public PrzydzielPunkty(id)
{
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new tytul[25];
format(inteligencja, 64, "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza obrazenia zadawane przedmiotami)", inteligencja_gracza[id]);
format(zdrowie, 59, "Zycie: \r%i \y(Zwieksza zycie)", zdrowie_gracza[id]);
format(wytrzymalosc, 59, "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", wytrzymalosc_gracza[id]);
format(kondycja, 59, "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", kondycja_gracza[id]);
format(tytul, 24, "Przydziel Punkty(\r%i):", punkty_gracza[id]);
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_additem(menu,"Dodaj ilosc punktow w Inteligencje");
menu_additem(menu,"Dodaj ilosc punktow w Zycie");
menu_additem(menu,"Dodaj ilosc punktow w Wytrzymalosc");
menu_additem(menu,"Dodaj ilosc punktow w Kondycje");
menu_display(id, menu);
#if defined BOTY
if(is_user_bot2(id))
PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, random(4));
#endif
}
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id]<MAX_PKT)
inteligencja_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id]<MAX_PKT)
zdrowie_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id]<MAX_PKT)
wytrzymalosc_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id]<MAX_PKT)
kondycja_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
}
case 4:
{
if(inteligencja_gracza[id]<MAX_PKT){
client_cmd(id, "messagemode ^"wprowadz_ilosc_pkt^"");
//client_print(id, print_chat, "[COD:MW]^x03 Dodales %d pkt w inteligencje", dodajpkt[id]);
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(punkty_gracza[id] < strlen(dodajpkt2[id])){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Masz za malo punktow");
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (inteligencja_gracza[id]+ strlen(dodajpkt2[id]) > MAX_PKT ){
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
punkty_gracza[id]=MAX_PKT-inteligencja_gracza[id];
inteligencja_gracza[id] = MAX_PKT;
}
inteligencja_gracza[id]+=strlen(dodajpkt2[id])
punkty_gracza[id] -= strlen(dodajpkt2[id])
return PLUGIN_HANDLED;
}
/*case 5:
{
if(punkty_gracza[id]){
client_cmd(id, "messagemode ^"wprowadz_ilosc_pkt^"");
//client_print(id, print_chat, "[COD:MW]^x03 Dodales %d pkt w inteligencje", dodajpkt[id]);
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(punkty_gracza[id] < dodajpkt2[id]){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Masz za malo punktow");
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (inteligencja_gracza[id]+ dodajpkt2[id] > MAX_PKT ){
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
punkty_gracza[id]=MAX_PKT-inteligencja_gracza[id];
inteligencja_gracza[id] = MAX_PKT;
}
inteligencja_gracza[id]+=dodajpkt2[id]
punkty_gracza[id] -= dodajpkt2[id]
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 6:
{
if(punkty_gracza[id]){
client_cmd(id, "messagemode ^"wprowadz_ilosc_pkt^"");
//client_print(id, print_chat, "[COD:MW]^x03 Dodales %d pkt w inteligencje", dodajpkt[id]);
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(punkty_gracza[id] < dodajpkt2[id]){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Masz za malo punktow");
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (inteligencja_gracza[id]+ dodajpkt2[id] > MAX_PKT ){
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
punkty_gracza[id]=MAX_PKT-inteligencja_gracza[id];
inteligencja_gracza[id] = MAX_PKT;
}
inteligencja_gracza[id]+=dodajpkt2[id]
punkty_gracza[id] -= dodajpkt2[id]
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 7:
{
if(punkty_gracza[id]){
client_cmd(id, "messagemode ^"wprowadz_ilosc_pkt^"");
//client_print(id, print_chat, "[COD:MW]^x03 Dodales %d pkt w inteligencje", dodajpkt[id]);
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(punkty_gracza[id] < dodajpkt2[id]){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Masz za malo punktow");
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (inteligencja_gracza[id]+ dodajpkt2[id] > MAX_PKT ){
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
punkty_gracza[id]=MAX_PKT-inteligencja_gracza[id];
inteligencja_gracza[id] = MAX_PKT;
}
inteligencja_gracza[id]+=dodajpkt2[id]
punkty_gracza[id] -= dodajpkt2[id]
return PLUGIN_HANDLED;
}*/
}
punkty_gracza[id]--;
if(punkty_gracza[id]>0)
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}