Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

dodawanie xpa


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 DEXTERPL

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.03.2011 18:35

Witam, mam problem odnośnie xp moda by emu edytowanego przez lucky skilla.
Otóż po zabiciu nie dodaje xpa, ani nie wyświetla się komunikat, że dostałem xp'a, jakby warunki były złe.
Aczkolwiek po headshocie dodaje i wyświetla komunikat, problem pojawia się dopiero przy zwykłym killu
public eDeath() { 
	
	new attacker = read_data( 1 ); // atakujacy
	new victim = read_data( 2 );      // padajacy
	new headshot = read_data( 3 ); // czyta czy hs
	
	if(get_user_team(attacker) != get_user_team(victim) && attacker != 0) {
		
		if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_RESERVATION) {
			if(PlayerXP[attacker] < PlayerXP[victim]){
				if(headshot) {
					PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(gCvar_HS); 
					PlayerXP[attacker] += 5;
					PlayerXP[attacker] += 10;
					ColorChat(attacker, GREEN, "[EasyBlock]^x01 Dostales^x04 20^x01 expa za zabicie gracza z wyzszym levelem oraz HeadShoot'a,^x03 5^x01 expa za VIP'a");
					SaveData(attacker); 
				}
				else 
				{
					PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(gCvar_Kill); 
					PlayerXP[attacker] += 5;
					PlayerXP[attacker] += 10;
					ColorChat(attacker, GREEN, "[EasyBlock]^x01 Dostales^x04 15^x01 expa za zabicie gracza z wyzszym levelem,^x03 5^x01 expa za VIP'a");
					SaveData(attacker); 
				}
			}
			else
			{
				
				
				{
					PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(gCvar_Kill); 
					PlayerXP[attacker] += 5; 
					ColorChat(attacker, GREEN, "[EasyBlock]^x01 Dostales^x04 5^x01 expa za zabicie gracza,^x04 5^x01 expa za VIP'a");
					SaveData(attacker); 
				}
			}
		}
		else 
		{
			if(PlayerXP[attacker] < PlayerXP[victim]){
				if(headshot) {
					PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(gCvar_HS); 
					PlayerXP[attacker] += 10;
					ColorChat(attacker, GREEN, "[EasyBlock]^x01 Dostales^x04 20^x01 expa za zabicie gracza z wyzszym levelem oraz za HeadShoot'a");
					SaveData(attacker); 
				}
				else 
				{
					PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(gCvar_Kill); 
					PlayerXP[attacker] += 10;
					ColorChat(attacker, GREEN, "[EasyBlock]^x01 Dostales^x04 15^x01 expa za zabicie gracza z wyzszym levelem");
					SaveData(attacker); 
				}
			}
			else 
			{
				
				{
					PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(gCvar_Kill); 
					ColorChat(attacker, GREEN, "[EasyBlock]^x01 Dostales^x04 5^x01 expa za zabicie gracza");
					SaveData(attacker); 
				}
			}
		}
		
		while(PlayerXP[attacker] >= LEVELS[PlayerLevel[attacker]]) { 
			ColorChat(attacker, GREEN, "[EasyBlock]^x01 Gratulacje! Wbiles^x04 %i^x01 level, wpisz^x04 /dodaj^x01 aby wykorzystac punkt", PlayerLevel[attacker + 1]);
			PlayerLevel[attacker] += 1; 
			punkty[attacker] += 1;
			SaveData(attacker); 
		} 
		
		SaveData(attacker); 
		//UpdateHUD(attacker);
		
		//if(punktyrespawn[victim] >= 1) {
		//respawn(victim);
		//}
		//if(punktyrespawn[victim] >= 1) {
		//	set_task(1.0, "respawn", victim)
		//}  
	}
	if(punktyrespawn[victim] >= 1) {
		set_task(1.0, "respawn", victim)
	}  
	//UpdateHUD(attacker);
	SaveData(attacker); 
}
może ktoś pomóc? z góry dziękuję:)

Użytkownik DEXTERPL edytował ten post 07.03.2011 18:35

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych