Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Zmiana nazwy klasy

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Creef

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:203
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.03.2011 13:17

1.Witam :) Chcialbym sie dowiedziec jak zmienic nazwy w starym codzie. Otoz chce podzielic strzelca wyborowego na strzelec lekki i ciezki. Zmieniam nazwe w 2 miejscach i nie chce mi skompilowac :/ Ktos mniewiecej powie co i jak , gdzie zrobic?
2.Jestem H@ na Cod i nie moge sobie dodac lv. Mam wszystkie komendy, odjolem nawet flage A i nadal nie moge. cod_setlvl "nick" lv taka komende stosuje.

Dodano 11 marzec 2011 - 13:54:
@Odswiezam

Dodano 11 marzec 2011 - 14:45:
@ Odswiezam. Dam +!
  • +
  • -
  • 0

#2 Grzesiek

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:343
  • GG:
Offline

Napisano 11.03.2011 15:46

daj .sma B)
  • +
  • -
  • 0

#3 BraciiK

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:171
  • GG:
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Mchw
Offline

Napisano 11.03.2011 17:15

W ogóle daj sma.

1. Klasy sie zmienia w 3 miejscach o ile sie nie myle
2. musisz miec odblokowana komende cod_setlvl "nick" "ilosc lvli"

#4 Creef

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:203
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.03.2011 17:18

#include <amxmodx>  #include <amxmisc>  #include <fun>  #include <cstrike>  #include <fakemeta>  #include <engine>  #include <hamsandwich>  #include <nvault>  #include <ColorChat>    #define PLUGIN "Call of Duty: MW Mod"  #define VERSION "0.7.9 Beta"  #define AUTHOR "QTM_Peyote"    #define STANDARDOWA_SZYBKOSC 250.0    #define ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE 672  #define ZADANIE_WSKRZES 704  #define ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE 736  #define ZADANIE_POKAZ_REKLAME 768  #define ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC 832    //#define BOTY 1    new SyncHudObj;  new SyncHudObj2;  new SyncHudObj3;  new g_msg_screenfade;    new sprite_white;  new sprite_blast;    new g_vault;    new podkladajacy;  new rozbrajajacy;    new doswiadczenia_za_zabojstwo;  new doswiadczenie_za_bombe;    new doswiadczenie_za_kase;  new doswiadczenie_za_kasez;  new doswiadczenie_za_totek;  new doswiadczenie_za_fail;    new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"};  new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"};    new const maxAmmo[31]={0,52,0,90,1,32,1,100,90,1,120,100,100,90,90,90,100,120,30,120,200,32,90,120,90,2,35,90,90,0,100};  new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20,  10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 };    new informacje_przedmiotu_gracza[33][2];  new const nazwy_przedmiotow[][] = {"Brak",  "Buty Szturmowego", //1  "Podwojna Kamizelka", //2  "Wzmocniona Kamizelka", //3  "Weteran Noza", //4  "Zaskoczenie Wroga", //5  "Plaszcz Partyzanta", //6  "Morfina", //7  "Noz Komandosa", //8  "Podrecznik Szpiega", //9  "Tajemnica Generala", //10  "Notatki Ninji", //11  "Tajemnica Wojskowa", //12  "AWP Sniper",//13  "Adrenalina",//14  "Tajemnica Rambo",//15  "Wyszkolenie Sanitarne",//16  "Kamizelka NASA",//17  "Wytrenowany Weteran",//18  "Apteczka",//19  "Eliminator Rozrzutu",//20  "Tytanowe Naboje",//21  "Naboje Pulkownika",//22  "Ogranicznik Rozrzutu",//23  "Tarcza SWAT",//24  "Wytrenowany Rekrut",//25  "Pancerz Nomexowy",//26  "Notatki Kapitana",//27  "Modul odrzutowy"    };    new const opisy_przedmiotow[][] = {"Zabij kogos aby dostac przedmiot",  "Cicho biegasz",  "Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW",  "Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW",  "Zadajesz wieksze obrazenia nozem",  "Gdy trafisz kogos od tylu, obrazenia sa 2 razy wieksze",  "Masz LW premii niewidocznosci",  "1/LW szans do ponownego odrodzenia sie po smierci",  "Natychmiastowe zabicie z Noza",  "Masz 1/LW szans na natychmiastowe zabicie z HE. Posiadasz takze ubranie wroga",  "Natychmiastowe zabicie granatem HE. Zadajesz LW dodatkowych obrazen",  "Mozesz zrobic podwojny skok w powietrzu",  "Twoje obrazenia sa zredukowane o 5. Masz 1/LW szans na oslepienie wroga",  "Natychmiastowe zabicie z AWP",  "Za kazdego Fraga dostajesz 50 zycia",  "Za kazdego Fraga dostajesz pelen magazynek oraz +20 hp",  "Dostajesz 10 HP co 5 sekund",  "Masz 500 pancerza",  "Dostajesz +100 HP co runde, wolniej biegasz",  "Uzyj, aby uleczyc sie do maksymalnej ilosci HP",  "Nie posiadasz rozrzutu broni",  "Zadajesz 10 obrazen wiecej",  "Zadajesz 20 obrazen wiecej",  "Twoj rozrzut jest mniejszy",  "Nie dzialaja na ciebie zadne przedmioty",  "Dostajesz +50 HP co runde, wolniej biegasz",  "Masz 1/LW szans na odbicie pocisku przez pancerz",  "Jestes odporny na 3 pociski w kazdej rundzie",  "Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy"  };    new nazwa_gracza[33][64];  new klasa_gracza[33];  new poziom_gracza[33] = 1;  new doswiadczenie_gracza[33];    new nowa_klasa_gracza[33];    new const doswiadczenie_poziomu[] = {0,35,140,315,560,875,1260,1715,2240,2835,3500,4235,5040,5915,6860,7875,8960,10115,11340,12635,14000,15435,16940,18515,20160,21875,23660,25515,27440,29435,31500,33635,35840,38115,40460,42875,45360,47915,50540,53235,56000,58835,61740,64715,67760,70875,  74060,77315,80640,84035,87500,91035,94640,98315,102060,105875,109760,113715,117740,121835,126000,130235,134540,138915,143360,147875,152460,157115,161840,166635,171500,176435,181440,186515,191660,196875,202160,207515,212940,218435,224000,229635,235340,241115,246960,252875,258860,  264915,271040,277235,283500,289835,296240,302715,309260,315875,322560,329315,336140,343035,350000,357035,364140,371315,378560,385875,393260,400715,408240,415835,423500,431235,439040,446915,454860,462875,470960,479115,487340,495635,504000,512435,520940,529515,538160,546875,555660,564515,573440,  582435,591500,600635,609840,619115,628460,637875,647360,656915,666540,676235,686000,695835,705740,715715,725760,735875,746060,756315,766640,777035,787500,798035,808640,819315,830060,840875,851760,862715,873740,884835,896000,907235,918540,929915,941360,952875,964460,976115,987840,999635,1011500,1023435,1035440,  1047515,1059660,1071875,1084160,1096515,1108940,1121435,1134000,1146635,1159340,1172115,1184960,1197875,1210860,1223915,1237040,1250235,1263500,1276835,1290240,1303715,1317260,1330875,1344560,1358315,1372140,1386035,1400000};    new punkty_gracza[33];  new zdrowie_gracza[33];  new inteligencja_gracza[33];  new wytrzymalosc_gracza[33];  new Float:redukcja_obrazen_gracza[33];  new kondycja_gracza[33];  new maksymalne_zdrowie_gracza[33];  new Float:szybkosc_gracza[33];    new bool:gracz_resetuje[33];    enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo, Fighter};  new const zdrowie_klasy[] = { 0, 120, 140, 110, 120, 110, 100, 100, 110, 100, 130, 100};  new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3 , 1.15, 1.1};  new const pancerz_klasy[] = { 0, 100, 100, 100, 150, 100, 0, 100, 100, 0, 150, 100};  new const nazwy_klas[][] = {"Brak",  "Snajper",  "Komandos",  "Strzelec wyborowy",  "Obronca",  "Medyk",  "Wsparcie ogniowe",  "Saper",  "Demolitions",  "Rusher",  "Rambo (Klasa Premium)",  "Fighter"  };    new const opisy_klas[][] = {"Brak",  "Dostaje AWP, scout i deagle, 120hp bazowe, 1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza, 110% biegu, 100 pancerza",  "Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza",  "Dostaje AK i M4A1, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza",  "Dostaje M249 (Krowa), 120hp bazowe, 80% biegu, jest odporny na miny, ma wszystkie granaty, 150 pancerza",  "Dostaje UMP45, 110hp bazowe, posiada apteczke, 100 pancerza",  "Dostaje MP5, 100 hp bazowe, Ma dwie rakiety,ktore po trafieniu przeciwnika zadaja dużo obrazen",  "Dostaje P90, 100hp bazowe, 100 pancerza, Dostaje 3 miny, gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja",  "Dostaje AUG, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Ma wszystkie granaty, Dostaje dynamit, który zabiera sporo zycia wszystkim znajdujšcym się blisko niego",  "Dostaje szotgana M3, 100 hp bazowe, 130% biegu",  "Dostaje Famasa, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok",  "Dostaje AK, deagle, 100hp bazowe, 110% biegu, 100 pancerza"  };    new ilosc_apteczek_gracza[33];  new ilosc_rakiet_gracza[33];  new Float:poprzednia_rakieta_gracza[33];  new ilosc_min_gracza[33];  new ilosc_dynamitow_gracza[33];  new ilosc_skokow_gracza[33];    new bool:freezetime = true;    public plugin_init()  {  register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);    g_vault = nvault_open("CodMod");    register_think("Apteczka","ApteczkaThink");    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");  RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);  RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "DotykBroni");  RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "DotykBroni");  RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "DotykBroni");    register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");  register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound");    register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start");  register_logevent("BombaPodlozona", 3, "2=Planted_The_Bomb");    register_event("SendAudio", "BombaRozbrojona", "a", "2&%!MRAD_BOMBDEF");  register_event("BarTime", "RozbrajaBombe", "be", "1=10", "1=5");  register_event("DeathMsg", "Death", "ade");  register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");  register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");  register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");    register_touch("Rocket", "*" , "DotykRakiety");  register_touch("Mine", "player", "DotykMiny");    register_cvar("cod_killxp", "10");  register_cvar("cod_bombxp", "100");    register_clcmd("say /klasa", "WybierzKlase");  register_clcmd("say /klasy", "OpisKlasy");  register_clcmd("say /przedmiot", "OpisPrzedmiotu");  register_clcmd("say /item", "OpisPrzedmiotu");  register_clcmd("say /drop", "WyrzucPrzedmiot");  register_clcmd("say /wyrzuc", "WyrzucPrzedmiot");  register_clcmd("say /daj", "OddajPrzedmiot");  register_clcmd("say /reset", "KomendaResetujPunkty");    register_clcmd("say /sklep", "Sklep");    register_clcmd("fullupdate", "BlokujKomende");    register_clcmd("cl_autobuy", "BlokujKomende");  register_clcmd("cl_rebuy", "BlokujKomende");  register_clcmd("cl_setautobuy","BlokujKomende");  register_clcmd("rebuy", "BlokujKomende");  register_clcmd("autobuy", "BlokujKomende");  register_clcmd("glock", "BlokujKomende");  register_clcmd("usp", "BlokujKomende");  register_clcmd("p228", "BlokujKomende");  register_clcmd("deagle", "BlokujKomende");  register_clcmd("elites", "BlokujKomende");  register_clcmd("fn57", "BlokujKomende");  register_clcmd("m3", "BlokujKomende");  register_clcmd("autoshotgun", "BlokujKomende");  register_clcmd("mac10", "BlokujKomende");  register_clcmd("tmp", "BlokujKomende");  register_clcmd("mp5", "BlokujKomende");  register_clcmd("ump45", "BlokujKomende");  register_clcmd("p90", "BlokujKomende");  register_clcmd("galil", "BlokujKomende");  register_clcmd("ak47", "BlokujKomende");  register_clcmd("scout", "BlokujKomende");  register_clcmd("sg552", "BlokujKomende");  register_clcmd("awp", "BlokujKomende");  register_clcmd("g3sg1", "BlokujKomende");  register_clcmd("famas", "BlokujKomende");  register_clcmd("m4a1", "BlokujKomende");  register_clcmd("bullpup", "BlokujKomende");  register_clcmd("sg550", "BlokujKomende");  register_clcmd("m249", "BlokujKomende");  register_clcmd("shield", "BlokujKomende");  register_clcmd("hegren", "BlokujKomende");  register_clcmd("sgren", "BlokujKomende");  register_clcmd("flash", "BlokujKomende");    register_concmd("cod_setlvl", "cmd_setlvl", ADMIN_KICK, "<name> <level>");    g_msg_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade");  SyncHudObj = CreateHudSyncObj();  SyncHudObj2 = CreateHudSyncObj();  SyncHudObj3 = CreateHudSyncObj();  doswiadczenia_za_zabojstwo = get_cvar_num("cod_killxp");  doswiadczenie_za_bombe = get_cvar_num("cod_bombxp");  doswiadczenie_za_kase = 100;  doswiadczenie_za_kasez = 300;  doswiadczenie_za_totek = 200;  doswiadczenie_za_fail = 1;    set_task(30.0, "Pomoc");  }  public Sklep(id)  {  new menu = menu_create("Sklepik:", "Sklep_Handle");  menu_additem(menu, "Ketonal \r[Leczy 20 HP] \yKoszt: \r3000$");  menu_additem(menu, "Flegamina \r[Leczy 50 HP] \yKoszt: \r5000$");  menu_additem(menu, "Aspirina \r[Leczy 100 HP] \yKoszt: \r9000$");  menu_additem(menu, "RedBull \r[Wysoki Skok + Szybkie Chodzenie] \yKoszt: \r10000$");  menu_additem(menu, "Lotto \r[Totek] \yKoszt: \r7000$");  menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dodaje 100 EXP] \yKoszt: \r10000$");  menu_additem(menu, "Super Doswiadczenie \r[Dodaje 300 EXP] \yKoszt: \r16000$");  menu_additem(menu, "Losowy Item \r[Dostajesz losowy Item] \yKoszt: \r7000$");  menu_display(id, menu);  }    public Sklep_Handle(id, menu, item)  {  client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");    if(item == MENU_EXIT)  {  menu_destroy(menu);  return PLUGIN_CONTINUE;  }  menu_display(id, menu);  new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);  new hp = get_user_health(id);  switch(item)  {  case 0:  {  new koszt = 3000;  if (kasa_gracza<koszt)  {  ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");  return PLUGIN_CONTINUE;  }  if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])  {  ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");  return PLUGIN_CONTINUE;  }  cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);  new ammount=20;  new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];  set_user_health(id, nowe_zdrowie);  ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Ketonal");  }  case 1:  {  new koszt = 5000;  if (kasa_gracza<koszt)  {  ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");  return PLUGIN_CONTINUE;  }  if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])  {  ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");  return PLUGIN_CONTINUE;  }  cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);  new ammount=50;  new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];  set_user_health(id, nowe_zdrowie);  ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Flegamine");  }  case 2:  {  new koszt = 9000;  if (kasa_gracza<koszt)  {  ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");  return PLUGIN_CONTINUE;  }  if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])  {  ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");  return PLUGIN_CONTINUE;  }  cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);  new ammount=100;  new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];  set_user_health(id, nowe_zdrowie);  ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Aspirine");  }  case 3:  {  new koszt = 10000;  if (kasa_gracza<koszt)  {  ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");  return PLUGIN_CONTINUE;  }  cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);  set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.3);  set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 10.0);  ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 RedBulla");  }  case 4:  {  new kasa = cs_get_user_money(id)  new koszt = 7000;  if (kasa_gracza<koszt)  {  ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");  return PLUGIN_CONTINUE;  }  cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);  ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles kupon Totolotka");  ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Trwa losowanie...");  new rand = random_num(0,12);  switch(rand)  {  case 0:  {  ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 10$^x01 !")  cs_set_user_money(id, kasa + 10)  }  case 1:  {  ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 Redbulla^x01 !")  set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.3);  set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 10.0);  }  case 2:  {  ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")  }  case 3:  {  ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 300$^x01 !")  cs_set_user_money(id, kasa + 300)  }  case 4:  {  ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 1000$^x01 !")  cs_set_user_money(id, kasa + 1000)  }  case 5:  {  ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")  }  case 6:  {  ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")  }  case 7:  {  ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Przegrales^x03 Wszystko^x01 !")  cs_set_user_money(id, kasa - kasa_gracza)  }  case 8:  {  ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")  }  case 9:  {  ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 300 EXP^x01 !")  doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kase;    }  case 10:  {  ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales 200 EXP^x01 !")  doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_totek;  }  case 11:  {  ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")  }  case 12:  {  ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 1 EXP^x01 !")  doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_fail;  }  }  SprawdzPoziom(id);  return PLUGIN_CONTINUE;  }  case 5:  {  new koszt = 10000;  if (kasa_gracza<koszt)  {  ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");  return PLUGIN_CONTINUE;  }  cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);  doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kase;  ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Doswiadczenie");  SprawdzPoziom(id);  }  case 6:  {  new koszt = 16000;  if (kasa_gracza<koszt)  {  ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!");  return PLUGIN_HANDLED;  }  cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);  doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kasez;  ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Super Doswiadczenie!");  SprawdzPoziom(id);  }  case 7:  {  new koszt = 7000;  if (kasa_gracza<koszt)  {  ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!");  return PLUGIN_HANDLED;  }  cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);  DajPrzedmiotX(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));  }  }  return PLUGIN_CONTINUE;  }  public plugin_cfg()  {  server_cmd("sv_maxspeed 1600");  }    public plugin_precache()  {  sprite_white = precache_model("sprites/white.spr") ;  sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");    precache_sound("QTM_CodMod/select.wav");  precache_sound("QTM_CodMod/start.wav");  precache_sound("QTM_CodMod/start2.wav");  precache_sound("QTM_CodMod/levelup.wav");    precache_model("models/w_medkit.mdl");  precache_model("models/rpgrocket.mdl");  precache_model("models/mine.mdl");  }    public CmdStart(id, uc_handle)  {  if(!is_user_alive(id))  return FMRES_IGNORED;    new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);  new oldbutton = get_user_oldbutton(id);  new flags = get_entity_flags(id);    if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo)  {  if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)  {  ilosc_skokow_gracza[id]--;  new Float:velocity[3];  entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);  velocity[2] = random_float(265.0,285.0);  entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);  }  else if(flags & FL_ONGROUND)  {  ilosc_skokow_gracza[id] = 0;  if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)  ilosc_skokow_gracza[id]++;  if(klasa_gracza[id] == Rambo)  ilosc_skokow_gracza[id]++;  }  }    if(button & IN_ATTACK)  {  new Float:punchangle[3];    if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 20)  entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);  if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 23)  {  entity_get_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);  for(new i=0; i<3;i++)  punchangle[i]*=0.9;  entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);  }  }    if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 28 && button & IN_JUMP && button & IN_DUCK && flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > informacje_przedmiotu_gracza[id][1]+4.0)  {  informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = floatround(get_gametime());  new Float:velocity[3];  VelocityByAim(id, 700, velocity);  velocity[2] = random_float(265.0,285.0);  entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);  }      return FMRES_IGNORED;  }    public Odrodzenie(id)  {  if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))  return PLUGIN_CONTINUE;      if(nowa_klasa_gracza[id])  {  klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];  nowa_klasa_gracza[id] = 0;  strip_user_weapons(id);  give_item(id, "weapon_knife");  switch(get_user_team(id))  {  case 1: give_item(id, "weapon_glock18");  case 2: give_item(id, "weapon_usp");  }  WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);  }    if(!klasa_gracza[id])  {  WybierzKlase(id);  return PLUGIN_CONTINUE;  }    switch(klasa_gracza[id])  {  case Snajper:  {  give_item(id, "weapon_awp");  give_item(id, "weapon_scout");  give_item(id, "weapon_deagle");  }  case Komandos:  {  give_item(id, "weapon_deagle");  }  case Strzelec:  {  give_item(id, "weapon_m4a1");  give_item(id, "weapon_ak47");  }  case Obronca:  {  give_item(id, "weapon_m249");  give_item(id, "weapon_hegrenade");  give_item(id, "weapon_flashbang");  give_item(id, "weapon_smokegrenade");  }  case Medyk:  {  give_item(id, "weapon_ump45");  ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;  }  case Wsparcie:  {  give_item(id, "weapon_mp5navy");  ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;  }  case Saper:  {  give_item(id, "weapon_p90");  ilosc_min_gracza[id] = 3;  }  case Demolitions:  {  give_item(id, "weapon_aug");  give_item(id, "weapon_hegrenade");  give_item(id, "weapon_flashbang");  give_item(id, "weapon_smokegrenade");  ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;  }  case Rusher:  {  give_item(id, "weapon_m3");  }  case Rambo:  {  give_item(id, "weapon_famas");  }  case Fighter:  {  give_item(id, "weapon_ak47");  give_item(id, "weapon_deagle");  give_item(id, "weapon_hegrenade");  give_item(id, "weapon_hegrenade");  give_item(id, "weapon_hegrenade");  }  }  if(gracz_resetuje[id])  {  ResetujPunkty(id);  gracz_resetuje[id] = false;  }    if(punkty_gracza[id]>0)  PrzydzielPunkty(id);    if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 10 || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)  give_item(id, "weapon_hegrenade");    if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)  ZmienUbranie(id, 0);    if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)  set_user_footsteps(id, 1);  else  set_user_footsteps(id, 0);    if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13)  give_item(id, "weapon_awp");    if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 19)  informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;    if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 27)  informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;    new weapons[32];  new weaponsnum;  get_user_weapons(id, weapons, weaponsnum);  for(new i=0; i<weaponsnum; i++)  if(is_user_alive(id))  if(maxAmmo[weapons[i]] > 0)  cs_set_user_bpammo(id, weapons[i], maxAmmo[weapons[i]]);    redukcja_obrazen_gracza[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(wytrzymalosc_gracza[id])))/100);  maksymalne_zdrowie_gracza[id] = zdrowie_klasy[klasa_gracza[id]]+zdrowie_gracza[id]*2;  szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3);    if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 18)  {  maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100;  szybkosc_gracza[id] -= 0.4;  }    if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 25)  {  maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 50;  szybkosc_gracza[id] -= 0.3;  }    set_user_armor(id, pancerz_klasy[klasa_gracza[id]]);  set_user_health(id, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);  if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 17)  set_user_armor(id, 500);    return PLUGIN_CONTINUE;  }    public PoczatekRundy()  {  freezetime = false;  for(new id=0;id<=32;id++)  {  if(!is_user_alive(id))  continue;    set_task(0.1, "UstawSzybkosc", id+ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC);    switch(get_user_team(id))  {  case 1: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start");  case 2: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start2");  }  }  }    public NowaRunda()  {  freezetime = true;  new iEnt = find_ent_by_class(-1, "Mine");  while(iEnt > 0)  {  remove_entity(iEnt);  iEnt = find_ent_by_class(iEnt, "Mine");  }  }    public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)  {  if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 24 || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker) || !klasa_gracza[idattacker])  return HAM_IGNORED;    new health = get_user_health(this);  new weapon = get_user_weapon(idattacker);    if(health < 2)  return HAM_IGNORED;    if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 27 && informacje_przedmiotu_gracza[this][1]>0)  {  informacje_przedmiotu_gracza[this][1]--;  return HAM_SUPERCEDE;  }    if(wytrzymalosc_gracza[this]>0)  damage -= redukcja_obrazen_gracza[this]*damage;    if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 2 || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 3)  damage-=(float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1])<damage)? float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1]): damage;    if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 5 && !UTIL_In_FOV(this, idattacker) && UTIL_In_FOV(idattacker, this))  damage*=2.0;    if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)  damage+=informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1];    if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 12)  damage-=(5.0<damage)? 5.0: damage;    if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13)  damage=float(health);    if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 21)  damage+=10;    if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 22)  damage+=20;    if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5)  {  if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)  damage = float(health);  }    if(weapon == CSW_KNIFE)  {  if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)  damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];  if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))  damage = float(health);  }    if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1)  {  SetHamParamEntity(3, this);  SetHamParamEntity(1, idattacker);  }      SetHamParamFloat(4, damage);  return HAM_IGNORED;  }    public Damage(id)  {  new attacker = get_user_attacker(id);  new damage = read_data(2);  if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker || !klasa_gracza[attacker])  return PLUGIN_CONTINUE;    if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 12 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1)  Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);    if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))  {  while(damage>20)  {  damage-=20;  doswiadczenie_gracza[attacker]++;  }  }  SprawdzPoziom(attacker);  return PLUGIN_CONTINUE;  }    public Death()  {  new id = read_data(2);  new attacker = read_data(1);    if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker))  return PLUGIN_CONTINUE;    new weapon = get_user_weapon(attacker);  new zdrowie = get_user_health(attacker);    if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])  {  new nowe_doswiadczenie = 0;    nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo;    if(klasa_gracza[id] == Rambo && klasa_gracza[attacker] != Rambo)  nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo*2;    if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])  nowe_doswiadczenie += poziom_gracza[id] - poziom_gracza[attacker];    if(klasa_gracza[attacker] == Rambo || informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 15 && maxClip[weapon] != -1)  {    new nowe_zdrowie = (zdrowie+20<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+20: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];  set_user_clip(attacker, maxClip[weapon]);  set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);  }  #if defined BOTY  if(is_user_bot2(attacker) && random(9) == 0)  WyrzucPrzedmiot(id);  #endif  if(!informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0])  DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));    if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 14)  {  new nowe_zdrowie = (zdrowie+50<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+50: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];  set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);  }    set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);  ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "+%i", nowe_doswiadczenie);    doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;  }    SprawdzPoziom(attacker);    if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 7 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1)  set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);    return PLUGIN_CONTINUE;  }    public client_connect(id)  {  //resetuje umiejetnosci  klasa_gracza[id] = 0;  poziom_gracza[id] = 0;  doswiadczenie_gracza[id] = 0;  punkty_gracza[id] = 0;  zdrowie_gracza[id] = 0;  inteligencja_gracza[id] = 0;  wytrzymalosc_gracza[id] = 0;  kondycja_gracza[id] = 0;  maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 0;  szybkosc_gracza[id] = 0.0;      get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 63);    remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);  remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_REKLAME);  remove_task(id+ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC);  remove_task(id+ZADANIE_WSKRZES);  remove_task(id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE);    set_task(10.0, "PokazReklame", id+ZADANIE_POKAZ_REKLAME);  set_task(3.0, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);    //resetuje przedmioty  UsunPrzedmiot(id);  }    public client_disconnect(id)  {  remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);  remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_REKLAME);  remove_task(id+ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC);  remove_task(id+ZADANIE_WSKRZES);  remove_task(id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE);    ZapiszDane(id);  UsunPrzedmiot(id);  }    public RozbrajaBombe(id)  if(klasa_gracza[id])  rozbrajajacy = id;    public BombaPodlozona()  {  new Players[32], playerCount, id;  get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST");    if(get_playersnum() > 1)  {  doswiadczenie_gracza[podkladajacy] += doswiadczenie_za_bombe;  for (new i=0; i<playerCount; i++)  {  id = Players[i];  if(!klasa_gracza[id])  continue;    if(id != podkladajacy)  {  doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenia_za_zabojstwo;  client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i doswiadczenia za podlozenie bomby przez twoj team.", doswiadczenia_za_zabojstwo);  }  else  {  client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i doswiadczenia za podlozenie bomby.", doswiadczenie_za_bombe);  }  SprawdzPoziom(id);  }  }  }    public BombaRozbrojona()  {  new Players[32], playerCount, id;  get_players(Players, playerCount, "aeh", "CT");    doswiadczenie_gracza[rozbrajajacy] += doswiadczenie_za_bombe;  for (new i=0; i<playerCount; i++)  {  id = Players[i];  if(!klasa_gracza[id])  continue;  if(id != rozbrajajacy)  {  doswiadczenie_gracza[id]+= doswiadczenia_za_zabojstwo;  client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i doswiadczenia za rozbrojenie bomby przez twoj team.", doswiadczenia_za_zabojstwo);  }  else  client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i doswiadczenia za rozbrojenie bomby.",doswiadczenie_za_bombe);  SprawdzPoziom(id);  }  }    public OpisKlasy(id)  {  new menu = menu_create("Wybierz klase:", "OpisKlasy_Handle");  for(new i=1; i<sizeof nazwy_klas; i++)  menu_additem(menu, nazwy_klas[i]);  menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");  menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");  menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");  menu_display(id, menu);    client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");  }    public OpisKlasy_Handle(id, menu, item)  {  client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");    if(item == MENU_EXIT)  {  menu_destroy(menu);  return PLUGIN_CONTINUE;  }  client_print(id, print_chat, "[COD:MW] %s: %s", nazwy_klas[item+1], opisy_klas[item+1]);  menu_display(id, menu);    return PLUGIN_CONTINUE;  }    public WybierzKlase(id)  {  new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");  new klasa[50];  for(new i=1; i<sizeof nazwy_klas; i++)  {  WczytajDane(id, i);  format(klasa, 49, "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);  menu_additem(menu, klasa);  }    WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);    menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");  menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");  menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");  menu_display(id, menu);    client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");  #if defined BOTY  if(is_user_bot2(id))  WybierzKlase_Handle(id, menu, random(sizeof nazwy_klas-1));  #endif  }    public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)  {  client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");    if(item == MENU_EXIT)  {  menu_destroy(menu);  return PLUGIN_CONTINUE;  }    item++;    if(item == klasa_gracza[id])  return PLUGIN_CONTINUE;    if(item == Rambo && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))  {  client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");  WybierzKlase(id);  return PLUGIN_CONTINUE;  }    if(klasa_gracza[id])  {  nowa_klasa_gracza[id] = item;  client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");  }  else  {  klasa_gracza[id] = item;  WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);  Odrodzenie(id);  }  return PLUGIN_CONTINUE;  }    public PrzydzielPunkty(id)  {  new inteligencja[65];  new zdrowie[60];  new wytrzymalosc[60];  new kondycja[60];  new tytul[25];  format(inteligencja, 64, "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza obrazenia zadawane przedmiotami)", inteligencja_gracza[id]);  format(zdrowie, 59, "Zycie: \r%i \y(Zwieksza zycie)", zdrowie_gracza[id]);  format(wytrzymalosc, 59, "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", wytrzymalosc_gracza[id]);  format(kondycja, 59, "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", kondycja_gracza[id]);  format(tytul, 24, "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);  new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");  menu_additem(menu, inteligencja);  menu_additem(menu, zdrowie);  menu_additem(menu, wytrzymalosc);  menu_additem(menu, kondycja);  menu_display(id, menu);  #if defined BOTY  if(is_user_bot2(id))  PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, random(4));  #endif  }    public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)  {  client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");    if(it

  • +
  • -
  • 0

#5 BraciiK

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:171
  • GG:
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Mchw
Offline

Napisano 11.03.2011 17:20

plik sma.

przeklej.pl tam go wrzuc i daj tutaj link ^^

#6 Creef

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:203
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.03.2011 17:26

przeklej.pl - qtm codmod .sma. Wrzucaj i ściągaj filmy, muzykę, obrazki i inne pliki z przeklej.pl
  • +
  • -
  • 0

#7 BraciiK

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:171
  • GG:
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Mchw
Offline

Napisano 11.03.2011 17:27

Otoz chce podzielic strzelca wyborowego na strzelec lekki i ciezki

co ma miec ciezki strzelec?

#8 Creef

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:203
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.03.2011 17:30

Ciezki ma miec ak
Lekki m4

Strzelca usun

I zrob jak mozesz ze lub nie wiem czy dobrze robie bo jak chce sobie upnac lvl to nie moge bo pisze ze mam immunitet ale innym moge. A jak zdejme flage A to nikomu juz nie moge upnac:/
  • +
  • -
  • 0

#9 BraciiK

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:171
  • GG:
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Mchw
Offline

Napisano 11.03.2011 17:31

napisz dokladnie te klasy, ile hp, ile pancerzu ich szybkosc ..
vroni / granaty ..

spokojnie zrobie..

#10 Creef

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:203
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.03.2011 17:37

Wiec tak:
Ciezki Strzelec: Dostaje AK, 100hp bazowe, 90% biegu, 100 pancerza
Lekki Strzelec: Dostaje M4A1, 100hp bazowe, 90% biegu, 100 pancerza
  • +
  • -
  • 0

#11 BraciiK

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:171
  • GG:
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Mchw
Offline

Napisano 11.03.2011 18:02

gotowe :)

proszę :)

przeklej.pl - qtm codmod .amxx. Wrzucaj i ściągaj filmy, muzykę, obrazki i inne pliki z przeklej.pl

#12 Creef

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:203
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.03.2011 18:17

dzięki bardzo , mam nadzieje ze nastepnym razem tez pomozesz. Leci plusik

Dodano 11 marzec 2011 - 18:19:
Mozna prosic tez o .sma?
  • +
  • -
  • 0

#13 BraciiK

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:171
  • GG:
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Mchw
Offline

Napisano 11.03.2011 18:21

zawsze do uslug..
moim zdaniem juz ~close

#14 Creef

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:203
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.03.2011 18:22

Miales usunac strzelca wyborowego :] I zrobic cos zeby mozna dawac sobie lv :(
  • +
  • -
  • 0

#15 BraciiK

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:171
  • GG:
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Mchw
Offline

Napisano 11.03.2011 18:33

usunac strzelca?
usunalem :)
dodawanie lvl'i nie dam rady, poniewaz -wyrownanie wierszy :/

#16 Creef

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:203
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.03.2011 18:36

No ok. Ale nadal strzelca mam :D Tylko dziwne ze sobie nie moge bo mam imunitet a jak zdejme to nie moge wogóle dodawac lv :/

Dodano 11 marzec 2011 - 18:36:
Aha dalbys jeszcze mi .sma? :) Wrzuc na przeklej

Dodano 11 marzec 2011 - 18:54:
.sma poprosze:)
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych