Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kolor i wyświetlanie HUD


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 EufooZ

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:183
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 12.03.2011 12:07

Witam, może mi ktoś pomóc z tym:

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 1.0)
i z tym
set_hudmessage(127, 255, 85, 0.75, 0.2, 0, 6.0, 0.5)

Tak, żeby to było na zielono te dwa napisy i żeby ciągle się świeciły !?

Pierwszy HUD ma być na tym położeniu co jest i drugi też położenia ma nie zmieniać, chodzi tylko żeby były jasno zielone i żeby ciągle był ten napis widoczny.

Za pomoc plusy !
  • +
  • -
  • 0

Cs-Move.xaa.pl - JailBreak - 178.19.106.146:27092

Cs-Move.xaa.pl - PaintBall - 178.19.106.150:27088

Forum - Cs-Move.xaa.pl


ZAPRASZAMY SERDECZNIE


#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 12.03.2011 12:48

prosze bardzo Wklejka 129993039213249 - AMXX.pl: Support AMX Mod X
w miejsce twoja informacja i twoja wiadomosc dajesz własna wiadomosc i kompilujesz :]
kolory to sa te pierwsze 127, 255, 85 wiec masz tu tabele kolorow rbg
RGB to Color Name Mapping(Triplet and Hex) i zmieniasz jak chcesz ;]
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#3 EufooZ

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:183
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 12.03.2011 12:56

public write_hud(id)
{
if (player_lvl[id] == 0)
player_lvl[id] = 1

new tpstring[1024]

new Float:xp_now
new Float:xp_need
new Float:perc

if (last_update_xp[id] == player_xp[id])
{
perc = last_update_perc[id]
}
else
{
//Calculate percentage of xp required to level
if (player_lvl[id] == 1)
{
xp_now = float(player_xp[id])
xp_need = float(LevelXP[player_lvl[id]])
perc = xp_now*100.0/xp_need
}
else
{
xp_now = float(player_xp[id])-float( LevelXP[player_lvl[id]-1])
xp_need = float(LevelXP[player_lvl[id]])-float(LevelXP[player_lvl[id]-1])
perc = xp_now*100.0/xp_need
}
}

last_update_xp[id] = player_xp[id]
last_update_perc[id] = perc

if(player_class[id]!=Paladyn)
{
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "Zycie: %i^nKlasa: %s^nPoziom: %i (%0.0f%s)^nPrzedmiot: %s^nWytrzymalosc: %i",get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%", player_item_name[id],item_durability[id])
}
else
{
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "Zycie: %i^nKlasa: %s^nPoziom: %i^n(%0.0f%s)^nSkoki: %i/%i^nPrzedmiot: %s^nWytrzymalosc: %i",get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",JumpsLeft[id],JumpsMax[id], player_item_name[id], item_durability[id])
}
message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(tpstring)
message_end()
}


Jak mam takie coś, może mi ktoś przestawić na zielony kolor, nie proszę o poradniki. Wiem jak to się robi lecz jak przestawiam to jest biały i potem zielony i tak na zmianę.

Jak przestawię
if(player_class[id]!=Paladyn)
{
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "Zycie: %i^nKlasa: %s^nPoziom: %i (%0.0f%s)^nPrzedmiot: %s^nWytrzymalosc: %i",get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%", player_item_name[id],item_durability[id])
}
else
{
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "Zycie: %i^nKlasa: %s^nPoziom: %i^n(%0.0f%s)^nSkoki: %i/%i^nPrzedmiot: %s^nWytrzymalosc: %i",get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",JumpsLeft[id],JumpsMax[id], player_item_name[id], item_durability[id])
}

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 1.0)
na
set_hudmessage(179, 238, 58, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 1.0)
x2

To niby jest zielone ale nie pali się cały czas tylko znika i pojawia się najpierw na biało potem w zielony i znika, jak się strzela to cały czas na zielono jest.. A ja chcę żeby cały czas się paliło tak jak w cod.

Użytkownik EufooZ edytował ten post 12.03.2011 12:57

  • +
  • -
  • 0

Cs-Move.xaa.pl - JailBreak - 178.19.106.146:27092

Cs-Move.xaa.pl - PaintBall - 178.19.106.150:27088

Forum - Cs-Move.xaa.pl


ZAPRASZAMY SERDECZNIE


#4 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 12.03.2011 13:01

Zamien
if(player_class[id]!=Paladyn)
        {
                set_hudmessage(255, 255, 255, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 1.0)
                show_hudmessage(id, "Zycie: %i^nKlasa: %s^nPoziom: %i (%0.0f%s)^nPrzedmiot: %s^nWytrzymalosc: %i",get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%", player_item_name[id],item_durability[id])
        }
        else
        {
                set_hudmessage(255, 255, 255, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 1.0)
                show_hudmessage(id, "Zycie: %i^nKlasa: %s^nPoziom: %i^n(%0.0f%s)^nSkoki: %i/%i^nPrzedmiot: %s^nWytrzymalosc: %i",get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",JumpsLeft[id],JumpsMax[id], player_item_name[id], item_durability[id])
        }
na
if(player_class[id]!=Paladyn)
        {
                set_hudmessage(154, 255, 154, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 1.0)
                show_hudmessage(id, "Zycie: %i^nKlasa: %s^nPoziom: %i (%0.0f%s)^nPrzedmiot: %s^nWytrzymalosc: %i",get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%", player_item_name[id],item_durability[id])
        }
        else
        {
                set_hudmessage(154, 255, 154, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 1.0)
                show_hudmessage(id, "Zycie: %i^nKlasa: %s^nPoziom: %i^n(%0.0f%s)^nSkoki: %i/%i^nPrzedmiot: %s^nWytrzymalosc: %i",get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",JumpsLeft[id],JumpsMax[id], player_item_name[id], item_durability[id])
        }

  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#5 EufooZ

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:183
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 12.03.2011 13:35

Teraz pojawia się tylko przy zmianie broni lub przy strzale. Kolor taki biało-zielony.
  • +
  • -
  • 0

Cs-Move.xaa.pl - JailBreak - 178.19.106.146:27092

Cs-Move.xaa.pl - PaintBall - 178.19.106.150:27088

Forum - Cs-Move.xaa.pl


ZAPRASZAMY SERDECZNIE





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych