Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Problem z Itemkami 1/xxxPomocy!!

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Jakubiak

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:78
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 11.03.2011 19:36

Witam. Mam problem, który strasznie mnie irytuje. Polega on na tym, że zachciało mi się nauki w edytowaniu COD'a na własną rękę i standardowy item "AWP Sniper", który powinien zabijać 1/1 z AWP chciałem zmienić tak, aby można wylosować działanie od 1/1 do 1/4. Innymi słowy nie chciałem, aby zawsze wylosowana - zdejmowała na hita.

Mam wrażenie, że wystarczyło gdzieś zmienić jakąś jedną cyferkę a ja zmieniłem zbyt wiele.

Tak to wygląda teraz:
	if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5)
	{
		if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 && random_num(1, 5) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)
			damage = float(health);	
	}




A! I proszę o naprawienie tego, tj. o zrobienie od 1/1 do 1/4. Proszę także o jakieś zaznaczenie i opisanie błędu i dokonanej poprawki:/

Z góry dziękuje i za pomoc daję +:)

PS. Taki sam temat jest w dziale z łatkami, pluginami etc, bo się pomyliłem. Tamten można usunąć. Ten jest właściwy we właściwym miejscu.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych