Oryginalnie
public set_gravitychange(id) { if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id)) { if(player_class[id] == Ninja) { if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17) else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2) else set_user_gravity(id, 0.25) } else { set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0)) } } }Zmienione
public set_gravitychange(id) { if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id)) { if(player_class[id] == Ninja) { if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17) else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2) else set_user_gravity(id, 0.25) } else if((player_class[id] == Zabojca)&&(weapon == CSW_KNIFE) //To bedzie dzialac ze tylko na nozu bedzie mial zmniejszona grawitacje?? { if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17) else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2) else set_user_gravity(id, 0.50) // zamiast 0.50 ustawiamy jaka klasa ma miec grawitacje } else { set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0)) } } }
czy takie cos zadziala?
Chcialbym aby Zabojca mial zmniejszona grawitacje (1/3 tego co ma ninja) tylko kiedy bedzie mial noz ...
proszę o ewentualna poprawe bo wywala blad przy kompilacji
Użytkownik cesik edytował ten post 11.03.2011 18:45