Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Komenda i zapis na mape


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Qimax

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:204
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Haszyszlandia
Offline

Napisano 08.03.2011 09:00

Witam mam 2 pytania jak zrobic by to "register_clcmd("say /postac", "human_menu")" trzeba było wpisywać do konsoli w cs nie na cacie.
I drugie jak przerobic te klasy by zapis byl na cała mape czyli wybieramy postac i onajest na caly czas 1 mapy, chyba że zmienimy to wyskoczy napis "Twoja klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie" i żeby naprawdę sie zmieniała.
Teraz jest tak wpisujemy /postaxc wybieramy klase i jeśli przeżyjemy runde ct to w nastepnej tez mamy ta postac lecz gdy zarazi nas zombi to w nastepnej juz jej niemamy. Pomoże ktoś w miare szybko dam plusa.






/*
Human Classes for zombie plague, menu for classes automatically invoked 8 seconds after player spawn
This plug is far from complete, please help with further development of it since it may have some undesired
results on gameplay. You can edit this plug however it fit your needs.

Here is TO DO list:

1. Make B key invoke human class menu
2. Make user choose class only once per round (could be limited with round timer or some other method) - done
3. Make user choice remember thru whole map time, just like it was done for zombies
4. Changing of models is not implemented yet due to numerous bugs and uncertain effects
5. For now, there are 7 classes only. If you have idea for more classes, make a request
6. Make classes buyable for ammo packs
7. Bots support
*/

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <zombieplague>


new g_player_class[33]

public plugin_init()
{
register_plugin("[ZP] Addon: Human Classes", "1.1", "fiendshard")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
register_event( "HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0" );
register_clcmd("say /postac", "human_menu")
}
public NewRound()
{
for(new id=1;id<32;id++)
{
if (is_user_connected(id) && is_user_alive(id) && cs_get_user_team(id) && CS_TEAM_CT)
{
switch(g_player_class[id])
{
case 1: g_player_class[id] = 1
case 2: g_player_class[id] = 2
case 3: g_player_class[id] = 3
case 4: g_player_class[id] = 4
case 5: g_player_class[id] = 5
}
}
}
}

public ClCmdSelectModel(id, menuid)
{
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_survivor(id))
{
return PLUGIN_HANDLED;
}

else if(!is_user_alive(id))
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
{
human_menu(id)
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public human_menu(id)
{
new menu = menu_create("\rWybierz swoja klase ludzi:", "human_menu_handler")
menu_additem(menu, "\Skoczek (Grawitacja)", "1", 0)
menu_additem(menu, "\Sprinter(Szybkosc)", "2", 0)
menu_additem(menu, "\Grubson (HP)", "3", 0)
menu_additem(menu, "\Obronca Krzyza (Armor)", "4", 0)
menu_additem(menu, "\X-Men (Premium)", "5", ADMIN_LEVEL_H)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)

}
public human_menu_handler(id, menu, item)
{
if( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:
{
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
g_player_class[id] = 1
set_user_health(id, get_cvar_num("zp_human_health"))
set_user_armor(id, 20)
set_user_gravity(id, 0.80)
client_print(id, print_chat,"[ZP] Twoja klasa to: Skoczek (Grawitacja)")
}
case 2:
{
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
g_player_class[id] = 2
set_user_health(id, 100)
set_user_armor(id, 30)
set_user_gravity(id, 1.00)
client_print(id, print_chat,"[ZP] Twoja klasa to: Sprinter(Szybkosc)");
}
case 3:
{
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
g_player_class[id] = 3
set_user_health(id, 250)
set_user_armor(id, 20)
set_user_gravity(id, 1.00)
client_print(id, print_chat,"[ZP] Twoja klasa to: Grubson (HP)");
}
case 4:
{
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
g_player_class[id] = 4
set_user_health(id, get_cvar_num("zp_human_health"))
set_user_armor(id, 50)
set_user_gravity(id, 1.00)
client_print(id, print_chat,"[ZP] Twoja klasa to: Obronca Krzyza (Armor)");
}
case 5:
{
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id) || zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
g_player_class[id] = 5
set_user_health(id, get_cvar_num("zp_human_health"))
set_user_armor(id, 150)
set_user_gravity(id, 0.80)
client_print(id, print_chat,"[ZP] Twoja klasa to: X-Men (Premium)")
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 08.03.2011 12:30

register_clcmd("postac", "human_menu")
to pierwsze, drugiego nie chcialo mi sie czytac
  • +
  • -
  • 0

#3 Qimax

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:204
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Haszyszlandia
Offline

Napisano 08.03.2011 14:31

Jak możesz zerknij na drugie bo 1 bez drugiego to nic nieda:D

Dodano 09 marzec 2011 - 14:42:
Może ktos pomóc mi z tym zapisem bardzo proszę.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych