Otóż po zabiciu nie dodaje xpa, ani nie wyświetla się komunikat, że dostałem xp'a, jakby warunki były złe.
Aczkolwiek po headshocie dodaje i wyświetla komunikat, problem pojawia się dopiero przy zwykłym killu
public eDeath() { new attacker = read_data( 1 ); // atakujacy new victim = read_data( 2 ); // padajacy new headshot = read_data( 3 ); // czyta czy hs if(get_user_team(attacker) != get_user_team(victim) && attacker != 0) { if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_RESERVATION) { if(PlayerXP[attacker] < PlayerXP[victim]){ if(headshot) { PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(gCvar_HS); PlayerXP[attacker] += 5; PlayerXP[attacker] += 10; ColorChat(attacker, GREEN, "[EasyBlock]^x01 Dostales^x04 20^x01 expa za zabicie gracza z wyzszym levelem oraz HeadShoot'a,^x03 5^x01 expa za VIP'a"); SaveData(attacker); } else { PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(gCvar_Kill); PlayerXP[attacker] += 5; PlayerXP[attacker] += 10; ColorChat(attacker, GREEN, "[EasyBlock]^x01 Dostales^x04 15^x01 expa za zabicie gracza z wyzszym levelem,^x03 5^x01 expa za VIP'a"); SaveData(attacker); } } else { { PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(gCvar_Kill); PlayerXP[attacker] += 5; ColorChat(attacker, GREEN, "[EasyBlock]^x01 Dostales^x04 5^x01 expa za zabicie gracza,^x04 5^x01 expa za VIP'a"); SaveData(attacker); } } } else { if(PlayerXP[attacker] < PlayerXP[victim]){ if(headshot) { PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(gCvar_HS); PlayerXP[attacker] += 10; ColorChat(attacker, GREEN, "[EasyBlock]^x01 Dostales^x04 20^x01 expa za zabicie gracza z wyzszym levelem oraz za HeadShoot'a"); SaveData(attacker); } else { PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(gCvar_Kill); PlayerXP[attacker] += 10; ColorChat(attacker, GREEN, "[EasyBlock]^x01 Dostales^x04 15^x01 expa za zabicie gracza z wyzszym levelem"); SaveData(attacker); } } else { { PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(gCvar_Kill); ColorChat(attacker, GREEN, "[EasyBlock]^x01 Dostales^x04 5^x01 expa za zabicie gracza"); SaveData(attacker); } } } while(PlayerXP[attacker] >= LEVELS[PlayerLevel[attacker]]) { ColorChat(attacker, GREEN, "[EasyBlock]^x01 Gratulacje! Wbiles^x04 %i^x01 level, wpisz^x04 /dodaj^x01 aby wykorzystac punkt", PlayerLevel[attacker + 1]); PlayerLevel[attacker] += 1; punkty[attacker] += 1; SaveData(attacker); } SaveData(attacker); //UpdateHUD(attacker); //if(punktyrespawn[victim] >= 1) { //respawn(victim); //} //if(punktyrespawn[victim] >= 1) { // set_task(1.0, "respawn", victim) //} } if(punktyrespawn[victim] >= 1) { set_task(1.0, "respawn", victim) } //UpdateHUD(attacker); SaveData(attacker); }może ktoś pomóc? z góry dziękuję
Użytkownik DEXTERPL edytował ten post 07.03.2011 18:35