosc ", player_point[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_agility[id],player_dextery[id],player_armor[id],player_b_theif[id]) keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9)| show_menu(id, keys, text) return PLUGIN_HANDLED } public skill_menu(id, key) { new max_skill=2500 switch(key) { case 0: { if (player_intelligence[id]<max_skill){ player_point[id]-=2 player_intelligence[id]+=2 } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety") } case 1: { if (player_strength[id]<max_skill){ player_point[id]-=2 player_strength[id]+=2 } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety") } case 2: { if (player_agility[id]<max_skill){ player_point[id]-=2 player_agility[id]+=2 player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100) } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety") } case 3: { if (player_dextery[id]<max_skill){ player_point[id]-=2 player_dextery[id]+=2 set_speedchange(id) } else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety") } case 4: { if (player_armor[id]<max_skill) { player_point[id]-=100 player_armor[id]+=100 set_armorchange(id) } else client_print(id,print_center,"Maksymalny poziom pancerza osiagniety") } case 5: { if (player_b_theif[id]<max_skill) { player_point[id]-=100 player_b_theif[id]+=100 } else client_print(id,print_center,"Maksymalny poziom kradziezy osiagniety") } case 6: { if (player_point[id]+player_intelligence[id] <= max_skill) { player_intelligence[id]+=player_point[id] player_point[id]=0 } else { player_point[id]-=max_skill-player_intelligence[id] player_intelligence[id]=max_skill client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety") } } case 7: { if (player_point[id]+player_strength[id] <= max_skill) { player_strength[id]+=player_point[id] player_point[id]=0 } else { player_point[id]-=max_skill-player_strength[id] player_strength[id]=max_skill client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety") } } case 8: { if (player_point[id]+player_agility[id]<max_skill) { player_agility[id]+=player_point[id] player_point[id]=0 } else { player_point[id]-=max_skill-player_agility[id] player_agility[id]=max_skill client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety") } player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100) } case 9: { if (player_point[id]+player_dextery[id]<max_skill) { player_dextery[id]+=player_point[id] player_point[id]=0 } else { player_point[id]-=max_skill-player_dextery[id] player_dextery[id]=max_skill client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety") } set_speedchange(id) } } if (player_point[id] > 0) skilltree(id) return PLUGIN_HANDLED }
Użytkownik Damex edytował ten post 12.03.2011 18:04