Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Ammo & Reload

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 07.03.2011 22:29

Witam! Proszę, czy mógłby ktoś przerobić mi ten kod:

public Event_CurWeapon(id)
{
new wid = read_data(2) // Id broni
if(wid == CSW_XM1014 || wid == CSW_C4 || wid == CSW_FLASHBANG || wid == CSW_HEGRENADE || wid == CSW_KNIFE || wid == CSW_SMOKEGRENADE){
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(wid != stare_id_broni[id]){
ile_dodac_magazynek[id] = magazynek[id];
stare_id_broni[id] = wid;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new ammo = read_data(3) // liczba naboi w magazynku
if(ammo > stare_ammo[id]){
ile_dodac_magazynek[id] = magazynek[id];
stare_ammo[id] = ammo;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(ile_dodac_magazynek[id] == 0){
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new ent = fm_get_user_weapon_entity(id);
if(ent){
cs_set_weapon_ammo(ent, ammo+1);
ile_dodac_magazynek[id]--;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


By ammo dodawało co przeładowanie, oraz w prawym dolnym rogu pokazywało aktualną liczbę naboi, czyli jak w M4A1 bym miał 50 to by pokazywało 50, a nie zatrzymywało się do 30 zanim wyrówna..





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych